Ensimmäinen yritys Inq. ajoneuvon maalauksessa. Taas kerran saa huomata, että kuvissa näkee miljoona virhettä joita ei näe kun pitää projektia omassa kädessä.

Mahtavaa joku ymmärsi minua! joo siis hieno figuhan tuo, todellakin!CraCkHaCk kirjoitti:kyllähän minä ymmärsin mitä nasse tarkoitti, samalla lailla kä helposti jos esim valkoista mustan päälle, musta "näkyy" läpi. Sekoita ensi kerralla punaista purkkiasi, niin minulla ainakin se siellä purkissa oleva vesi imeytyy maaliin. Hieno figu kylläkin.
Jotain kuvioita, kyllä siinä oli ainakin takana, mutta ehkä enemmän. Ei se nyt niin tylsä oo... ehkä vähän kaks värinen. Punaisen allehhan kannattaa laitta valkosta tai keltasta! Eikös?Ihan kivan näköinen panssari, laita ihmeessä seuraavan kerran punaisen alle joku toinen väri, vaikka ruskea tai jotain. Metalleille voisit myös koittaa tehdä jotain, ne ovat hieman tylsän näköisiä tuollaisenaan. Voisit myös jotain pikku yksityiskohtaa koittaa maalata eri väreillä, jotta tankista tulisi elävämmän näköinen, tuollaisenaan se on vähän tylsä.
Ainakin Covenantilla taisi olla tuollainen merkki. Ja mitä punaiseen tulee, niin itse maalaan sen aina tummemman punaisen tai ruskean päälle, oli pinta iso tai pieni. Se on IMO paras tapa.Mälis kirjoitti:Tummepi punanen olis ehkä sopinut paremmin, tai no riippuu et minkälaista lookkia haet armeijalle..
Onko tuo symboli tuossa etupellissä joltain -][- figulta?