Killing blow+poisined attacksit??
- dead flesh penalty
Killing blow+poisined attacksit??
Jos samalla jätkällä on killing blow ja poisoned attackit, ja osumaheitosta tulee 6, niin onko se suoraan tappava osuma vai pitääkö killing blowta varten heittää woundaus joka kuitenkin tekee woundin joka tapauksessa oli heitto mikä tahansa. Paitsi 6:lla tappavatietysti. Tämä tuntuis loogisimmalta vaihtoehdolta...
Re: Killing blow+poisined attacksit??
Jos heität osumisessa kutosen, woundaa isku suoraan eikä enään heitetä noppia eli ei voi tulla killingblowta tästä nopasta.dead flesh penalty kirjoitti:Jos samalla jätkällä on killing blow ja poisoned attackit, ja osumaheitosta tulee 6, niin onko se suoraan tappava osuma vai pitääkö killing blowta varten heittää woundaus joka kuitenkin tekee woundin joka tapauksessa oli heitto mikä tahansa. Paitsi 6:lla tappavatietysti. Tämä tuntuis loogisimmalta vaihtoehdolta...
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Mistä toi on revitty? En ole ite varma säännöstä, mutta ite olen pelannut ja monissa turnauksissa nähnyt tilanteen hoidettavan siten, että vaikka osuessa on tullut kutonen, niin sen woundaus on vielä heitetty erikseen sen KB:n takia. Woundaus tosin ei voi enää epäonnistua tuossa tapauksessa. En ainakaan sääntökirjasta ole löytänyt ohjetta tähän.Jos heität osumisessa kutosen, woundaa isku suoraan eikä enään heitetä noppia eli ei voi tulla killingblowta tästä nopasta.
Mun isosta hanurista, sieltä löytyy onneksi välillä jotain hyödyllistä. ok, oma mokani, että en pistänyt garothin linkkiä itse... mutta perustelin kuitenkin eli ei aina kannata aivan noin epäileviä olla,Mistä toi on revitty?
Ei, sielä ei suoraan sanota miten toimitaan... tämä on totta. Tilanne on kuitenkin selvä. To wound heittoa ei heitetä, eli siitä ei voi kuutosta tulla.En ainakaan sääntökirjasta ole löytänyt ohjetta tähän.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head