"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Inquisition Rhino

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Advocatus Diaboli

Inquisition Rhino

Viesti Kirjoittaja Advocatus Diaboli »

Kuva

Kuva

Ensimmäinen yritys Inq. ajoneuvon maalauksessa. Taas kerran saa huomata, että kuvissa näkee miljoona virhettä joita ei näe kun pitää projektia omassa kädessä.
Hang the heretic, burn the witch!
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

No ihan hyvä muuten, paitsi että toi punainen nyt on aika vaikea maalata! Ja sitä näkyy vähän sotkeutuneen sinnekkin minne sen ei kuuluisi... Tai no, en mä tiedä tästä mitään!
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

punainen oli hyvä valinta!tosin oli sitä vähän ylikin mennyt....
big or small,we loot it all.hmph..
Nasse R
Viesti:

Jooh... paitsi et se on sillee läpinäkyvä mustan päällä! Vitsi älkää ihmetelkö, mä oon vähän outo...
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

kyllähän minä ymmärsin mitä nasse tarkoitti, samalla lailla kä helposti jos esim valkoista mustan päälle, musta "näkyy" läpi. Sekoita ensi kerralla punaista purkkiasi, niin minulla ainakin se siellä purkissa oleva vesi imeytyy maaliin. Hieno figu kylläkin.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ihan kivan näköinen panssari, laita ihmeessä seuraavan kerran punaisen alle joku toinen väri, vaikka ruskea tai jotain. Metalleille voisit myös koittaa tehdä jotain, ne ovat hieman tylsän näköisiä tuollaisenaan. Voisit myös jotain pikku yksityiskohtaa koittaa maalata eri väreillä, jotta tankista tulisi elävämmän näköinen, tuollaisenaan se on vähän tylsä.
Nasse R
Viesti:

CraCkHaCk kirjoitti:kyllähän minä ymmärsin mitä nasse tarkoitti, samalla lailla kä helposti jos esim valkoista mustan päälle, musta "näkyy" läpi. Sekoita ensi kerralla punaista purkkiasi, niin minulla ainakin se siellä purkissa oleva vesi imeytyy maaliin. Hieno figu kylläkin.
Mahtavaa joku ymmärsi minua! joo siis hieno figuhan tuo, todellakin!
Ihan kivan näköinen panssari, laita ihmeessä seuraavan kerran punaisen alle joku toinen väri, vaikka ruskea tai jotain. Metalleille voisit myös koittaa tehdä jotain, ne ovat hieman tylsän näköisiä tuollaisenaan. Voisit myös jotain pikku yksityiskohtaa koittaa maalata eri väreillä, jotta tankista tulisi elävämmän näköinen, tuollaisenaan se on vähän tylsä.
Jotain kuvioita, kyllä siinä oli ainakin takana, mutta ehkä enemmän. Ei se nyt niin tylsä oo... ehkä vähän kaks värinen. Punaisen allehhan kannattaa laitta valkosta tai keltasta! Eikös?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kyllä se punainen mustankin päälle levittyy kun käyttää useita ohuita kerroksia. Itse olen saanut ymmärtäää, että etenkin suuria tasaisia pintoja maalatessa kannattaa maalia ohentaa ja maalata useita kerroksia parhaan peittävyyden saamiseksi. Kuvassasi maali ei näytä liian paksulta, mutta pari kerrosta ohennettua punaista voisi tehdä terää.

Nyt kun tarkemmin tiirustelen, niin huomaan että paikka paikoin värit ovat menneet "toisten alueille". Tämä kannattaisi hoitaa heti kättelyssä kuntoon. Sen jälkeen voisit miettiä highlightien lisäämistä, sillä niitä ei ainakaan kuvassa näyttäisi olevan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Tuohan on ihan hieno peli-nappi. Punaista kannattaa maalata toinen kerros niin siitä tulee tasaisemman näköistä (olisin kyllä pitänyt enemmän red goresta). Ja highlightaa noi mustat osat.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Mitä blood redin maalaukseen tulee, niin korvaamaton apu on Scab Red. Itse lähemmäs rakastan tuota maalia, se on helppo maalata, peittää huvin vaikka maalaa ohuehkoina kerroksina (kummallinen ominaisuus punasille). Lopuksi hyvän Scab Red kerroksen päälle tarvii vain pari ohutta kerrosta blood rediä.

Varokaa Red Gorea! Kamalaa maalia... *pthyi*
Slann Mage priest

Viesti Kirjoittaja Slann Mage priest »

kiva väriteema...
Älä itke ruma lapsi,ota rusina!
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Tummepi punanen olis ehkä sopinut paremmin, tai no riippuu et minkälaista lookkia haet armeijalle..
Onko tuo symboli tuossa etupellissä joltain -][- figulta?
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Mälis kirjoitti:Tummepi punanen olis ehkä sopinut paremmin, tai no riippuu et minkälaista lookkia haet armeijalle..
Onko tuo symboli tuossa etupellissä joltain -][- figulta?
Ainakin Covenantilla taisi olla tuollainen merkki. Ja mitä punaiseen tulee, niin itse maalaan sen aina tummemman punaisen tai ruskean päälle, oli pinta iso tai pieni. Se on IMO paras tapa.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Nätti! Väriteema sopii todella hyvin inkvisition joukoille. Itselläkin on tekeillä inkuille ajoneuvo ja puna-mustaa väriteemaa ajattelin hyödyntää.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”