"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lore of death

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
röpöttäjä

Lore of death

Viesti Kirjoittaja röpöttäjä »

miltä sivulta vois ladata lore of deathin ja onko se laitonta? tarvisin kun ei itellä ole sääntökirjaa ja alan keräilemään vampire counteja ja yhelle necromancerille ois tarkoituksena laittaa lore of death.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Sääntökirja on kyllä aika hyvä laite.. Noin niinku erittäin tarpeellinen..niinku.. Mutta kaikenhan löytää netistä jos tarpeeksi jaksaa ettiä..
Eye is green.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

GWn sivuilla on kaikki taikalorekortit ladattavissa PDF muodossa. Sieltä sitten etsimään.
Mutta sääntökirja on PAKOLLINEN jotta voisi kunnolla pelata. Käy ostamassa.
(death on muuten erittäin huono valinta necromancerile)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... efault.htm
Tuolta nuo voi kortteina käydä tulostamassa/lataamassa. Kuten mainittukin, sääntökirja on hyvä olemassa, mutta oletan että sellainen löytyy peliporukasta muttei omasta hyllystä. Eli ei sitä välttämättä jokaiselle henkilölle tarvitse erikseen ostaa, kunhan yksi kopio löytyy käyttöön tarvittaessa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jep, allekirjoitan myöskin Deetwon mielipiteen, että älä ihmeessä sitä Lore of Deathia ota necromancerille. Vaikka lore sinänsä onkin ihan käyttökelpoinen, Necromancy on VC-armeijalle joka suhteessa parempi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Claw

Viesti Kirjoittaja Claw »

The Captain kirjoitti:Jep, allekirjoitan myöskin Deetwon mielipiteen, että älä ihmeessä sitä Lore of Deathia ota necromancerille. Vaikka lore sinänsä onkin ihan käyttökelpoinen, Necromancy on VC-armeijalle joka suhteessa parempi.
Paljon parempi....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”