Saako DA ottaa grey knaitteja?
-
Nazalspray
Hyvä on hyvä on! ymmärrän yskän. No keksikää itse kuinka voisin noita grey knaitteja saada armeijaani? Ehkä minun DA:ni onkin se osapuoli joka on kyllästynyt DA:n hommiin ja alkanut grey knaittien liittolaiseksi
. (nyt odotan vain haukkuja uskollisilta DA pelureilta
)
hàrdroth huuhaa elessar le güüg amroth hassan allah leprich!!
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Grey Knighteja saat aloittamalla keräämään Daemonhunterssia.Razze2 kirjoitti:Hyvä on hyvä on! ymmärrän yskän. No keksikää itse kuinka voisin noita grey knaitteja saada armeijaani? Ehkä minun DA:ni onkin se osapuoli joka on kyllästynyt DA:n hommiin ja alkanut grey knaittien liittolaiseksi. (nyt odotan vain haukkuja uskollisilta DA pelureilta
)
The small boys have come to see me hang
-
Nazalspray
- Druzhina Captain
- Valvoja
Codexin mukaan saisit GK:t liittolaisina DA armeijaan, muttei toisinpäin. Se on sitten toinen asia selittää, mitä ne oikein yhdessä tekevät?Razze2 kirjoitti:Hyvä on hyvä on! ymmärrän yskän. No keksikää itse kuinka voisin noita grey knaitteja saada armeijaani?
Jos rakentaa sitä DH-painotteisena (eli DH-yksikköitä olisi enemmän), silloin voisi ajatella sellaista, että pieni DA-partio joutui väjytykseen ja lähetti taisteluraportin päämajaan. Sattumalta lähellä oli omilla asioilla DH partio ja se sai napattua sitä viestiä ja lähti apuun, samalla ihmettelemään mitähän nuo epäilyttävät kaverit puuhailiee vaarallisella alueella.
-
Nazalspray
Tuohan oli hyvä! Tähän astiset vastaukset eivät tosin ole vastanneet saavatko nuo DA:N heput ottaa
Grey knaitteja vai eivät(ja tarkoitan nyt KYLLÄ/EI vastausta). Eli saisinko minä esmes turnauksissa pelata DH/DA ryhmällä vai en? (jos joku edes tietää)
Grey knaitteja vai eivät(ja tarkoitan nyt KYLLÄ/EI vastausta). Eli saisinko minä esmes turnauksissa pelata DH/DA ryhmällä vai en? (jos joku edes tietää)
hàrdroth huuhaa elessar le güüg amroth hassan allah leprich!!
Kyllä saisit kaipa ne saavat niitä ottaa allyiksi siinä missä muutkin marine pelaajat, tosin siinä on se fluffi vähän tiellä.
DA:lla tosin on se sääntö ettei kenenkään non-humanin kanssa saa olla liitossa. Mutte GK:than ovat ihmisiä itsekkin... (joskin aika kovia sellaisia
) mutta kaikenkaikkiaan tulos on että KYLLÄ saat (vähintään minun mielestäni).
DA:lla tosin on se sääntö ettei kenenkään non-humanin kanssa saa olla liitossa. Mutte GK:than ovat ihmisiä itsekkin... (joskin aika kovia sellaisia
Kyllä, DH ja DA saavat liittoutua, kuitenkin joissakin turnauksissa on tietääkseni kielletty DH:t liittolaisina, mutta DH saa ottaa liittolaiseksi DA:ta, sitä ei tietääkseni ole missään erikseen kielletty.
Ja useimmissa turnauksissa kai saa DA:kin ottaa DH liittolaisia. Codexin mukaan tämä siis on sallittua jokatapauksessa. Turnauskohtaisiin rajoituksiin kannattaa kuitenkin varautua.
Eli:
Daemonhunters + allies (mariinit/IG) = OK, ei ongelmia
Mariinit/IG + allies (DH) = codexin mukaan OK, mutta joissain turnauksissa erikseen kiellettyä.
Ja useimmissa turnauksissa kai saa DA:kin ottaa DH liittolaisia. Codexin mukaan tämä siis on sallittua jokatapauksessa. Turnauskohtaisiin rajoituksiin kannattaa kuitenkin varautua.
Eli:
Daemonhunters + allies (mariinit/IG) = OK, ei ongelmia
Mariinit/IG + allies (DH) = codexin mukaan OK, mutta joissain turnauksissa erikseen kiellettyä.
-
Nazalspray
- Druzhina Captain
- Valvoja
Itse asiassa se ei ole näin. Daemonhunters codexin mukaan DH ja DA voi yhdistää kahdella tavalla. Jos DH otetaan päälistana, silloin siihen saadaan SM liittolaisiksi, mutta silloin armeijaan ei saa ottaa GK:t (DH codex sivu 21) sekä vain Codex: Space Marines voi käyttää DA armeijaan rakentamiseen (DH codex sivu 30) eli ei Codex: Dark Angels.Teräratas kirjoitti:Kyllä, DH ja DA saavat liittoutua, kuitenkin joissakin turnauksissa on tietääkseni kielletty DH:t liittolaisina, mutta DH saa ottaa liittolaiseksi DA:ta, sitä ei tietääkseni ole missään erikseen kielletty.
Jos taas ottaa DA armeijaa päälistana, silloin DA:t eivät saa käyttää 'Hunt the Fallen' eriköissääntöjä, mutta kaikki muut erikoisuudet DA codexista saa ottaa. Rajoituksina silloin vain DH yksikköiden valinnoissa. Hyvänä asiana on kuitenkin, että GK:t silloin saa ottaa.
Silloin vain vanilla space marine codex eikä GK:ta saa mukaan. Näiden rajoitusten takia tätä tapaa hyväksytään useammiten turnauksissa.Teräratas kirjoitti:Daemonhunters + allies (mariinit/IG) = OK, ei ongelmia
Tällä vaihtoehdolla saisi sekä marineiden eri chapterien säännöt mukaan (esim. DA codexin), sekä GK:t mahtuu mukaan. Varmaan sen takia se onkin useammassa turnauksessa kielletty.Teräratas kirjoitti:Mariinit/IG + allies (DH) = codexin mukaan OK, mutta joissain turnauksissa erikseen kiellettyä.
vaikka niinkin..
ja muistattehan vanhan Death World trooppereiden "Uups, sorry sir" säännön jolla poistettin häiritsevät komissaarit armiejasta?
"Herra Inkvisaattori, meillä on tuolla pimeässä kellarissa pari kerettiläistä, haluatteko kuulustella heitä? Sinne ei saa valoa, mutta varmasti löydätte heidät."
Ja ovi lukkoon perästä.
ja muistattehan vanhan Death World trooppereiden "Uups, sorry sir" säännön jolla poistettin häiritsevät komissaarit armiejasta?
"Herra Inkvisaattori, meillä on tuolla pimeässä kellarissa pari kerettiläistä, haluatteko kuulustella heitä? Sinne ei saa valoa, mutta varmasti löydätte heidät."
Ja ovi lukkoon perästä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"