Nauseating blue
Nauseating blue
Hommasin kys. om. väriä jonkin aikaa sitten. No katselin gw:n värikarttaa eikä siellä näytä tuota väriä olevan. Onko se vedetty markkinoilta vai nimetty uudeksi? Ei asiassa mitään muuta mutta kun olen kerennyt maalata 1/5 osaa armeijastani.
Vaikka olisikin, niin..
1) Eikö yksi maalipurkki riitä yhden armeijan maalaukseen?
2) Jos ei riitä, voisi olla ihan hyvä idea käydä kaupassa katsomassa, jos sitä olisi siellä vielä jäljellä.
3) Vallejolta pitäisi löytyä vastaavaa sävyä kuitenkin.
..Ja onhan ihan mahdollista, että sitä ei ole mihinkään lakkautettu.
1) Eikö yksi maalipurkki riitä yhden armeijan maalaukseen?
2) Jos ei riitä, voisi olla ihan hyvä idea käydä kaupassa katsomassa, jos sitä olisi siellä vielä jäljellä.
3) Vallejolta pitäisi löytyä vastaavaa sävyä kuitenkin.
..Ja onhan ihan mahdollista, että sitä ei ole mihinkään lakkautettu.
Katsotaanpa. Graveyard Earth loppui IG armeijaani(eikä tuossa ollut kuin vain perus 1500, lisää tulossa).Taarne kirjoitti:1) Eikö yksi maalipurkki riitä yhden armeijan maalaukseen?
Puhumattakaan armeijan koosta. Minulle armeija ei ala olla valmiinpuoleinen ennenkuin siinä on valinnanvaraa. Kääpiöitäni on ~3500 ja lisää tarvitaan(puuttuu toinen tykki, minerit, rangerit yms yms).
Joten maalipurkit voi loppua yllättävänkin pian
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Re: Nauseating blue
Vedetty markkinoilta. Stadin Fantsussa vielä muutama purkki ainakin jäljellä.mr.tp kirjoitti:Hommasin kys. om. väriä jonkin aikaa sitten. No katselin gw:n värikarttaa eikä siellä näytä tuota väriä olevan. Onko se vedetty markkinoilta vai nimetty uudeksi? Ei asiassa mitään muuta mutta kun olen kerennyt maalata 1/5 osaa armeijastani.