Grimgorin historia
-
Spongebob-Väyrynen
Grimgor varmasti puukottaa kaaosta selkään jossain vaiheessa
miten grimgor voi puukottaa selkään ku ei se oo missään diilissä kaaoksen kanssa. Itse asiassa se kerää isoa waaghia kostaakseen cromille joka on marauderien jonkunlainen bossi eli näin ollen kaaoksen palvelija.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
-
theunholybeast
pöh!
Crom hakkaa Grimgorin 10-0 ja Archaon sen kukatahansanytonkaan CoL:n 10-0 
Crom mitään hakkaa. Minä luulen että örkit tulevat olemaan SoCissa suuremmassa roolissa, kuin kukaan osaisi arvata. Panevat melkoisesti kapuloita kaaoksen ja vähän muidenkin rattaisiin tietämättä mitä tekevät. Kunhan vain fraidaavat.
Toinen vaihtoehto olisi tietenkin örkkien liittoutuminen itse evilin kanssa, mutta se on varmaankin aika epätodennäköistä.
AiNiinEdit: Wurrzag löytää sen gitin ja se marssii Grimgorin jalanjäljissä tekemään tuhoisaa ilkivaltaa.
Toinen vaihtoehto olisi tietenkin örkkien liittoutuminen itse evilin kanssa, mutta se on varmaankin aika epätodennäköistä.
AiNiinEdit: Wurrzag löytää sen gitin ja se marssii Grimgorin jalanjäljissä tekemään tuhoisaa ilkivaltaa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
Gragh the Bloodhammer
Crom the Conqureror on Chaos Champion, jolla on ollut jonkinlaista käsikähmää Grimgorin kanssa. Yleinen käsitys on, että Grimgor otti armeijoineen turpiinsa, mutta kaksintaistelussa näiden kahden välillä ei syntynyt eroa. Niinpä syntyi jonkinlainen viha/rakkaus!suhde ja luulenpa, että nämä kaksi tulevat ottamaan yhteen myöhemminkin. Crom on myös jonkinlainen Archaonin oikea käsi.CrazyGoblin kirjoitti:Voisko joku kertoo mikä tai kuka toi crom on ja mistä toi juttu löytyy?
GromEdit: Tietääkseni Crom the Conquerin säännöt ovat Hordes of Chaos Armybookissa.
Ei Armybookissa, mutta White Dwarf 282:ssa ja Warhammer Chronicles 2004:ssä.Grom Hardhammer kirjoitti:Tietääkseni Crom the Conquerin säännöt ovat Hordes of Chaos Armybookissa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Surullisia uutisia kaikki örkkiveljet (Tai no riippuu henkilöstä, minusta typerää). Näillä näkymin Grimgor tulee auttamaan Middenheimin piirityksessä Archaonia. Huhujen mukaan hän olisi kaapannut ihmulaisia ja laittanut heidät rakentamaan kaksi jättimäistä piiritystornia, jotka tulisivat muistuttamaan Morkia ja Gorkia. Näyttää Grimgorilla olevan uskonnollinen vaihe päällä...Grom Hardhammer kirjoitti:Crom mitään hakkaa. Minä luulen että örkit tulevat olemaan SoCissa suuremmassa roolissa, kuin kukaan osaisi arvata. Panevat melkoisesti kapuloita kaaoksen ja vähän muidenkin rattaisiin tietämättä mitä tekevät. Kunhan vain fraidaavat.
Tappelisivat ne örkit nyt vain kaikkia vastaan. Olisi hauska nähdä Cromin pää haljenneena Grimgorin kirveestä.
DamightyorcishJeshedit: Ai juu, niitä torneja sitten kutsutaan Da Godz:eiksi...
Viimeksi muokannut Jesh, Ke 14.04.2004 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NO! Eihän se nyt kivaa ole, että Grimgor rupeaa Kaaosta jelppimään. Se touhuhan menee sitten vakavaksi. Se on tietysti hyvä, että ihmisiä mätetään turpaan minkä keretään, mutta että kaaoksen riveissä. (Hmm... olisiko hyvä idea: Kaaosörkit?) En pidä muutenkaan ajatuksesta, että örkit liittoutuvat jonkun kanssa.Jesh kirjoitti:Surullisia uutisia kaikki örkkiveljet (Tai no riippuu henkilöstä, minusta typerää). Näillä näkymin Grimgor tulee auttamaan Middenheimin piirityksessä Archaonia.
Aina pitää muistaa Wurrzag ja Bring Out The Git!
Warcraftissahan ne muistaakseni ovat sellaisia punahipiäisiä örkkejä, jotka ovat muuttuneet vähän tavallista pehemmiksi. Warhammerissa voisi kehitellä sitten hieman erilaista.Rune kirjoitti:Hmm, onko hieman Warcraft? Eivät ne siinä niin kamalia olleet, tosin Warhammerin omassa maailmassa ei tiedä sitten.
Vaikka varmasti tulee joskus maalattua jollekin örkille punainen iho
Re: Grimgorin historia
elä ota sitä vakavastiGrom Hardhammer kirjoitti:NOOOOOOO! Voi sentään minkä meni tekemään.pamp-pu kirjoitti: Mutta eikös Grimgor jengeineen kaveeraa nykyään Kaaoksen kanssa?
- Älä lähre sinne, Grimgor. Tuu pois!
Eihän nyt örkit millään muotoa kaaoksen kaa, eihän? Ja kuka tää typerys nimeltä Crom on. Niin tyhmä nimikin, kun on menny kauniin G:n muuttamaan tyhmäksi C:ksi.
Eli Grimgor EI hävinnyt Cromille, vaan Grimgorin armeija hävisi Cromin armeijalle(koska siinä oli liikaa gobbojaWhite Dwarf 293 s.22 kirjoitti:....Grimgor and Crom fought their way throught the press to face each other, and met in single combat. Whilst the two battled out their personal rivalry, Crom's army overwhelmed the greenskins, driving them back to the High Pass. Grimgor and Crom traded blows and parries for many hours, neither willing to back down. Eventually, as darkness fell, Crom relented and stood back, allowing Grimgor to see the remnants of his army fleeing to the west. Surrounded on all sides by Chaos tribesmen, Grimgor had to back down
- Teonanacatl