Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Storm of chaos julkaisun mukana pitäisi ymmärtääkseni tulla jotain uusia high elf sea guard joukkoja. Jos joku viitsisi hieman kertoa, mitä sieltä on oikein tulossa? Muutetaankohan lothern sea guardien sääntöjä, jotta saisi esim. enemmän kuin sen yhden unitin armeijaan? Olen kuullut hieman jotain sellaisesta oliosta nimeltä sea wyrm tai joku sellainen. Minkälainen tämä olento sattuu olemaan, olisiko jossain kuvaa tulevista figuista?
Sea Wyrmille / Merwyrmille ei ole tulossa figua. Sääntöspekulaatiokin on tässä vaiheessa aika turhaa, sillä säännöt pitäisi tulla parin viikon sisään ladattaviksi GW:n sivuille.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Biibob HElf kirjoitti:mitäs muita ukkoja sitten on tulossa?
Jos figuista puhut, niin niitä ei ole tulossa kuin Storm of Chaoksen neljään pääarmeijaan (empire/middenheim, black orcs, chaos, dwarf slayer army) + Be'Lakor.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Mistähän figuurista saisi helpoiten konffattua merwyrmin? Kun missään ei oikein kuvailla sen ulkonäköä. Olen kuvitellut sen itse lohikäärmeeksi ilman siipiä, käsiä tai jalkoja. Olenko yhtään oikeassa?
Kuolo kirjoitti:Siitä ei ole kauaa, kun kaveri väitti, että merwyrmille on sittenkin tulossa figu. Oli "kuullut jostain."
En kyllä usko ennen kuin näen.
Eikä kannata uskoa vaikka näkisit, siinä tapauksessa kyseessä on konvertattu mini. Uusia figuja tulee vain neljälle pää-armeijalle, Middenlandereille, Archaon- poppoolle, Slayereille ja Grimgorin Kovillepojille.
"I don't know what I want, but I know how to get it."