Leadership-testi
Leadership-testi
juujuu niin että täytyykö tuota leadership testiä heittää kun hyökkää ja muutenkin sen käyttö mulla tökkii vähän joten voisikos joku vähän neuvoa että missä välissä mokomaa täytyisi heitellä ???
[Edit: Selvennä otsikkoa seuraavalla kerralla ja mieti hetkisen verran kysymyksen kieliasua niin pystytään paremmin pureutumaan ongelmaan. -Johannes]
[Edit: Selvennä otsikkoa seuraavalla kerralla ja mieti hetkisen verran kysymyksen kieliasua niin pystytään paremmin pureutumaan ongelmaan. -Johannes]
Jaa... Jäi kyllä hiukan epäselväksi. Mielestäni ainakaan mikään perus yksikkö ei joudu ottamaan Ld- testiä hyökätessään. Ei kainyt sentään rynnäköivä yksikkö joudu ottamaan itään testejä, sen kuin vaan menevät. Poikkeuksena on tietysti pelko ja tyhmyys. Sääntökirjoissa kyllä selitetään aika selvästi, milloin se testi on otettava.
If you have nothing to say, say it.
Omistatko / oletko lukenut sääntökirjan ?WarCry kirjoitti:okei sori tuo äskeinen ipää asiassa tarkoitin sitä , että jos vaikka puolet ryhmästä potkaisee tyhjää niiin joutuuko silloin heittämään jotain panic tai leadershit testejÄ???
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Siis jullevi halusi vain tietää, omistatko sen kirjan. Ei nimittäin kysymyksistäsi kauheasti siltä vaikuta. Kannattaa ihan oikeasti muistaa, että sotavasara.net ei ole sääntökirjan korvike.WarCry kirjoitti:ostin sen vähän aikaa sitten. OKEI LUEN SEN KUHAN KYSÄISIN. tollanen piilo v******u on ärsyttävää!!
Menee ohi aiheen ja ehkä hiukka johonkin käyttäjämoderointiin, mutta here goes: jos jokin on ärsyttävää, niin juuri tämän kaltaiset topicit. Jos ei ole vaivaa ostaa / lukea rulebookkia, turha tulla tännekkään mitään kyselemään. Jos lukee rulebookkia, eikä ymmärrä niin toki sitten saa ja kannattaa kysyä, mutta kun kysymyksen laittaa ilmoille niin olisi se hyvä heti alun alkaenkin laittaa sellaiseen muotoon, että lukijat tietävät mihin vastata.WarCry kirjoitti:ostin sen vähän aikaa sitten. OKEI LUEN SEN KUHAN KYSÄISIN. tollanen piilo v******u on ärsyttävää!!
Ei täs sit niin ku muuta...
-
Biibob HElf
Biibob HElf, itseasiassa se sääntö menee niin, että jos gobboja ei ole kaksikertaa enemmän kuin haltioita, ne pelkäävät. Yksinkertaisesti käytetään pelkosääntöjä silloin.
Ld-testiä joutuu pelin aikana kovin monessa kohdassa heittämään ja valitettavasti niiden kaikkien käyminen ei ole mielekästä tässä. Lähes kaikki ld-testit liittyy psykologiaan tai murtumiseen (murtuminen ei ole psykologiaa).
Psykologian aiheuttamia ld-testejä:
-Paniikki
-Fear
-Terror
-Stupidity
Muita ld-testejä:
-Break/Murtuminen
-Restrain Pursuit/perään lähtemisestä kieltäytyminen
Lista ei missään nimessä ole kattava, mutta suuntaa antava.
Jos edelleen on ongelmaa perussäännöistä minun puoleeni voi kääntyä vaikka yksityisviestillä. Tälläisen läpikäyminen foorumilla ei ole mielekästä pääosan käyttäjien kannalta.
Ld-testiä joutuu pelin aikana kovin monessa kohdassa heittämään ja valitettavasti niiden kaikkien käyminen ei ole mielekästä tässä. Lähes kaikki ld-testit liittyy psykologiaan tai murtumiseen (murtuminen ei ole psykologiaa).
Psykologian aiheuttamia ld-testejä:
-Paniikki
-Fear
-Terror
-Stupidity
Muita ld-testejä:
-Break/Murtuminen
-Restrain Pursuit/perään lähtemisestä kieltäytyminen
Lista ei missään nimessä ole kattava, mutta suuntaa antava.
Jos edelleen on ongelmaa perussäännöistä minun puoleeni voi kääntyä vaikka yksityisviestillä. Tälläisen läpikäyminen foorumilla ei ole mielekästä pääosan käyttäjien kannalta.
No niin, kettuilen nyt ihan kettuilun ja pilkunnylkytyksen vuoksi. Ld-testejä tehdään lähinnä muutaman loitsun yhteydessä (ainakin Slaanesh-loressa on yksi) ja joidenkin taikaesineiden kohdalla. Perussäännöissä ei taida olla montakaan tilannetta, jossa tehtäisiin Ld-testi (lähinnä mieleen tulee Restrain Pursuit).
Sääntökirjassa puhutaan pääasiassa Psykologia- ja Break-testeistä. Näillä on huomattava ero "puhtaaseen" Ld-testiin, jonka ottavat siis pääsääntöisesti jopa Unbreakable ja Immune to Psychology -joukot.
Sääntökirjassa puhutaan pääasiassa Psykologia- ja Break-testeistä. Näillä on huomattava ero "puhtaaseen" Ld-testiin, jonka ottavat siis pääsääntöisesti jopa Unbreakable ja Immune to Psychology -joukot.
Veikkaisin että yleisimmät puhtaat LD testit ovat demonic instability ja undea kenraalin kuolemisen aiheuttama mureneminen... 
Perussäännöissä tosiaan ei taida tosin sitten kamalasti ollakkaan.
Perussäännöissä tosiaan ei taida tosin sitten kamalasti ollakkaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"