Darkstar Cloak
Darkstar Cloak
Voiko dark elffien darkstar cloakilla power dicet mennä yli sallitun määrän? Esim jos lvl 2 sorceress käyttää 3:a power dicea ja sillä on cloak, niin saako se 4:nnen power dicen? Sääntöjen mukaanhan sillä ei saisi olla kuin 3 power diceä.
Se ei saa käyttää yhteen spelliin kuin kolmea, useampaan taikaan voi kyllä sitten käyttää enemmänkin, kunhan ei kerrallaan yhteen käytä.
En sitten kyseisestä itemistä osaa sanoa.
EDIT: ah, eli velho saa siis käyttää neljää noppaa per taika maksimissaan, jos kerran cloakki lisää yhden sitä varten... Mutta powerdicejen määrähän ei silloin kasva.
En sitten kyseisestä itemistä osaa sanoa.
EDIT: ah, eli velho saa siis käyttää neljää noppaa per taika maksimissaan, jos kerran cloakki lisää yhden sitä varten... Mutta powerdicejen määrähän ei silloin kasva.
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 12.04.2004 09:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
The Scientist
Kyseessä on väärinkäsitys.
Säännöt sanovat, että taikuri ei saa yrittää loitsua yli x+1 määrällä noppia (x on kaavassa sorceressin taso).
Darkstar Cloak antaa yhden ylimääräisen voimanopan käyttöönsä, mutta ei lisää määrää millä maagi saa yrittää taikoa.
Toivottavasti ymmärsit.
Säännöt sanovat, että taikuri ei saa yrittää loitsua yli x+1 määrällä noppia (x on kaavassa sorceressin taso).
Darkstar Cloak antaa yhden ylimääräisen voimanopan käyttöönsä, mutta ei lisää määrää millä maagi saa yrittää taikoa.
Toivottavasti ymmärsit.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
-
The Scientist
- The Captain
- Valvoja
Tähän siis tarvitsee myös esineen, jolla saa kaksi taikaa ykköstason sorsalle. Sattuisiko DSC ja se kirja (? Ei ole elffien kirjaa käsillä, ei voi muistaa, miten nuo esineet menivät) olemaan kumpainenkin arcane itemeitä eli vähän niinku laiton kombo.Avenger kirjoitti:Siis jos minulla on 1 lvl 2 sorceress armeijassani ja sillä darkstar cloak, voin tehdä sillä 2 taikaa vuorossa, toisen 3:lla ja toisen 2:lla voimanopalla?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
The Captain kirjoitti:Tähän siis tarvitsee myös esineen, jolla saa kaksi taikaa ykköstason sorsalle. Sattuisiko DSC ja se kirja (? Ei ole elffien kirjaa käsillä, ei voi muistaa, miten nuo esineet menivät) olemaan kumpainenkin arcane itemeitä eli vähän niinku laiton kombo.Avenger kirjoitti:Siis jos minulla on 1 lvl 2 sorceress armeijassani ja sillä darkstar cloak, voin tehdä sillä 2 taikaa vuorossa, toisen 3:lla ja toisen 2:lla voimanopalla?
Öööh...Hänellä on kakkostason maagi esimerkissä. Missä vaiheessa se tipahti ykköstason maagiksi?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- The Captain
- Valvoja
Piru vie, pitäisi yrittää lukea samalla kuin kirjoittaa ja tekee töitä... 1 lv 2 tarkoittaakin uudella lukemisella aivan selvästi yhtä kakkostason maagia, jäi näköjään tuo kakkonen lukematta välistä.tneva82 kirjoitti: Öööh...Hänellä on kakkostason maagi esimerkissä. Missä vaiheessa se tipahti ykköstason maagiksi?
Pappa hourailee. Älkää välittäkö, nuoret, tajuatte sitten, kun tulette tähän ikään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?