"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lizardmen vs. Hordes of chaos [BP]

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
DJ_Silverpig

Lizardmen vs. Hordes of chaos [BP]

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Juuh... Millainen liskoarmeija kannattaisi kehitellä border patrolliin hördes öf chäösiä vastaan?!

Ajattelin jotain tyyliin: scar-vet. (halberd, light armour, shield) heroksi hulluksi upgradettuun saurus blokkiin ja skinkkejä (10 ja blowpipet) siihen lisäksi sen minimum infantry unit hommelin täyttämään.

Sauruksia olisi kait 19 ja spearit, shieldit, bs of quetzl ja sotek sekä tietysti full command.

Skinkeillä blowpipet, koska niillä pitempi kantama kuin javelineilla. ja jos closikseen joutuvat, niin eivät ne kilvet niitä kuitenkaan pelastaisi.

Hyllyltä löytyy kaikkea, joten jonkin modellin puuttuminen ei ole ongelma.

-Hopeapossu

ps. Lukekaapa tätä ketjua hieman eteenpäin vastatessanne!
Suunnitelmani ovat hieman muuttuneet.
Viimeksi muokannut DJ_Silverpig, Ma 12.04.2004 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Possu
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Ota paljon skinkkejä ja niille blowpipet ja ammu niillä nihtit basaks.Sitte semmonen veikeä skink priest ja sille lore of heavens.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Tepok

Viesti Kirjoittaja Tepok »

jos tulee kaaosnihtiä vastaan, niin roskiksilla avaat niitten peltihaarniskan.(jos on khornea, niin houkuttele skinkeillä hyökkäämään ja sitten pamauta kroksuilla kylkeen.
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Jos tuon Arpiveteraanin varustusta saa kommentoida, niin voisit suoraan laittaa sille Great Weaponin. Vetun iniative ei ole kuitenkaan niin korkea, että halberdista hyöytyisi.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Saurushero jaguaaripöksyillä, pakolliset skinkit, kolme salamanteria ? Jos jää pisteitä, niillä lisää skinkkejä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Scathe Zombie

Viesti Kirjoittaja Scathe Zombie »

PALJON skinnkejä :D ainakin itse taannoin pelasin chaosta vastaan ja voitin ! Se oli kyllä full tuurista kyse.. mut skinkit tappo knighit ja heron ja sit loput chaos warrut! eli koko armeijan ;)
"They groaned, they stirred, they all uprose, Nor spake, nor moved theyr eyes. It have been strange, to have seen those dead man rise"
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

jos tulee vastaan nihtejä käytä purkin avaajaa(lue roskakoreja) blowpipet on vaarallisia....varsinkin kaikelle heavily armored yksikölle....teoriassahan savet pitää...mutta kaikki tietää ettei teoria ole totta......
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Niinpä, esim. monet isot möröt on kaatuneet mukavasti kun heittää sangollisen noppia joista sitten poimitaan kuutoset. Aina sieltä tulee tarpeeksi monta. :)

Scar Veteraanille great weapon sekä jotain hassua kamaa taikaesinelistasta.
Muista Sacred Spawningit! Ne voi hyvinkin yllättää.
DJ_Silverpig

No jos nuo skinkit kerrarn ovat niin hyviä peltipurkkeja availemaan...
... Missäs se nyt on... Ehkä tuolla... Ei kun suolla... No kuitenkin...
Jossainpäin FB: Armeijalistat osiota löytyy (KAI) joku skavenia vastaan kyhätty BP-lista. Se meni jotenkin...

Priesti (kenraali, levukakkonen) tai sitten vetu jaguaaripöksyillä
10 Skinkkiä blowpipeilla
10 Skinkkiä blowpipeilla
10 Skinkkiä blowpipeilla
3 Salamantua ja niille ne handyt

-Hopeapossu
Possu
weis
Viesti:

Joo hyvä hyvä priesti on must mutta jos on pisteissä mahollista (en tiedä paljonko roskikset ja salamanderit vie pisteitä) niin vaiha nuo salamanterit roskiksiin koska muistaakseni salamanterejen breath weaponissa on huono strenghti. Priestille sitte lore of heavens ja rukoilet uranons thunderbolttia.
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Ota ihmeessä joko Sotekin Spawni Saurus porukala pois, tai sitten spearit..niillä kun ei tee chargauksessa yhtään extra attackia.
weis
Viesti:

chaosta vastaan saurukset ei oo osottautunu hyviksi ainakaan mun pelaamissa peleissä joten skinkkejä ja roskiksia vaan.
Jade-eye

Viesti Kirjoittaja Jade-eye »

SirKaarlo kirjoitti:Niinpä, esim. monet isot möröt on kaatuneet mukavasti kun heittää sangollisen noppia joista sitten poimitaan kuutoset. Aina sieltä tulee tarpeeksi monta. :)
Tietääkseni skinkkien attacit eivä voi tehdä enemmän kuin seitsämän automaattista woundia. Asiasta mainitaan lizardmen armybookin s.26.
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Jade-eye

Hand-Weapon kirjoitti:
SirKaarlo kirjoitti:Niinpä, esim. monet isot möröt on kaatuneet mukavasti kun heittää sangollisen noppia joista sitten poimitaan kuutoset. Aina sieltä tulee tarpeeksi monta. :)
Tietääkseni skinkkien attacit eivä voi tehdä enemmän kuin seitsämän automaattista woundia. Asiasta mainitaan lizardmen armybookin s.26.
Olenpas minä tyhmä. Älkää vaivautuko edes tutkimaan asiaa!!
DJ_Silverpig

Juu siis ei sinne päinkään, mutta hyvä jos itsekin huomasit, Hand-Weapon!

Ja olen jo pelannut pelit ja tiedän, miten pärjään, joten ei tarvitse välttämättä vastailla enempää!

-Hopeapossu
Possu
SirKaarlo

Jep, olen tietoinen asiasta, mutta yleensä seitsämän riittää. Ja maksimoiminen ei ole pahasta, olen huomannut. Monellakaan isolla möröllä ei ole enempää kuin 7 woundia ja toisekseen missä tahansa ratsuregimentissä 5 ukon tiputtaminen tuntuu ja pahasti.
Jade-eye

SirKaarlo kirjoitti:Jep, olen tietoinen asiasta, mutta yleensä seitsämän riittää. Ja maksimoiminen ei ole pahasta, olen huomannut. Monellakaan isolla möröllä ei ole enempää kuin 7 woundia ja toisekseen missä tahansa ratsuregimentissä 5 ukon tiputtaminen tuntuu ja pahasti.

Ratsuregimenteillä on niin hyvä AS, että ei poisonend attacit niihin vaikuta!!!
SirKaarlo

Siksi pitääkin ampua enempi!
theunholybeast

....

Viesti Kirjoittaja theunholybeast »

Tulipa vain mieleen että kuka hullu käyttää enemmän kuin viittä chaos knightiä?... maksaa nimittäin viisikin chosen knightiä ihan liikaa, ym... 275 pts?
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Kihtejä ei ole pakko käyttää choseneina ja viisi ritaria häviää monesti US ja rankkeihin. 6 on parempi koko.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”