Kroxigorit ja temple guardit
Kroxigorit ja temple guardit
Miten Kroxigorien charge skinkki ryhmän läpi tapahtuu? Mielestäni säännöissä oli huonosti selitetty tämä(saatan olla myös liian tyhmä).
Voiko temple guardeja olla armeijassa ilman slannia? Kirjassa sanotaan, että 0-1 per slanni ja jos slanni armeijassa, templeguardien pakko olla slannin kanssa, mutta s.37 temple guardien kuvan vieressä lukee, että voidaan pitää yksittäisenä ryhmänä tai slannin kanssa.
Voiko temple guardeja olla armeijassa ilman slannia? Kirjassa sanotaan, että 0-1 per slanni ja jos slanni armeijassa, templeguardien pakko olla slannin kanssa, mutta s.37 temple guardien kuvan vieressä lukee, että voidaan pitää yksittäisenä ryhmänä tai slannin kanssa.
"Flog and Squee / Up the tree /
See the army / Flee, flee, flee."
-Goblin nursery rhyme/war cry
Kroxit vain chargeavat läpi skinkeistä. Eikai siinä kovin epäselvä voi olla?
Ei saa. Aina pitää olla slanni guardiryhmässä jos niitä on.
Ei saa. Aina pitää olla slanni guardiryhmässä jos niitä on.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Tein tyhmästi tuon kysymyksen. Tarkoitus oli saada selville, että jos Kroxigorit chargettaa skinkkien läpi ja skinkit epäonnistuu siinä LD-testissä, niin käykö niille skinkeille mitään ja pystyykö kroxigorit liikkumaan sinä vuorona enää(onko se failed charge)?
"Flog and Squee / Up the tree /
Se, onnistuuko skinkit testissä vai ei, ei vaikuta kroxigorien chargekykyyn.Kor kirjoitti:Tein tyhmästi tuon kysymyksen. Tarkoitus oli saada selville, että jos Kroxigorit chargettaa skinkkien läpi ja skinkit epäonnistuu siinä LD-testissä, niin käykö niille skinkeille mitään ja pystyykö kroxigorit liikkumaan sinä vuorona enää(onko se failed charge)?
Kroksit:
Kroksit näkee skinkkien läpi, ja voi chargettaa skinkkien (jotka eivät pakene) läpi. Chargea ei ilmeisesti voi julistaa jos kroksit ei mahdu skinkkien ja vihollisten väliin, koska kroksit ja skinkit eivät voi jäädä "päällekkäin". Failed chargessa (=kroksien range ei riitä) kroksit todennäköisesti pysähtyvät viimeistään juuri ennen skinkkejä.
Skinkit:
Jos kroksit chargettaa läpi, skinkkien tulee läpäistä LD-testi tai eivät voi vapaaehtoisesti liikkua sillä vuorolla. Muuta vaikutusta epäonnistuneesta LD-testistä ei tule.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ei ainakaan kielletä.Reclaim kirjoitti:Voiko skinkit ampua epäonnistuneen Ldn jälkeen?
Tästä saattaisi tulla se ongelma, että mikäli kroksien puolimatka sattuisi juuri skinkkien kohdalle, pitäisi heidä sijainti säätää uudestaan. Tähän ei taida olla selkeää vastausta, mutta minun tulkintani on että failed chargella kroxigorit eivät voi liikkua skinkkien läpi. He saavat ainoastaan chargata skinkkien läpi, mutta onko failed charge enää charge ?Reclaim kirjoitti:Eikös Kroxigorit liiku sen puolet jos tulee failed charge.. tästähän olisi paljon hyötyä viholliselle jos kroxigorit syöksyvät skinkkien takaa aukealle.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kameleonttiskinkkien läpi saa rynniä (lukee Skirmish screen säännössä!). Eiköhän shamaaninkin läpi saa.Sipulih kirjoitti:Voisin jatkaa kysymystä sillälailla, että lasketaanko skinkkeihin myös Skink Shamaanit ja Chameleon Skinkit ?
- The Captain
- Valvoja
Öh? Eivätkös ne kroxit lähde innoissaan porhaltamaan kohti vihollista, joka sitten ottaakin takapakkia, jolloin roskikset lyövät jarrut pohjaan liikuttuaan oman movensa (6") eteenpäin (normaali failed charge). Jos tuo 6" riittää viemään ne skinkkien ohi, ne menevät skinkkien ohi. Jos ne jäisivät skinkkihorden sekaan, jättäisin ne skinkkien taakse.Mahox kirjoitti:Tuohon vastaisin että vaikka heidän failed charge distance menisi skinkkien ohi niin niiden tulisi jäädä skinkkien taakse juuri tuosta kyseisestä syystä että he eivät ole chargettanu niitten läpi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.