"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Darkstar Cloak

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Avenger
Viesti:

Darkstar Cloak

Viesti Kirjoittaja Avenger »

Voiko dark elffien darkstar cloakilla power dicet mennä yli sallitun määrän? Esim jos lvl 2 sorceress käyttää 3:a power dicea ja sillä on cloak, niin saako se 4:nnen power dicen? Sääntöjen mukaanhan sillä ei saisi olla kuin 3 power diceä.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Se ei saa käyttää yhteen spelliin kuin kolmea, useampaan taikaan voi kyllä sitten käyttää enemmänkin, kunhan ei kerrallaan yhteen käytä.

En sitten kyseisestä itemistä osaa sanoa.

EDIT: ah, eli velho saa siis käyttää neljää noppaa per taika maksimissaan, jos kerran cloakki lisää yhden sitä varten... Mutta powerdicejen määrähän ei silloin kasva.
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 12.04.2004 09:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Kyseessä on väärinkäsitys.

Säännöt sanovat, että taikuri ei saa yrittää loitsua yli x+1 määrällä noppia (x on kaavassa sorceressin taso).
Darkstar Cloak antaa yhden ylimääräisen voimanopan käyttöönsä, mutta ei lisää määrää millä maagi saa yrittää taikoa.

Toivottavasti ymmärsit.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Avenger
Viesti:

Siis jos minulla on 1 lvl 2 sorceress armeijassani ja sillä darkstar cloak, voin tehdä sillä 2 taikaa vuorossa, toisen 3:lla ja toisen 2:lla voimanopalla?
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Avenger kirjoitti:Siis jos minulla on 1 lvl 2 sorceress armeijassani ja sillä darkstar cloak, voin tehdä sillä 2 taikaa vuorossa, toisen 3:lla ja toisen 2:lla voimanopalla?
Juuri näin.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Avenger
Viesti:

Asia selvä. Kiitos Elanthor.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Avenger kirjoitti:Siis jos minulla on 1 lvl 2 sorceress armeijassani ja sillä darkstar cloak, voin tehdä sillä 2 taikaa vuorossa, toisen 3:lla ja toisen 2:lla voimanopalla?
Tähän siis tarvitsee myös esineen, jolla saa kaksi taikaa ykköstason sorsalle. Sattuisiko DSC ja se kirja (? Ei ole elffien kirjaa käsillä, ei voi muistaa, miten nuo esineet menivät) olemaan kumpainenkin arcane itemeitä eli vähän niinku laiton kombo.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

The Captain kirjoitti:
Tähän siis tarvitsee myös esineen, jolla saa kaksi taikaa ykköstason sorsalle. Sattuisiko DSC ja se kirja (? Ei ole elffien kirjaa käsillä, ei voi muistaa, miten nuo esineet menivät) olemaan kumpainenkin arcane itemeitä eli vähän niinku laiton kombo.

Öööh...Hänellä on kakkostason maagi esimerkissä. Missä vaiheessa se tipahti ykköstason maagiksi?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

tneva82 kirjoitti: Öööh...Hänellä on kakkostason maagi esimerkissä. Missä vaiheessa se tipahti ykköstason maagiksi?
Piru vie, pitäisi yrittää lukea samalla kuin kirjoittaa ja tekee töitä... 1 lv 2 tarkoittaakin uudella lukemisella aivan selvästi yhtä kakkostason maagia, jäi näköjään tuo kakkonen lukematta välistä.

Pappa hourailee. Älkää välittäkö, nuoret, tajuatte sitten, kun tulette tähän ikään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”