Space Marine 500pts.
Space Marine 500pts.
Pitäis saada kasattua 500 pisteen space marine army ku meinataan pelata nelin peli kaveri porukas joten jotain malli armeijoita vois heittää mainetsen että mulla on sen verra löyhä armeija et ei ole muuta ukkoja kun perus ukkoi ja muutama erikois aseella ja pari HQ ukkoo tankkei on predator ja vindicator transporttei on rhin oja razorbacki fast atackkii on mopo ja chaplaini mopolla ja land speeder tornado
Voisit kirjoittaa tarkemmin mitä sinulla on... Vaikea tosta on miettiä. Ja onko sull yksi vai useampi Rhino? ja entäs biket? mikä predator? montako tyyppiä ja mitä HQ tyyppejä. Tiesitkö muuten, että tota pistemäärää varten taitaa olla armybuilder.
viiteensataan pojoon en varmaan ottais kauheen paljon heviä tai HQ:ta jos sulla on vaan yks mopo niin sillä et taida myöskään tehdä mitään. Se, että mitä jengejä muilla pelaajilla on vois myös auttaa.
Lopulta onhan tää sun armeijas ja sä loppujen lopuksi päätät mitä otat. Suosittelisin suunnittelemaan itse omat listasi. Onhan se silloin vain sinun listasi ja jos osaat ukkojesi säännöt ja omistat codexin niin mikäs siinä. Ei häviökään paha ole. (Kokemusta on)
viiteensataan pojoon en varmaan ottais kauheen paljon heviä tai HQ:ta jos sulla on vaan yks mopo niin sillä et taida myöskään tehdä mitään. Se, että mitä jengejä muilla pelaajilla on vois myös auttaa.
Lopulta onhan tää sun armeijas ja sä loppujen lopuksi päätät mitä otat. Suosittelisin suunnittelemaan itse omat listasi. Onhan se silloin vain sinun listasi ja jos osaat ukkojesi säännöt ja omistat codexin niin mikäs siinä. Ei häviökään paha ole. (Kokemusta on)
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Itse laittainsin peliin pari squadia tacticaleja joista toisella razorback ja molempiin heavy ja special weaponit sekä tornadon ja jonkun leaderin jonka laittaisin mukaan razorbackin kyytiläisiin..500 pistettä on sen verran vähän että kannattaa ottaa razor korjaamaan raskaampaa tankkia ja tacticalit nostamaan figujen määrää kentällä..