Uusista Chaos Warrioreista Chaos Marineja?
Uusista Chaos Warrioreista Chaos Marineja?
Kunhan nuo ilmeistyvät niin olisiko noista helppo konfata marineita? Miten helposti esim backpackin saisi sovitettua siihen turkkiviittaan?
Täällähän joku oli jo päässyt maalaamaan noita warrioreja, löytyisikö spruesta kuvaa?
Täällähän joku oli jo päässyt maalaamaan noita warrioreja, löytyisikö spruesta kuvaa?
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
No enpä tiedä tulisiko niistä kovin erikoisia kaos marineita kun kaverit seisoo melkein samassa asennossa kaikki, ja lisäksi luulen että niille on aika hankala sovittaa tuliaseita käteen.
Onhan joku tehnyt bretonnian sotilaista kaartilaisia mutta mun mielestä niissäkin on se ongelma, että sellaisia ampuvia ukkoja aika vaikea tehdä ilman oikeanlaisia käsiä. Voihan niille vaan liimata bolterit käteen mutta on eri asia näyttääkö se järkevältä. Mä sanoisin että nuo 40k:n omat marinet on paljon parempia siihen tarkoitukseen. Wh kaos ukot on vähän "jäykän oloisia". Ihan hienoja muuten mutta itse en niitä käyttäisi 40k:ssa.
Onhan joku tehnyt bretonnian sotilaista kaartilaisia mutta mun mielestä niissäkin on se ongelma, että sellaisia ampuvia ukkoja aika vaikea tehdä ilman oikeanlaisia käsiä. Voihan niille vaan liimata bolterit käteen mutta on eri asia näyttääkö se järkevältä. Mä sanoisin että nuo 40k:n omat marinet on paljon parempia siihen tarkoitukseen. Wh kaos ukot on vähän "jäykän oloisia". Ihan hienoja muuten mutta itse en niitä käyttäisi 40k:ssa.
Kyllä kai greenstuffilla niille paremmat kädet saisi. Ajattelin itsekin jotain tuollaista kun ensiksi sain nähdä kuvia niistä, mutta muistaakseni ne koottiin jotenkin oudosti mikä vaikeuttaisi konvertointia aika pahasti.
Ps. Minäkin olen tehnyt pari Bretonnialaista kaartilaista greenstuffia avuksi käyttäen. Joten rohkeasti vihermönjä esille vain! Kyllä sillä melkein mikä tahansa on mahdollista.
Ps. Minäkin olen tehnyt pari Bretonnialaista kaartilaista greenstuffia avuksi käyttäen. Joten rohkeasti vihermönjä esille vain! Kyllä sillä melkein mikä tahansa on mahdollista.
Vahvistan, ainakin Lahti Fanaticissa oli näkyvillä noita uusia kehikoita, ja ne koostuvat kahdesta puolikkaasta. Suren tätä GW:n uutta muovipolitiikkaa, joka näkyy myös Men-at-Armsseissa, eli vartalolla on yksi asento, siihen pää, käsi ja kilpi. Hyvästi yhteensopivuus. Nyt vain rukoillaan ettei 40K:n mariinelle käy samalla tavalla!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
en tiiä niist uusist, mut niist vanhoist (Chaos Warruist siis puhun) sai ainki hyvii bitzej CSM:ien convaukseen. Esim. olen itte suunnitellut ottavani 5 kpl SM purkkeja(=terminatoreita) ja antamalla niille valikoidut Chaos Warru päät ja kädet ym. saan CSM termuja
Ja sama juttu SM Rhinoon eli piikkejä päälle, se etupuskuri systeemi palasiks ja siit lisää piikkejä. Pistän tänne vähä kuvii jahka saan ne valmiiks.
*Okei, tää saatto mennä vähä oftopiciks, mut nää oli va esimerkei, kai tajusitte ?
Edit:korjailin vähä tekstiä
Ja sama juttu SM Rhinoon eli piikkejä päälle, se etupuskuri systeemi palasiks ja siit lisää piikkejä. Pistän tänne vähä kuvii jahka saan ne valmiiks.
*Okei, tää saatto mennä vähä oftopiciks, mut nää oli va esimerkei, kai tajusitte ?
Edit:korjailin vähä tekstiä
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
anarchistica kirjoitti:Well the two torsos etc are a bit different but with a bit of cutting you could stick a new CW cloak on a Khorne Berserker chest.
*tries*
Yeah, it's indeed possible to cut the cloak in a way that you can stick a Berserker chest on it. And it looks awesome! I might use it for this...
Nyt olisi kiva tietää parempi asianyhteys. Asia olisi siten selvempi.Ari kirjoitti:anarchistica kirjoitti:Well the two torsos etc are a bit different but with a bit of cutting you could stick a new CW cloak on a Khorne Berserker chest.
*tries*
Yeah, it's indeed possible to cut the cloak in a way that you can stick a Berserker chest on it. And it looks awesome! I might use it for this...