Witch Hunters warband

Herra juusto

Witch Hunters warband

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

1 Witch Hunter Captain @ 95 GC
Crossbow; Sword (x1)

1 Witch Hunter @ 60 GC
Crossbow; Sword (x1)

1 Witch Hunter @ 60 GC
Crossbow; sword

1 Witch Hunter @ 60 GC
Crossbow; sword (x1)

1 Warrior Priest @ 43 GC
Hammer (x1)

1 Flagellants @ 55 GC
Flail (x1)

3 Zealots @ 69 GC
Mace (x1)

3 Warhounds @ 45 GC

Number of models: 12

Total Warband Cost: 487

Warband rating:116

Eli mitä mieltä tästä listasta?
Pärjääkö tällä?

Parannusehdotuksia ja kehuja ;) otetaan vastaan.

Edit. Editoin tota listaa vähän.
Viimeksi muokannut Herra juusto, Su 04.04.2004 21:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Melkein identtinen sen kanssa, millä itse pelailin aika plajon.

Itseltäni puuttui flagellant, taisi olla lähinnä extra varustetta sen tilalla, ja pari heroa oli mättöpainotteisempia. (Jälkiviisautena kaikki ampuvina on tehokkaampi ratkaisu varmasti.)

Ihan hyvin se ainakin minulla toimi, ei valittamista. Herot kestävät paremmin hengissä, kun toimivat ampujina, ja koirat ovat alussa kiitettävän kovia, varsinkin laumana. Turpaan tulee yleensä siksi, että koiria putoaa, ja sitten routataan, mutta ne ovat halpoja, joten pieni voitto se on, jos routtaa ilman että yhtään heroa kaatuu...
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Hyvältä näyttää, mutta itse laittaisin tuolle captainille laittaisi pistooliparin joka toisi hieman vaihtelua ja tehoa ampumiseen.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Lagitus

Viesti Kirjoittaja Lagitus »

Listassasi on liikaa tyyppejä. Witch hunterit saavat vain 12 modelia armeijaansa. Itse ottaisin kaksi warhoundia pois listasta ja ottaisin niiden sijasta vielä yhden zealotin lisää.
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Aika perus witch hunter lista.

Zealotit on alussa ihan hyviä, ja ne aseistaa mielellään kahdella lähitaisteluaseella. Oletettavasti sulla daggerit onkin kaikilla. Pidemmän päälle ne vaan on helekkarin huonoja. Ite jättäisin ne suosiolla kotiin ja ottaisin toisen flagellantin messiin, ne kun saa pakosta hyviä advanceja ja mikäli käy pulla niin sellaisesta tulee varsin mahtava hero. Koirat on myös jees mutta ite en ehkä viittä koiraa ottais. Heti kun rahavarat sallii niin halfling cook ja halfling cookbook ovat hyviä investointeja bändin kokoa ajatellen.

-Johannes
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”