"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sulaako finfoami kun sitä spreijaa?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Impaleq

Sulaako finfoami kun sitä spreijaa?

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Elikkä miten on?
Lumiukko

Viesti Kirjoittaja Lumiukko »

Näin ikävä kyllä tekee, eli jotain vesiohenteista purkkimaalia ensin sutilla pohjamaaliksi tarvitaan.

Lumiukko
Vihannes

Viesti Kirjoittaja Vihannes »

SULAA!! kokeilin tota spreitä tosta tehtyyn muurin pätkään ja eihän siitä jääny ku sula muoviläjä
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Normistyrox kyllä sulaa, mutta itselläni ei ole finnfoam kertaakaan sulanut. Käytössä on ollut GW ja Mastonin sprayt.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Ei se juuri paljoakaan minulla sulanut. Tuli joitakin halkeamia. Olin pohjustanut vesiohenteisella puuliimalla.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Sulaa se, mutta minä olen ainakin eka pohjustanut laimennetulla erikeepperillä johonka olen tuputtanut vessapaperia. Kunhan tämä kuivuu niin sen voi spreijata.
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

EIJEIJEIJEIJEI!!!11!!

Kyllä se sulaa... Tosin riippuu spraysta. Minulla on jotain ihmesprayta (oliko prismasta, joku duplicolour, vesipohjainen, soveltuu styroxiin... jne.), joka ei sulata styroxia. Maksoi kait 10€!

Sillä väritin ensin pelipöytäni ja vuorasin sitten static grassilla... Hemmetinmoinen määrä siihen kyllä meni... Kannattaa varata 8-10 pussia!!!

-Hopeapossu
Possu
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

itse ostin läheisestä rautakaupasta... sulattaa hieman, mutta maastosta tulee realistisempaa ( mäethän eivät ole täysin tasaisia ).

Kannattaa kokeilla pieneen palaseen ensin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Kiili91

Viesti Kirjoittaja Kiili91 »

Ei missään nimessä sulata finnfoamia!! Olen tehnyt finnfoamista vaikka mitä ja aina oon sprayannu sen GW:n spreyllä eikä oo tullu naarmuakaan..
Mitäs tähän sanois? :P
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Ei se sula jos siihen ei laita sprayta mielettömästi. Ihan vain että siitä tulee musta(tai minkä väristä nyt käyttää :D).
wat
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Oon ajatellu et GW:een sprayt ei välttämättä sulata no mutta täytyy jotai keksiä...
Immuuni

Viesti Kirjoittaja Immuuni »

Ei minulla ainakaan sulannut....
"Fear me"

-Immuuni-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”