Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Elikkä tein armeijalistaa http://www.thegreatuncleanone.com:issa ja huomasin että siellä on tämmönen outo magic item ku gauntlet of power ja kun en löydä sitä armybookista eikä se oo edes cult of slaanesh listan tavara. Eli jos tähän sais selvennyksen.Kiitos jo näin etukäteen.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
no sepäs onkin Albion kampanjan aikainen magic itemi, säännöt löytyy ainakin GW:n sivuilta jostain. taisi antaa kovan strenan ja kaikkee, vähän niinkuin GW joka antaa _paljon_ strenaa...
edit: kuten varmaan huomasit, en tiiä oikeesti mitään, ihan mutu-tuntumalta selittelen tässä
Viimeksi muokannut Oberon, La 10.04.2004 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samoja Asioita olen itsekkkin huomannut... Se ei taida olla ihan virallinen, koska siellä on joissain tavaroissa pisteetkin väärin... kannattaa tarkistaa jos ei ole varma jostain sen sivuston tavarasta, muistaakseni liskojen hero oli väärillä pisteillä... en ole aivan varma.
"They groaned, they stirred, they all uprose, Nor spake, nor moved theyr eyes. It have been strange, to have seen those dead man rise"
Kyseessä on Albion kampajassa synkkähaltioiden löytämä maaginen hansikas. Annual 2003 pitää ainakin sisällään hansikkaan säännöt (kuten myös muiden Albion esineiden).
Verratkaan tuota esinettä ihan vaan esimerkiksi 40k:n Power Fistiin. Se on melkoisen samantasoinen, jos vielä muistan fluffin, niin se jopa toimii samalla tavalla...
Melkein kaikki Albionin esineet on ripattu suoraan 40k:sta, on GW:ltä mahtanut loppua mielikuvitus.
kattelin noita albionin itemejä niin dwarffeilla on 65 pistettä maksava itemi jostaa tulee s5 ja no armour saves mutta ei iske viimesenä josta ei kyllä kääpien initiativellä paljon tuosta hyödytä kun taas tuo gauntlet antaa s8 no armour saves ja iskee vikana. Että keep up the good work gw
Albion kampanjan esineethän jaettiin sitten kampanjan menestyksen mukaan. Itse olen erinäisiä kertoja miettinyt miten eriarmeijat olisivat niistä hyötyneet ihan eritavoin jaettuina. Esim armour of the gods olisi ilahduttanut joka toisen kääpiö thanen elämää suuresti.
No miks ne sitte sai noin hyvän ei luulis noilla pelien määrällä olevan merkitystä. Tämä on muuten aika ot mutta pistän silti mitä skavenit sai ku eikös ne voittanu sen kamppanjan?
valnir the reaper kirjoitti:No miks ne sitte sai noin hyvän ei luulis noilla pelien määrällä olevan merkitystä. Tämä on muuten aika ot mutta pistän silti mitä skavenit sai ku eikös ne voittanu sen kamppanjan?
Dwarffeilla oli paras keskiarvo peleissä, mutta kun Delffeillä pelattiin yli 9000 peliä (muilla roduilla noin 3000) niin heille luonnollisesti tulee paljon voittoja.
Tohtori-SyFilis kirjoitti:
Dwarffeilla oli paras keskiarvo peleissä, mutta kun Delffeillä pelattiin yli 9000 peliä (muilla roduilla noin 3000) niin heille luonnollisesti tulee paljon voittoja.
Niinpä. Ja mitkäs ovatkaan ne kaksi armeijaa, joilla pelaajat eniten valittavat, että heidän armeijallaan ei voi voittaa...?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Moneskohan kerta tämä on kun valittamisesta ruikutetaan? Tosin luulis, että Cult of Slaanesh -listan mukana DE pelaajien möykkääminen loppuis... En oo ite vielä päässy kokeilemaan uudistuksia, mutta lupaavalta vaikuttaa.
Jos Delffit kerran on huonoja niin tarviiko niillä sitten pelata? Jos joku sanoo että niillä on hienot figut niin tyytykööt siihen sitten, ihan varmasti ootte tienny mihin ootte ryhtyny kun DElffejä aloitte keräämään. Ärsyttää tollanen whineeminen.
Esko Rae kirjoitti:Jos Delffit kerran on huonoja niin tarviiko niillä sitten pelata?
Minua ärsyttää se kun ne eivät todellakaan ole huonoja.
Mutta silti niistä valitetaan, jos jostain pitää valittaa niin kääpiöistä.
Kääpiöiden ei mielestäni tarvitse kyllä valittaa, kun pärjäävät hyvin pelin tylsimmällä taktiikalla. Tosin turnauksissa vaikeampaa päästä korkeille sijoille hitauden takia.
Omasta puolestani voin ainakin luvata, että en valita delffeistä, viimeistään nyt storm of chaoksen myötä.