Necron WBB!
Necron WBB!
we´ll be back säännössä lukee että jos koko ryhmä kuolee ja esim. pari nousee ylös ne liittyy lähimpään ryhmään. Mutta mitenkäs on saako vastustaja kaikki victory pointit siitä ryhmästä josta vain pari siirtyy toiseen ryhmään?
kaveri totesi(ei mitään henkilökohtaista) että ei saa kuin ne puolet ryhmästä.
kaveri totesi(ei mitään henkilökohtaista) että ei saa kuin ne puolet ryhmästä.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
- Henri Ketonen
Ei. Katso WBB necronien codexista.Henri kirjoitti:Äh? Eikö se ryhmä vain nouse pystyyn?
Jos koko ryhmä ammutaan/mätätään kerralla kappaleiksi, ne eivät voi enää muodostaa alkuperäistä ryhmää koska koko ryhmä tuhottiin, joten ne joutuvat liittymään 6" sisällä olevaan samantyyppiseen ryhmään.The repaired Necrons will immediately be placed in coherency with the closest unit of the same type
Entäs jos koko ryhmä sattuu ponkaisemaan pystyyn? Ja voiko sen ryhmän johon korjautuneet necrot liittyvät, koko nousta yli ryhmän normaalin maksimikoon (warrujen tapauksessa 20)?Ari kirjoitti:Jos koko ryhmä ammutaan/mätätään kerralla kappaleiksi, ne eivät voi enää muodostaa alkuperäistä ryhmää koska koko ryhmä tuhottiin, joten ne joutuvat liittymään 6" sisällä olevaan samantyyppiseen ryhmään.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
No sitten koko ryhmä liitetään toiseen ryhmään.Stormlord kirjoitti:Entäs jos koko ryhmä sattuu ponkaisemaan pystyyn? Ja voiko sen ryhmän johon korjautuneet necrot liittyvät, koko nousta yli ryhmän normaalin maksimikoon (warrujen tapauksessa 20)?Ari kirjoitti:Jos koko ryhmä ammutaan/mätätään kerralla kappaleiksi, ne eivät voi enää muodostaa alkuperäistä ryhmää koska koko ryhmä tuhottiin, joten ne joutuvat liittymään 6" sisällä olevaan samantyyppiseen ryhmään.
Voi mennä yli.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Mitenkäs sitten ruvetaan laskemaan victory pointteja? Osaan kyllä suomentaa sen wbb tekstin sieltä mutta en ymmärrä sitä kunnolla. Ne jotka liittyvät toiseen ryhmään, niistä ei varmaan saada enää vp. Mietin vain sitä "for victory point purposes, base all calculations on each unit`s original and FINAL strengths only.
Eli ryhmän koko pelin lopussa ratkaisee paljonko siitä saa pisteitä, esim. 12 Warriorin ryhmä kärsii 8 uhria jolloin koko tippuu alle puolen (Jos peli loppuisi nyt, siitä saisi puolet pisteistä), myöhemmin ryhmään "nousee" 5 warrioria lisää mikä tuo sen yli puolenkoon jolloin ryhmästä ei enää saisi pisteitä pelin loppuessa.Barkarot kirjoitti:Mitenkäs sitten ruvetaan laskemaan victory pointteja? Osaan kyllä suomentaa sen wbb tekstin sieltä mutta en ymmärrä sitä kunnolla. Ne jotka liittyvät toiseen ryhmään, niistä ei varmaan saada enää vp. Mietin vain sitä "for victory point purposes, base all calculations on each unit`s original and FINAL strengths only.
- Henri Ketonen
- Amazing Slug
Sitäkinsopuli kirjoitti:eiks toi tarkota että 5-10 thousand sosseja eli yhtä chaos legioonaa
[OT]Sarkasmi ja kaikenlainen huumori menee hukkaan netin välityksellä[/OT]
No silloinhan kaatuneet warrut eivät voi nousta ollenkaan, koska ei ole samantyyppistä modelia tarpeeksi lähelläC'tan kirjoitti:Lähimpään ryhmään? Entäs, jos toinen warrusquad on esim. 24" päässä?
Ellei sitten kuolleista modeleista 12" sisällä ole Tomb Spyderiä, silloin kuolleet ja WBB:ssä onistuneet modelit liittyvät lähimpään samanlaisten Necronien ryhmään, oli se miten kaukana tahansa.
Viimeksi muokannut Ishmael, Ke 14.04.2004 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Tätä lähinnä hain, täks.Ishmael kirjoitti:Ellei sittem kuolleista modeleista 12" sisällä ole Tomb Spyderiä, silloin kuolleet ja WBB:ssä onistuneet modelit liittyvät lähimpään samanlaisten Necronien ryhmään, oli se miten kaukana tahansa.
Only through permanence can we truly triumph, only through the Machine can we find victory