"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k Grotz

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Bumba

40k Grotz

Viesti Kirjoittaja Bumba »

elikäs katsoessani grezinien hintoja meinasin pyörtyä 2€ kipale!
sitten katsoin FB Snotlingeja niistäpä vasta saisi oivia grezinejä ja halvalla joten kysyn teilta: onko Snotlingin saman kokoisia kun grezinit(lähes samankokoisia)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Eivät oikeastaan, aika paljon pienempiä. Mutta jos bitzejä löytyy, niin goboistahan saisi hyviä.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Snotit taitaa olla aika lailla pienempiä. Minä ainakin konvaisin mieluummin goblineista.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Noh, minulla sattuu olemaan tässä kasa snotlingeja vieressä, ja voin sanoa että snotling on noin 50% goblinin koosta.

Sinuna hankkisin boksin muovisia gobboja, ja sitten hirveän kasan näitä:

Classic Orks Grot Weapon Sprue
US Online Store Code:040303103
Cost:$3.50

Kuva

Ja sitten vielä jostain kasa pyöreitä baseja.

Loppu onkin sitten varmaan aika selvää. :) Kyllähän tuosta hintaa kertyy, mutta vähemmän kuin jos ostaisit Grotit "aitoina".

Voisit heittää sekaan myös muutaman "aidon" grotin, ovat sen verran komeita figuja kuitenkin.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Pah. Itse tyydyn viime laitoksen muovigrotteihin. Ei ehkä parhaimman näköisiä mutta tykinruokaa ne kuiteskin on :D Ja kun olen maksanut vain ~15€ parista täysryhmästä ei hintakaan päätä huimaa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”