"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Carnosaur

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
tomppapomppa

Carnosaur

Viesti Kirjoittaja tomppapomppa »

Maalasin tämän asiakkaalle. Kiitos Daylle kun jaksoit ottaa kuvat.

Valitettavasti ei ollut paljoakaan aikaa, joten kuvat ovat vähän suttuisia ja kellertäviä. Oikeasti figu on paljon synkempi ja kylmemepi. Ehkä joku muistaa sen Helsingin maalauskerhon näyttelystä. ;)

Yritin käyttää paljon kylmiä värejä figussa koska asiakas halusi siitä synkän. Kuva ei ehkä aivan tuo figun tunnelmaa esille, mutta yrittäkää käyttää mielikuvitusta. Ihossa on vähän sinisiä ja vihreitä glazeja ja suu on oikestaan liila. Tuskailin kauan selän piikkien kanssan, mutta kyllä ne mielestäni ihan hyvin onistuivat.

Kommentoikaa ihan vapaasti! ;)

Kuva
"Now I must go speak with the dolphins."
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ah, carnosaurit ovat koja kerta vain nätimpiä. ;) Niin mäysti otus että phiuh. Ja maalauskin on onnistunut varsin hyvin. tuo kellertävyys tosin kyllä haittaa, mutta perus ilmeen tuosta näkee ihan hyvin. Tosi nätti otus, vaikka iho on jotenkin eloton. En tiedä, saattaa johtua kuvastakin. En toisaalta tiedä miten itse olisin sitä alkanut maalata... ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Mielestäni tuo ei ole hirveän tumma, mutta muuten todella hieno. Joku varmaan jaksaa vetästä ton photarista läpi, mun kone in hiukka sekasin, niin en jaksa rupea sotimaan.. :)
Moi
Hope is a serum that never heals
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jehs hieno hahmo ja maalauski, vaikkakin aika turhan tumma mun mielestä, mutta muuten kyllä ihan ykkösluokkaa. Mun puolesta vaikkapa tossa maastossa olis voinu olla vähän kirkkaampaakin väriä :). Pitäis nähä livenä että näkis kunnolla noi värit, tai no ainakin mitä hesan figu näyttelyssä kattelin niin kivalta näytti :D. Jooh no taattua laatua sulta, hieno figu ja maalaus.

Ai joo ja laitoin photarin läpi menneen kuvan nettiin: http://mbnet.fi/baretul/Muu_tavara/tom_carno2.jpg
tomppapomppa

Iho toimii kyllä paremmin livenä. Nyt se on kieltämättä vähän tylsä. Harmi, koska se onnistu kuitenkin aika hyvin.
Ajattelin ensin että maalaisin sen vaalalla ja jättäinin vain suomut tummiksi, mutta figusta olisi ehkä silloin tullut liian vaalea.
Joo, kiva figu se kyllä on, mutta tosi iso. Käsi väsyi kun maalasin sitä. ;)
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

maalausjälki on tosi siistiä, mutta toi väri scene ei oo mun mieleen. pidän eniten siitä perinteisestä ;)
BEE BEDEE BYI
tomppapomppa

Totta, alusta ois voinnu olla vähän värikkäämpi. Carno parka ehkä sulautuu vähän liikaakin maasoonsa. Asiakas kuitenkin päätti aika tarkkaan minkä väriseksi figu tulisi.
Kiitos, noi kuvat tuo kyllä figua enemmän esille. Nyt ihon värikin näkyy paremmin.
hurmelapsi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja hurmelapsi »

Erihieno. Tykkään värityksestä. Komean "luonnollisen" värinen. Ei kyllä pahaa sanottavaa, maalausjälki itsessäänkin komean tarkkaa.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

No se on kyllä totta, että nuo suomut ja niiden pohja olisivat voineet olla hiukan eri sävyisiä, mutta jos asiakas päätti niin minkäs sille voi ;)
Tuo vatsa oli etenkin loistava, mutta alustassa voisi olla hiukan kasveja liskojen tyyliin...
tomppapomppa

Niin, asiakkaan sana on laki. :D
Niin, se on kyllä aika tumma. Mutta olen kyllä itse aika tyytyväinen figun väreihin. K, se on aika yksivärinen mutta pidän kuitenkin sen tunnelmasta.
Ratsastajasta tulee kuitenkin sininen, ehkä se tuo figuun enemmän väriä ja eloa. ;)
Armeija sijoittuu jonkinlaiseen laavakiven peittämään maastoon, laitoin siksi vain vähän kuivunutta ruohoa kivenväleihin.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Olisko se joku tommonen enempi? Huono kun ei ole nähnyt IRL niin ei tiedä onko tuo alaosa enemmän keltanen vai bleached bone tms..

Kuva
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

No enpä tiedä sinisestä ratsastajasta, ei ehkä sovi... mutta ehkä sopii joten laita kuvia! Saakos muuten kysyä paljonko tuosta hienosta tekeleestä sai pulittaa?
tomppapomppa

Näyttää aika kiiltävältä tossa kuvassa. Harmi ku asiakas vei sen jo kotiin, ois ollu kiva verrata kuvia oikeaan figuun.
Asiakas siis maalaa itse ratsastajan, kuulin vain että siitä tulee sininen. Kyllä se varmaan nähdään vielä livenä, ainakin turnauksissa ja ehkä conissa.
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Todella todella hieno!!! Siis miten se voi olla noin hieno!`?
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Minun mielestä aivan mahtava figu. Itse tykkään enemmän realistisista ja hillityistä väriteemoista liskoissa kuin sellaisesta värien sekamelskasta.
raastin raastaa ja ryystää
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Tykkäsin tuosta, kun katselin figunäyttelyssä. Harmi vain, etten niin kovin tarkkaan tuohon perehtynyt.

Tykkään väreistä. Livenä nähtynä suomut ja iho näyttivät jännällä tavalla hiiltyneiltä, mulle tuli heti mieleen tuosta jokin laavaluolastoissa asusteleva carnosauri :). Todella nättiä jälkeä. Jee.

Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Onpa se tosiaan hieno!
Carno tosiaan sulautuu jalustaansa vähän turhan hyvin, mikä ei tuo otusta niin hyvin esille... Mitäs minä tässä oikein selittelen?! Hieno se on, enpä kykenisi itse samaan... Tai no kuka tietää?! ;)

-Hopeapossu
Possu
tomppapomppa

raastin kirjoitti:Minun mielestä aivan mahtava figu. Itse tykkään enemmän realistisista ja hillityistä väriteemoista liskoissa kuin sellaisesta värien sekamelskasta.
Kyllä, värejä ei saa olla liikaa. Esim armeijat näyttävät hienoilta kun niissä on muutama hillitty väri joka toistuu kaikissa ukoissa. Riippuu kuitenkin figusta minkälainen väriteema siihen sopii. Jotku figut näyttävät todella hienoilta kun niissä on monta kirkasta väriä, toiset taas ovat hienoja vain muutamalla murretulla värillä. ;)
Friikki^

Viesti Kirjoittaja Friikki^ »

Todella hieno. Tosin pitäisin kyllä enemmän siitä punasesta. Mutta nice work ;)
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Ei Friikki miks nostart koko ajan vanhoi topiccei?

[adminedit: Ei LooPe miksi käyttäjämoderoit? Vaikkakin aiheesta, mutta ei se silti siitä tee hyväksyttävää -Weekender]
wat
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”