"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Saako DA ottaa grey knaitteja?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Nazalspray

Saako DA ottaa grey knaitteja?

Viesti Kirjoittaja Nazalspray »

Otsikko kertoo kaiken.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Kyllähän tuo saa. Eli Ordo malleus kumoaa sen DA:n vanhan säännön, joka ei salli assassineja. Mutta muistathan DH.codexin rajoitukset? ;)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Myös Codex: Daemonhuntters kertoo kaiken

Edit: Itse Codex: Dark Angels kieltää sen mutta taasen Codex: DH salliisen. eli periaatteessa saavat mutta se olisi ERITTÄIN fluffin
Frenzy
Viesti:

... vastaista? :)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Nazalspray

No ei minun mielestä. Kyllä minä voisin kuvitella pari inquisitoria urkkimassa Dark angeleiden tekemisiä.
hàrdroth huuhaa elessar le güüg amroth hassan allah leprich!!
Frenzy
Viesti:

Juu. Azrael ja co. eivät varmaankaan tykkäisi. Saattaisivat inkvisiittorit helposti "jäädä matkasta"... ;)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Pelikone

Viesti Kirjoittaja Pelikone »

entäs jos Inqvisiittori naamioitusi "watcher in the darkness" (tai mikälie pikkuotus siinä azraelin kyljessä on) Ja urkkisi näin? ja...
...HAHAA Hyökkäisi pois sieltä robeista taistelun alettua ja puff sen retinuekin ilmestyisi siihen :)
... ja tietenkin se oikea watcher tulisi jostain..
Nazalspray

Saisi kyllä aika kyyryssä olla jos haluaisi tuo kaapu ukko olla. :)
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Razze2 kirjoitti:Saisi kyllä aika kyyryssä olla jos haluaisi tuo kaapu ukko olla. :)
Entä jos se iso paha =][= on pituus rajoitteinen (<- Huomatkaa poliittisesti korrekti nimitys kääpiöstä ;))
Siinä onkin konversio idea! Inqvisiittori loordi watcherista, Final Fantasy tyyliin ase on pidempi kuin mies itse.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kyllähän nuo DA:t GK:oita saavat. Jostain ihmeen syystä geekoo termikset on halvempia (pisteissä), kuin dark angel vastaavat (geekoot ovat parempia).
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Kyllähän nuo DA:t GK:oita saavat. Jostain ihmeen syystä geekoo termikset on halvempia (pisteissä), kuin dark angel vastaavat (geekoot ovat parempia).
EIIIH... ei aloiteta taas tätä keskustelua siitä kumpi on parempi GN vai DW.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ihan vain kysyisin mielipidettänne. Niin että mikä =][= haara sopisi parhaiten DA:lle Malleus, Hereticus vai Xenos. Omasta mielestäni Hereticus kun ne kummatkin ovat niin hyvä/paha tyylisiä tyyppejä. Ok kyllä tuo Xenoskin käy, kun DA:t nyt vihaavat alieneita, mutta kyllä ne mielummin noitia metsästävät kuin pistävät alieneita lakoon.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ensinäkin, DA:ten erikoissääntö Hunt the Fallen ei ole käytössä jos otatte =][= armeijaan.
Toiseksi, jos Ordo Hereticus olisi kentällä samanaikaisesti kuin DA:t, luulisin että =][=:n katse olisi enemmän keskittynyt seuraamaan DA:ten tekemisiä kuin vihollisen, koska =][=:lla on jo aavistus että jotain on vialla DA chapterissa...
Itse en pelaisi =][= - DA combo armeijalla, koska se tuntuu niin fluffin vastaista kuin olla ja voi... Jos pelataan joku narrative kampanja, niin ehkä, mutta silloinkin pyytäisin että 4+ heitolla DA:t ampuvat =][= ennen taistelua itse. :)
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

No eikös se tavallaan ole erittäin fluffin mukaista, että sekä malleusta että hereticusta kiinnostaisi olla vahtimassa DA:n operaatiota kentällä?

Eli minusta tuon on ihan fluffikasta, tuskin siinä DA:n pomojen köhiminen paljon auttaa, kun hereticuksen inkvisiittori pamahtaa paikalle, ja julistaa osallistuvansa operaatioon...? Tuskin se mitään samatonta ja leppoisaa yhteiseloa olisi, mutta ei kai sotilas liitoissa aina muutenkaan ole.

edit: enkä kyllä oikein usko, että DA voisi ihan avoimesti inkvisiittoreita kurittaa, vaikkanpa, että olisi excommunicatus aika lähellä, jos sen tekisivät. Ainakaan useammin kuin kerran. Tosin joku "ykkösellä sattuu inkvisiittorille pieni tapaturma" -sääntö voisi kyllä sopia tyyliin hyvinkin...
Nazalspray

Entä jos tekisinkin oman chapterin (DA säännöillä tottakai) joka olisi grey knaittien niin sanottu vakooja "ryhmä" joka soluttautuu DA:n joukkoihin? Sittenhän harmaiden ritareiden käyttö olisi fluffin mukaista.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Razze2 kirjoitti:Entä jos tekisinkin oman chapterin (DA säännöillä tottakai) joka olisi grey knaittien niin sanottu vakooja "ryhmä" joka soluttautuu DA:n joukkoihin? Sittenhän harmaiden ritareiden käyttö olisi fluffin mukaista.
Epäilenpä, että DA saattaa olla sen verta sisäänpäin lämpiävää porukkaa varsinkin Deathwingin osalta, että soluttautumisen kanssa olisi kyllä aika hiljaista.

Ehkä helpointa, kun otat GK termiksiä, ja sanot niiden olevat ihan älyttömän über eliitti deathwing yksikkö, tai jotain :)
Nazalspray

Tai sitten nuo minun käyttämäni GK:t ovat jokin ryhmä joka on kyllästynyt demoni jahtiin
ja päättänyt osallistua da:n puuhiin.
Pelikone

Razze2 kirjoitti:Tai sitten nuo minun käyttämäni GK:t ovat jokin ryhmä joka on kyllästynyt demoni jahtiin
EIEIEIEIEIEIEIEIEEI!!!!!!!! EI SAA RAISKATA FLUFFIA :'( :'( :'(
(olen siis innokas DH pelaaja ja suosin Knighteja) En voi sallia tuollaista :'( ihan itku tulee silmään :'(
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Pelikone kirjoitti:
Razze2 kirjoitti:Tai sitten nuo minun käyttämäni GK:t ovat jokin ryhmä joka on kyllästynyt demoni jahtiin
EIEIEIEIEIEIEIEIEEI!!!!!!!! EI SAA RAISKATA FLUFFIA :'( :'( :'(
(olen siis innokas DH pelaaja ja suosin Knighteja) En voi sallia tuollaista :'( ihan itku tulee silmään :'(
Jep, aika raskaasti lyö vasten fluffia. GKt on kuitenkin täysin omistautuneita demoneiden metsästykselle, vaikka tosin saattavat hoitaa muitakin Inkvisition likaisia hommia. Kääntyneitä Grey Knighteja ei ole olemassa, ei ole koskaan ollutkaan eikä tule olemaankaan.
Pelikone

Cacodemoni kirjoitti:Kääntyneitä Grey Knighteja ei ole olemassa, ei ole koskaan ollutkaan eikä tule olemaankaan.
Aamen toveri! Aamen!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”