Voi myös kertoa mitä ei tahtoisi kerätä missään nimessä ja jos on enemmän niitä jota tahtoisit kerätä niin niitäkin voi laittaa tulemaan.
Mikä on mieluisin armeija jota keräisit?
-
Assassin
Mikä on mieluisin armeija jota keräisit?
Mitä armeijaa keräisit mieluiten ja mikä tekee niistä mieluisia.
Voi myös kertoa mitä ei tahtoisi kerätä missään nimessä ja jos on enemmän niitä jota tahtoisit kerätä niin niitäkin voi laittaa tulemaan.
Käräisin/Kerään mieluiten Orc & Gobboja, aijon aloittaa Dwarfit heti, kun saan Orcejä lähemmäs 2000pst. Itse en keräisi Hight Elfejä, koska ovat liian kilttejä, leuhkoja ja koska kaverini kerää niitä. Myöskään Tomb Kingejä en aloittaisi, koska kaikki on luuta ja hevoset ovat yli rumia. Viimeisenä ja vähäisimpänä en aloittaisi keräämään Chaoseista, koska ne ovat liikaa 40k äijien näköisiä, eikä sovi mielesätni FB:hen (lukuun ottamatta Demoneja ja osaa Chaos porukkaa).
EDIT: No en ollut ihan varma, mutta muistelin väärin noiden "40k -äijien" suhteen.
EDIT: No en ollut ihan varma, mutta muistelin väärin noiden "40k -äijien" suhteen.
Viimeksi muokannut Roksteri, Ma 12.04.2004 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Oberon
No kyllä minä tykkään gobbo hordellani pelailla. Wood Elffejä sitten kun uudet figut tulevat. En keräisi mistään hinnasta Empireä, Tomb Kingejä tai Lizardmaneja.
Edit: Tekisi minun kumma kyllä alkaa kanssa keräämään Bretonniaa ja Lothern Sea Guardeja.
Edit: Tekisi minun kumma kyllä alkaa kanssa keräämään Bretonniaa ja Lothern Sea Guardeja.
Viimeksi muokannut raastin, To 10.06.2004 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
raastin raastaa ja ryystää
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
wild rider of saim hann
-
Stenvall
Ehkä johtuu siitä että empire on sellanen tasapaksu, statit keskivertoa eikä oo mitään kummempia vahvuuksia eikä heikkouksia. Empire on tylsä empirenä, mutta jos siitä vääntää jotain persoonallista niin kyllä sitä sitten tulee mielenkiintoaKuolo kirjoitti:En ole ikinä tajunnut tätä. Nehän ovat ihan tyylikkäitä, ties vaikka joskus ostaisi niitä itsellekin.-DeF- kirjoitti: vaikka Empireä useat pitääkin tylsimpänä armeijana.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"