Trolliryhmä (Ei enää mitään uutta... Paitsi minä !)
-
Amroth Elensar
Älä tunne itseäsi kopioijaksi, koska listani oli ajat sitten vaipunut unholaan (tai no, muutama viikko, mutta kuitenkin), eikä mun mielestä kylläkään jos listan tekee, niin tartte ihan hiki hatussa etsiä muita samanlaisia listoja sillä pelolla, että joku haukkuis kopioijaksi. Enkä edes aikonut toteuttaa sitä listaa, hyvä jos joku aikoo, niin nähdään sitten myöhemmin taisteluraporteista (eikös vain?
) että miten toimii.
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
-
Oberon
Tuon listan näin pari päivää sitten pelissä. Khazad Guard+Arakorni pysäyttivät sen kuin seinään ja lopulta tappoivatkin kaikki. Turhan pieni lista tuo on, joten kestävällä massalla (kääpiöt
) se on helposti voitettavissa. Trappaus on useasti käytetty ase, jota sinun tuolla listalla pelatessasin kannattaa välttää. Ei ole läheskään varmaa, että sinä sen kutosen heität, mutta vastustajallasi on huomattavasti paremmat mahdollisuudet. Ja se on sitten peikon menoa...
Joo-oh, tiedän ettei tämä pärjää kovin massaa (kovaa sellaista [kääpiöt
]) vastaan, mutta tämä onkin "fluffillinen" lista tyystin. En ole (ainakaan vielä) aloittamassa turnee-meininkiä lotrissa, vaan ihan hauskuuden kannalta tätä olen ajatellu. Muttamutta, vielä saa ehdotuksia ja muuta lähetellä. Jos joskus saisi vielä kasvatettua tätä... 
Work out, in case future happens.
-
Badruk ´eadsplitta
Heh hauskuus loppuu siihen, kun kun lompakko kevenee 125 euroa...
. Mutta ihan kiva lista eihän siinä mitään. Ja kyllähän nuo varmaan jotain ainaki mättää, vaikka en lotria suuresti tunnekkaan.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Ja niitä laajennus-ehdotuksia saa antaa. Lisäisinkö enemmän massaa noihin vai mitä ? Itse olen ajatellu ottaa jonku taikurin tai pari. Muistakaa, ehdotukset "Fluffiin" sopivia. Eli, ei esim. Moria gobboja mordor trollien sekaan. Vähän saa tietenki heittää, mutta vain modelleissa. Tulee näes täysin conffattu armeija. 
Katapultti voisi olla mukava, mutta tekeekö sillä mitään, muissakuin siegeissä ? Örkkishamaania itsekkin ajatelin, muttei sopisi fluffiin, sillä mordorista ei kuulemma heitä tule (yhyy..). Lisää ideoita ?
Btw Teba, niillä Barrow-wighteilla ei minusta tee mitään muissakuin pienissä skenuissa, joissa on vastustajalla heroja käytössään muutama. Jos joku tietää muutakin käyttöä näille, ilmoittakoon.
Btw Teba, niillä Barrow-wighteilla ei minusta tee mitään muissakuin pienissä skenuissa, joissa on vastustajalla heroja käytössään muutama. Jos joku tietää muutakin käyttöä näille, ilmoittakoon.
-
Amroth Elensar
siis Ghen'tos varmaan tarkoitti, että fluffisesti örkkishamaanit eivät kuulu mormoriin...
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
-
Oberon