Perry - Miniatures
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Perry - Miniatures
Oletteko tutustuneet Peryn veljesten omaan figulinjaan? Sisältää paljon korkea laatuisia figuja historiaalisiin peleihin/projekteihin. Eikä hintakaan ole paha. Kuusi kipaletta perusjamppoja 5.50£ eli about 8.25€. Ei paha...
Samurai- armeijan kasaaminen WH Anciet:iin, hmm? Minnekkäs pistinkään sen listan minkä tein pari kuukautta sitten?
Samurai- armeijan kasaaminen WH Anciet:iin, hmm? Minnekkäs pistinkään sen listan minkä tein pari kuukautta sitten?
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
oldschooler
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Hups! Sen siitä taas saa kun pitää sataa eri sivua auki yhtä aikaa ja tekee vielä töitä saman aikaisesti... Anteeksi...Teräratas kirjoitti:Arvostaisimme toki suoraa linkkiä, niin ei tarvitsisi ensimmäisenä googlaamaan lähteä.
No, tässä: Perry Miniatures
Warbands of Wastelands
Käsittääkseni noita figuja saa Sotataito.com kautta tilattua. Tai ainakin jossain vaiheessa sielä foorumilla oli noista keskustelua... en nnyt muista mihin se päätyi. Todella hyvän näköstä työtä jokatapauksessa veljekset tekee.. Varsinkin kun miettii, että toinen joutui opettelemaan skulptaamisen kokonaan alusta, kun onnettomuudessa menetti paremmman kätensä.
Niinpä. Nyt vain kysymys, että missä toinen kavereista menetti kätensä? WD:ssä oli jotain roskaa War of Rosesista (? Valaiskaa minua ?) ja siellä sattuneesta onnettomuudesta. Onko asia näin?VC kirjoitti:Käsittääkseni noita figuja saa Sotataito.com kautta tilattua. Tai ainakin jossain vaiheessa sielä foorumilla oli noista keskustelua... en nnyt muista mihin se päätyi. Todella hyvän näköstä työtä jokatapauksessa veljekset tekee.. Varsinkin kun miettii, että toinen joutui opettelemaan skulptaamisen kokonaan alusta, kun onnettomuudessa menetti paremmman kätensä.
Se robottikäsi on varsin hieno, vaikkei oikeaa kättä korvaakaan, mutta hyvää jälkeä syntyy siitä huolimatta.
Kaiva antiikkisia WD-lehtiä tai etsi GW:n sivuilta Perryjen kuvia. Toisella kaverilla on sellainen muovinen kädenvastike, jossa on kolme "sormea". WD 270, sivu 100, Michael Perry.JarLoz kirjoitti:War of The Roses? Robottikäsi? Häh?
Jotenkin minusta tuntuu että tämä on jokin urbaani legenda... Valaiskaa toki minuakin.
Ja anteeksi, se oli War of the Rosesin uudelleennäytös.
Tietääkseni toinen Perryistä menetti kätensä historian elävöittämistapahtumassa, jossa eläydyttiin Englannissa käydyn ruusujen sodan (1455-1487) tunnelmiin. Mustaruutikanuunalla ammuttaessa perryn käsi oli ilmeisesti lähellä tykkiä tai tykki laukesi vahingossa jonka seurauksena hänen kätensä jouduttiin amputoimaan tjsp. Ja ei, Perry ei saanut tykinkuulasta vaan tykissä oli pelkästään ruutia - ei elävöittämistapahtumissa ammuta luoteja.
Näin ainakin itse olen ymmärtänyt - korjatkaa, jos olen väärässä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Juuri noin se meni. Edelleen WD 270, jossa rakennetaan Briitä Fellowshipiä varten. Oli muuten todella tarkkaa työtä, mikäli jaksaa läpi selata.Day kirjoitti:Tietääkseni toinen Perryistä menetti kätensä historian elävöittämistapahtumassa, jossa eläydyttiin Englannissa käydyn ruusujen sodan (1455-1487) tunnelmiin. Mustaruutikanuunalla ammuttaessa perryn käsi oli ilmeisesti lähellä tykkiä tai tykki laukesi vahingossa jonka seurauksena hänen kätensä jouduttiin amputoimaan tjsp. Ja ei, Perry ei saanut tykinkuulasta vaan tykissä oli pelkästään ruutia - ei elävöittämistapahtumissa ammuta luoteja.