"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helmin Syvänne

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Badruk ´eadsplitta

Helmin Syvänne

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Eli olen alkamassa tekemään Helmin syvännettä ja eteen tuli kysymys kuinka korkeat noiden muurien kuuluisi olla? Ja kuinka iso noin muutenkin siis halkasijaa jne. Kiitos jo etukäteen
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Kuten varmaan tiedätkin, olen itsekin rakentanut Syvänteen, joten voin antaa neuvoja sen pohjalta. Tervetuloa Syvänteen omistajien (ja rakentajien ;)) harvalukuiseen joukkoon.

Joo tuota noinaa, käynpä tsekkaamassa omastani. Mutta muurien olisi hyvä olla ainakin se korkuiset, että tikkaat yltävät (tietysti monilla on erikorkuisia tikkaita). Ulompi muuri on minulla 7" korkea (ulospäin) ja sisempi on 10" korkea (ulospäin myöskin). Ulommalta muurilta on maahan (siis sisäänpäin)n. 5" ja sisemmältä (sisään päin linnaketta kohti) n. 4". Ne portin molemmin puolin olevat tornit ovat n. 10" korkeita.

Muista tehdä niistä muurin reunoista sen verran matalia, että hahmot yltävät kurkkaamaan sen yli. Minulta se vähän jäi ;).

Hienoa että teit näinkin viisaan ratkaisun alkaessasi rakentamaan syvännettä :D! Toivottavasti minusta oli jotain apua.
Lisää saa kysyä ;).

Unohdin varmasti mainita monta mittaa.. :). Sinun takiasi vaivauduin autotalliin asti ;).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”