Terminator armour 10p ????
-
Nazalspray
Ei se tee artificier armoria ja iron haloa turhaksi.
Halo pelastaa jokatoisen, termiksen 5+ joka kolmannen. Aika suuri ero kuitenkin...
Sitäpaitsi artificier menee rhinoon ja terminatorpanssari ei... DAn halvempi termiittipanssari on kyllä erittäin looginen deathwingin takia.
Halo pelastaa jokatoisen, termiksen 5+ joka kolmannen. Aika suuri ero kuitenkin...
Sitäpaitsi artificier menee rhinoon ja terminatorpanssari ei... DAn halvempi termiittipanssari on kyllä erittäin looginen deathwingin takia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Nazalspray
Näyttää tosiaan pitävän paikkaansa! Taisin kyllä postata aika turhan jutun. 
No ainakin tämän jälkeen jokaisella pomollani on Termis haalari!
Tietääkö kukaan muuten miksi (ainakaan muistaakseni) millään spessu charrulla ei ole kyseistä termis "haalaria" ?
No ainakin tämän jälkeen jokaisella pomollani on Termis haalari!
Tietääkö kukaan muuten miksi (ainakaan muistaakseni) millään spessu charrulla ei ole kyseistä termis "haalaria" ?
hàrdroth huuhaa elessar le güüg amroth hassan allah leprich!!
Itseasiassa on jo varmistettu että DA, BA, SW ja BT saa oman yhteisen codexinsa.Maedhros kirjoitti:Jota tuskin tulee, sillä Chaos Marine tyyliseen Codexiin siirtyminen olisi käytännöllisempää. Eiköhän näin tulla tekemäänkin.Ishmael kirjoitti:Koska yksikään heistä ei ole sijoitettuna Deathwingiin. Master of the Deathwng olisikin siisti spessu, toivottavasti näemme hänet seuraavassa DA Codexissa!
Spessuista ainakin susien Logan Grimnar ja ultrien Chapter Approved- jamppa Invictus omistavat termiarmourin.Razze2 kirjoitti:Tietääkö kukaan muuten miksi (ainakaan muistaakseni) millään spessu charrulla ei ole kyseistä termis "haalaria" ?
Lähes OT: Antaako Artificer armour se myös 5+ invulnerablen? Vai onko demoninmetsästäjillä yksinkertaisesti erilainen artificer, kun niiden ei ainakaan sitä invua anna? Olipa hyvin muotoiltu...
Siis saavatko nuo kaikki oman codexinsa vaiko kaikki yhteisen "all suplements together"- codexin?Ari kirjoitti:Itseasiassa on jo varmistettu että DA, BA, SW ja BT saa oman yhteisen codexinsa.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
VAIN Termiarmorilla saa 5+:n. Artificer armor ei liity termiarmoriin mitenkään. Se antaa vaan perus 2+ saven.Hukka kirjoitti: Lähes OT: Antaako Artificer armour se myös 5+ invulnerablen? Vai onko demoninmetsästäjillä yksinkertaisesti erilainen artificer, kun niiden ei ainakaan sitä invua anna? Olipa hyvin muotoiltu...![]()
Niin sitä vaan ihmettelin tuossa artificerissa, kun marinekirjassa sanotaan, että: "artificer armour gives the same protection as terminator armour".
Kiitos valaisusta
Kiitos valaisusta
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Tuo on jäänteiltä ajalta jolloin TDA ei vielä omannut 5+ invua, kun invu myöhemmin annettiin, ei kukaan arvatenkaan jaksanut muuttaa codexien seuraavista painoksista kyseistä tekstin pätkää.Hukka kirjoitti:Niin sitä vaan ihmettelin tuossa artificerissa, kun marinekirjassa sanotaan, että: "artificer armour gives the same protection as terminator armour".
Kiitos valaisusta
- Druzhina Captain
- Valvoja
Se on korjattu uusimmissa codexeissa, esim. DH codexissa artificer armourin kohdalla ei puhuta mitään terminator armoureista vaan sanotaan suoraan, että se antaa 2+ saven. Piste.Ari kirjoitti:Tuo on jäänteiltä ajalta jolloin TDA ei vielä omannut 5+ invua, kun invu myöhemmin annettiin, ei kukaan arvatenkaan jaksanut muuttaa codexien seuraavista painoksista kyseistä tekstin pätkää.
Tarkoitankin tässä mariini codexin myöhempiä painoksia, itselläni on ehkä "tuorein" johon on laitettu kyllä muuteltu EC ja Xavierkin on saanut viittansa, mutta edelleen Artificeri tuputtaa samaa savea kuin TDA.Druzhina Captain kirjoitti:Se on korjattu uusimmissa codexeissa, esim. DH codexissa artificer armourin kohdalla ei puhuta mitään terminator armoureista vaan sanotaan suoraan, että se antaa 2+ saven. Piste.Ari kirjoitti:Tuo on jäänteiltä ajalta jolloin TDA ei vielä omannut 5+ invua, kun invu myöhemmin annettiin, ei kukaan arvatenkaan jaksanut muuttaa codexien seuraavista painoksista kyseistä tekstin pätkää.