"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pikamaalattu Nidi Warrior

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Sotamies kirjoitti:jos tuo on pikamaalattu, niin minä olen lehmä. alottelijalle on jotenkin järkyttävää näyttää tuommoisia kuvia kun mielessään kuvittelee rajan joka sitten pitää jonain päivänä ylittää.
Inkkaamisella saa ihmeitä aikaan :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Enpä nyt jaksanut mitään studioo taas laittaa pystyyn, niin kuva nyt on mitä on...

edit: laitetaanpa linkkinä kun kuva on kovin suuri

http://c-camp.org/weekender/kuvat/tyrkkyposse.jpg

Tosiaan maalauksen taso on aika kehnoa, mutta mielestäni täysin sopivaa tabletop tasoa, mikä armeijassa onkin tärkeintä. Saada edes yksi kokonaan maalattu armeija... :roll:

edit2: eikä suinkaan valmiita, baset tarttee ruohoa ja muutenkin kaikkee pinetä detailia maalata (hampaat, silmät, kielet jne..)

edit3: löytykin kuva missä näkyy oikeat värit vähän paremmin: http://c-camp.org/weekender/kuvat/tyrkkyposse2.jpg
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Jeh, kyllä nuo minusta ihan hienosti toimii massana. Punainen panssari on ehkä hieman liian tasainen, kyseessähän on kitiini/whatever panssari, itse miellän sen rosoiseksi ja epätasaiseksi. Tämä on nyt vain pientä pilkunviilausta rakentavassa hengessä. :) Tärkeintä tosiaan on saada armeija pikapikaa pelikuntoon eikä tällaisilla pikkuyksityiskohdilla ole niin paljon merkitystä.

Eli siis oikein hyvältä näyttää, pelaisin mielelläni liikkuvia lihamyllyjäsi vastaan.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Hienoja ovat vieläki. Toimii hyvin, kuten Yuri mainitsi, massana. Jokaisella on aika dynaaminen asento, jaksa vaan vääntää loppuun asti.
Onko se iso hemmo (en muista nyt nimeä..vanhuus ei tule yksin.. olisikohan ollut Carnifex tai jotain ?) saanu muuten stuffista selkään ?
Work out, in case future happens.
Matti N
Ylläpitäjä

Eipä ole Carnifexissä juu mitään stuffista, paitsi nyt rakoja ja koloja täytelty.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Jaah, sitten silmäni petivät minut taas kerran... Katsoin vain, kun näytti selkäpanssarointi vähän "möhkyräiseltä". Noh, hyvää työtä kuitenki. ;)
Work out, in case future happens.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Hyvää jälkeä. GW:n lookki, mutta paremman näköisenä. Noita koko armeija vaan niin kyllä kelpaa pelailla.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Sotamies

Viesti Kirjoittaja Sotamies »

kuinka maalasit nuo?
Matti N
Ylläpitäjä

Musta pohjamaali tietenkin, sitten puolidrybrushauksella värit:
- Beastial brown (noissa taisin käyttää scochedia, ihan sama..)
- Catachan Green
- Camo Green
- Brown Ink
- Rotting Flesh

Kaikki kerrokset inkkiä lknottamatta on enemmän semmosta brushausta kun tavan maalausta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”