fluffia dark angeleista ja white scarseista
-
tom12
fluffia dark angeleista ja white scarseista
eli niinku otsikossa lukee kertokaa dark angeleiden historiaa ja myös noista toisista
Dark Angelien codexi on hyvä paikka lukea, vaikak siellä kieltämättä onkin hyvin niukasti yhtään mitään. 2nd editionin Angels of Death (sic?) tarjoaa runsaamman tietopaketin. Lisäksi Black Library on julkaissut ainakin yhden kirjan, jossa Dark Angelit ovat pääosassa. Nimeä en nyt satu muistamaan.
//Edit
Niin joo, DA:n Index Astartes on myös hyvää luettavaa
//Edit
Niin joo, DA:n Index Astartes on myös hyvää luettavaa
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
tom12
Osta se kirja äläkä kiukuttele ja vaivaa muiden aikaa.tom12 kirjoitti:on se niin vaikeaa kirjottaa sitä fluffia tänne ettekö te älyä et tuskin mä tänne kirjottasin jos mulla ois se kirja joten voisittteko kirjoittaa sitä fluffia
Luuletko että olet eka jo tuota kysyy? Aiheesta löytyy jo entuudestaan monen monta keskustelua täältäkin, jos sita hakutoimintoa vain uskaltaa käyttää.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Opettele kirjoittamaan suomea ennen kuin rupeat valittamaan mistään.tom12 kirjoitti:on se niin vaikeaa kirjottaa sitä fluffia tänne ettekö te älyä et tuskin mä tänne kirjottasin jos mulla ois se kirja joten voisittteko kirjoittaa sitä fluffia
Kuten Wolffer asian ilmaisi, GW:n julkaisemaa materiaalia ei saa sellaisenaan kopioida enempää kuin lyhyitä pätkiä. Toiseksi, sinä ihan oikeasti taisit olettaa, että joku kirjottaisi sinua varten monta sivua tekstiä? On se hyvä, että itsetunto on kohdallaan, mutta jotain suhteellisuudentajua olisi hyvä olla.
Itseasiassa Weekenderin laki taitaa kieltää tekijänoikeuksia rikkovien linkkien postaamisen tänne.Pinegulf kirjoitti:Jaahas, onneksi mikään laki ei kiellä linkkien spämmäämistä.
.../background/40k/marines/darkangels.htmPimeitä enkeleitä
.../background/40k/marines/whitescars.htm Valkoista arpikudosta.
-Pinegulf
katos pahusta. Millos tämmönen pykälä on astunut voimaan? Noh, säännöissä se taitaapi istua. Ihmetyttääpi vain, että miksi täämmöistä on, mutta taidan mennä itkjemään Weekenderille suoraan.AnlaShok kirjoitti:Itseasiassa Weekenderin laki taitaa kieltää tekijänoikeuksia rikkovien linkkien postaamisen tänne.
-Pinegulf
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
-
hypsilurus