Trolliryhmä (Ei enää mitään uutta... Paitsi minä !)
Mutta toimiiko se ? Esim. siegeissä kyllä, mutta entä sitten muualla ?
Ja selvennetäänpä vielä vähäisen.. Eli, nyt haen laajennussuunnitelmia tämän hetkiseen listaani. Eli kun olen tämän saanut valmiiksi, niin mitä sitten ? Tarvinko: Taikuutta ? Ampumista ? Mitään muuta ? Ja unitti-vaihtoehtoja saa myöskin antaa. Eli vaikka näin: "Tarvitset muutaman ampuvan uniitin, vaikkapa pari Mordor Uruk-haita örkki jousten kanssa".
Ehdotuksia ?
Ja selvennetäänpä vielä vähäisen.. Eli, nyt haen laajennussuunnitelmia tämän hetkiseen listaani. Eli kun olen tämän saanut valmiiksi, niin mitä sitten ? Tarvinko: Taikuutta ? Ampumista ? Mitään muuta ? Ja unitti-vaihtoehtoja saa myöskin antaa. Eli vaikka näin: "Tarvitset muutaman ampuvan uniitin, vaikkapa pari Mordor Uruk-haita örkki jousten kanssa".
Ehdotuksia ?
Work out, in case future happens.
-
Oberon
paras ampuva mitä inhimillisin uhrauksin saa aikaan, on kyllä mordorin siege bow. jos jotain ampuvaa joukkoosi halajat, ota se. tai jos taikovaa, mikään muu kuin "bitchking" ei ole tarpeeksi. 20pts lisää, ja saat ne kriittiset 6 williä jne... ei voi olla parista örkistä kiinni. ja kyllä sillä siege bowilla tekee paljonkin vaikkei siegeä olisikaan...
-
Oberon
-
Oberon
noh, noin pienessä porukassa(pelkkiäö peikkoja ja se pieni massa mitä noilla nyt saa), ei se saa _yhtään mitään_ suojaa mistään(eipä se varmaankaan saisi muutenkaan). mutta IMHO on se vähän haaskuuta. periaatteessa oma päätös: haluatko että vastustaja tulittaa vain sun peikkojasi-->massa ja ainakin 1 peikko selviää mättöön asti, vai haluatko että vastustaja tulittaa lepamonia-->kaikki muut pääsevät mättöön asti? ja muista että jos otat viimeisen vaihtoehdon, se "muut" on paljon vähemmän(10 örkkiä ja 1 mordor urukki/morannoni vähemmän)-->itse en ottaisi lepamonia vaan laittaisin bitchkingin jalan matkaan ja säästyneillä pisteillä perusörkkejä.
MInulla oli kyllä ajatuksena, että peikot pääsisivät cc:hen asti. Ovat vähän kallista lihamuuria. Taidanpas ottaa: Noitakunkku with lepamon, yks catapultti (ja ehkä siihen peikko), yks sige bow tai kaks (kumpaankin siege aseeseen ehkä apri upgradea). Lopuilla sitten massaa ja se kapu lipulla. En alskenu noista pisteitä, mutta tuo olikin vain ajatus. Toimisko ?
Work out, in case future happens.
-
Oberon