Mikä on mieluisin armeija jota keräisit?
-
Scar Veteran
-
Gragh the Bloodhammer
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Assassin
Minä en keräisi missään nimessä high elffejä sillä ne on vaan sellasii rehenteliöitä ja ne on olevinaan euroopan omistajia ja pitävät itseään muita parempina.
Minä keräisin mielelläni myös kaaoksen tzeench armeijaa tai delffejä:D
Minä keräisin mielelläni myös kaaoksen tzeench armeijaa tai delffejä:D
Viimeksi muokannut Assassin, To 15.04.2004 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hmm... Mieluiten pelaisin Samurai teemaisella DoW armeijalla, joka on jo pitkään ollut suunnitteilla. Ainoa ongelma on se, että niitä saa vain tilaamalla esim. Perryn kaksosilta. Toinen, jonka haluaisin on Puskajussit synkemmällä teemalla ja rankoilla konversioilla.
Tällä hetkellä pelaan Dark Elffeillä ja Kääpiöt ovat tekeillä, kokonaiset 500pts kasassa
Ainoa mitä en halua pelata on Kaaos, jota keräsin 2K, ja jota vihasin (johtuu varmasti paljolti oikeasti hirveästä maalauksesta) ja lopuksi sain ne Amazing Slugille myytyä. (Siitäs sait Slug!).
Tällä hetkellä pelaan Dark Elffeillä ja Kääpiöt ovat tekeillä, kokonaiset 500pts kasassa
Ainoa mitä en halua pelata on Kaaos, jota keräsin 2K, ja jota vihasin (johtuu varmasti paljolti oikeasti hirveästä maalauksesta) ja lopuksi sain ne Amazing Slugille myytyä. (Siitäs sait Slug!).
U fail.
-
zakug_the_insane
-
zakug_the_insane
Luulisin, että tarkoittaa helffien rajatonta ylpeyttä itseensä.Maedhros kirjoitti:Sorry? Nyt jäi hiiieman epäselväksi tuo tarkoitus...Assassin kirjoitti:jaa mä en keräisi missään nimessä hing elffejä sillä ne on vaan sellasii rehenteliöitä ja ne on olevinaan euroopan omistajia.
Asia joka romahduttaa heidät.
-
Wolfcastle
Mutta, se Eurooppa...zakug_the_insane kirjoitti:Luulisin, että tarkoittaa helffien rajatonta ylpeyttä itseensä.Maedhros kirjoitti:Sorry? Nyt jäi hiiieman epäselväksi tuo tarkoitus...Assassin kirjoitti:jaa mä en keräisi missään nimessä hing elffejä sillä ne on vaan sellasii rehenteliöitä ja ne on olevinaan euroopan omistajia.
Asia joka romahduttaa heidät.
Ja Helffithän kaatuvat liian alhaiseen syntyvyyteen, kuten suomalaisille tulee käymään
-
Assassin
Anteeksi, mutta nyt jäi asia hieman epäselväksi[/quote]Assassin kirjoitti:Mutta, se Eurooppa...
Ja Helffithän kaatuvat liian alhaiseen syntyvyyteen, kuten suomalaisille tulee käymään.
En tiedä seuraatko Suomen tilannetta tai mitään muuta vastaavaa...
Mutta, Helffit kaatuvat, kun uusia suippokorvia ei satu syntymään. Eli syntyvyys on alhaista. Kuten Suomessa. Väestönrakenne muuttuu, asukkaista tulee vanhempia, kuolleisuus nousee (Helffejä verottavat myös jatkuvat sodat). Käy kuten joillekin vanhoille alkuasukaskansoille tai Suomen sukulaiskansoille Venäjällä. Tuo Suomeen viittaus oli vain tietynasteista sarkasmia, maamme väestönrakenteen muuttumista kohtaan.
Can ya dig it now? Or iz me gonna explain it again?
[MaedhrosEdit:] Alkaa mennä kohta flametuksen puolelle... Pitäisi lopetaa jo...
-
Assassin
miksi ihmeessä et keräisi delffejä?Antelius kirjoitti:Totta kai tykkää eniten kerätä öröjä ja gobboja koska kerään niitä.
Ikinä en keräis dark enkä hai elffei
Sillä niillä on omasta mielestäni kaikkein siisteimmät figut ja eikä muissakaan puolissa ole valittamista (paitsi T3 S3).
Tai miksi et high elffejä joilla on myös monia ihan´suhteellisen' hienoja figuja?