"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Elf Riimuja?

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
AapoAlas

Dark Elf Riimuja?

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Eli mistäs löytäisin näitä riimuja? 4 tiedän mutta sepä ei ole kovinkaan kattava kirjasto (=D) ja haluaisin lisää. Mukavaa olisi jos joku sattuisi tietämään myös jonkun linkin josta voisi opetella Druchiin kieltä (Jos nyt GW:n pojat ovat sitä jaksaneet edes kehitellä.).

P.S:Eikö Historia osion kannattaisi olla "Historia ja Fluffi"?
Warma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Warma »

GW ei tietääkseni ole kehitellyt delfeille omaa kieltä.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Mahtavatko käyttää samoja koukeroita High Elffien kanssa? Jos ei niin viritä itse... :) Kirjoita myös Googleen Dark Elf fonts ja eiköhän löydy jotain windows-fontteja...
niih.
Kelpo

Viesti Kirjoittaja Kelpo »

Druchii.netissä oli joskus linkki sivulle jossa druchii kielen oli saloja yritetty selvitellä, notta kannattaa sieltä etsiä mikäli moinen foorumi taas joskus saa itsensä pystyyn.
Naapurin viljat vei halla

tralalalalalla
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Kokeilepa jostain hakukoneesta nimellä Runeform. Olen käynyt kyseisellä sivulla , ja se on juuri se mitä Kelpo tarkoitti. Vahinko vaan, että olen jo ehtinyt poistaa sen Favouritesista.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
AapoAlas

Ok, thanks. Ei muuten käytä DE samoja riimuja kuin HE, De riimut on He riimujen korruptuneita versioita. Ja on niitä ainakin hieman niitä riimuja DE:ellekkin
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

AapoAlas

Teurastaja, tiedän tuon sivun jo, sain kylläkin kuulla sen vähän sen jälkeen kun alotin tämän ketjun. Eikä tuollakaan muuten ole kaikkia niitä riimu merkkejä joita tarvitsen.
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

kertokaa lisää dark elf riimuista koska olen hyvin kiinnostunut darkelffien riimiusta ja historiasta
"So long as there is light, there is a shadow"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”