"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miksei monoliitti muka kuole??

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Scythe

Viesti Kirjoittaja Scythe »

Henri kirjoitti:Toisaalta, kaikilla muilla armeijoilla on liikaa tavaraa jota vastaan Necroneiden pitää ottaa erityisiä toimenpiteitä.

(No ok, Taut on nössöjä, niitä Necrojen ei turhaan tarvitse säikkyä)
Jaa niin millä perusteella? Se, joka ei säikähdä maksimissaan mahdollista 18 S10 hittiä samalla vuorolla on joko Space Marine ( And they shall know no fear :D ) tai muuten vajaaälyinen örkki.
-When the hand of Fate points you, it has chosen your Destiny
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Scythe kirjoitti:Jaa niin millä perusteella? Se, joka ei säikähdä maksimissaan mahdollista 18 S10 hittiä samalla vuorolla on joko Space Marine ( And they shall know no fear :D ) tai muuten vajaaälyinen örkki.
Siis MIKÄ ampuu 18kpl S10 HITTIÄ kierroksessa? TAU:lla?

Äkkiseltään codexia tutkimalla ne ampuvat maksimissaan 9 twinlinkattua S10 shottia kierroksessa, mikä tarkoittaa, että n. 75% osuu, ja hittejä tulee siinä 7 kappaletta?
Scythe

Teräratas kirjoitti:
Scythe kirjoitti:Jaa niin millä perusteella? Se, joka ei säikähdä maksimissaan mahdollista 18 S10 hittiä samalla vuorolla on joko Space Marine ( And they shall know no fear :D ) tai muuten vajaaälyinen örkki.
Siis MIKÄ ampuu 18kpl S10 HITTIÄ kierroksessa? TAU:lla?

Äkkiseltään codexia tutkimalla ne ampuvat maksimissaan 9 twinlinkattua S10 shottia kierroksessa, mikä tarkoittaa, että n. 75% osuu, ja hittejä tulee siinä 7 kappaletta?
Ai niin, se twin-linkkaus. Sorry, tuli vähän hätiköityä ja olen vielä Tau pelaaja. Mutta tekevälle sattuu ja onhan seitsemän hittiä ihan hyvä, kun ovat vielä S 10. Anteeksi vielä kerran.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Scythe kirjoitti:Ai niin, se twin-linkkaus. Sorry, tuli vähän hätiköityä ja olen vielä Tau pelaaja. Mutta tekevälle sattuu ja onhan seitsemän hittiä ihan hyvä, kun ovat vielä S 10. Anteeksi vielä kerran.
Sattuuhan näitä, minä jo kerkesin säikähtää, että minulta on jäänyt joku überjuustocombo huomaamatta :)
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Scythe kirjoitti: Ai niin, se twin-linkkaus. Sorry, tuli vähän hätiköityä ja olen vielä Tau pelaaja. Mutta tekevälle sattuu ja onhan seitsemän hittiä ihan hyvä, kun ovat vielä S 10. Anteeksi vielä kerran.
9 S10 laukausta Twin - Linkedinä ei pelota Necroneilla kuin Monoliittiä, varsinkin kun ottaa huomioon mitä nuo 9 Broadsideä maksavat...
zqmfgb
LordDemon

Viesti Kirjoittaja LordDemon »

Henri kirjoitti:9 S10 laukausta Twin - Linkedinä ei pelota Necroneilla kuin Monoliittiä, varsinkin kun ottaa huomioon mitä nuo 9 Broadsideä maksavat...
Niin, ne TL Railgunit pelottaa vain monoliittia.

Kaikki muut pelkää niitä 36:a Strenght 5 "ei-LOS" TL Smart missileitä.

Ei ehkä paha kauppa n. 700 pisteeseen.

Mutta hei, täähän on siis vaan mun mielipide.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

No ainakin monoliitissä riittää tiputettavaa, ja osa necrojen soltuistakin on paukuttelun arvoisia. On tuskin mitään yhtä turhauttavaa kuin huomata räjäyttäneensä kaikki vastustajan tankit vuorolla 2, ja paukutella sen jälkeen kaartilaisia kiskotykeillä (tosin smart missilet olisi kannattanu muistaa, olisin ehkä ollut kantamallakin).
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Scythe

LordDemon kirjoitti:
Henri kirjoitti:9 S10 laukausta Twin - Linkedinä ei pelota Necroneilla kuin Monoliittiä, varsinkin kun ottaa huomioon mitä nuo 9 Broadsideä maksavat...

Eipä unohdeta XV8:ja plasma rifle ja missile podeineen. Ja pulse riflet myös kunniaan!
Graq

Viesti Kirjoittaja Graq »

Scythe kirjoitti:
Henri kirjoitti:Toisaalta, kaikilla muilla armeijoilla on liikaa tavaraa jota vastaan Necroneiden pitää ottaa erityisiä toimenpiteitä.

(No ok, Taut on nössöjä, niitä Necrojen ei turhaan tarvitse säikkyä)
Jaa niin millä perusteella? Se, joka ei säikähdä maksimissaan mahdollista 18 S10 hittiä samalla vuorolla on joko Space Marine ( And they shall know no fear :D ) tai muuten vajaaälyinen örkki.
Tämä ei varsinaisesti otsikkoon liity mutta ME örkithän EMME ole vajaaälyisiä!

WAAAAGH!!!
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Henri kirjoitti: Tämä ei varsinaisesti otsikkoon liity mutta ME örkithän EMME ole vajaaälyisiä!

WAAAAGH!!!
ei tietenkään!!!

se joka haukkuu on ite :)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Joo... 6 Necron Warrioria vuorossa / 3 nousee ylös WBB:stä / vielä 1-2 nousee pystyyn jos tuuppaa ne Monoliitin läpi... Hei oikeasti, ei 6 jotain Space Marinea tms. ole mitään 700 pisteen tulivoimalla...
zqmfgb
Gimgor

Viesti Kirjoittaja Gimgor »

Mut hei jos ampuis sitä Örkkien Da Zzzaapp gunzilla se kun tkee 2d6 strena ap2 hitin?
Oon vasta alotellut et en tiädä miten säännöt menee mut eikö se strena 12 hitillä poksahda aika hyvin. Eikä me olla tyhmiä me ei vaan ajatella. :D
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Albert Einstein
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Strenaa 12 ei voi saada, Zzappi ei toimi jos strena menee yli kybän. Ja kympinkin saamiseksi pitää heittää ihan hyvin.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

jos Strena menee yli kympin, poksahtaa yksi grotti...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Gimgor

Viesti Kirjoittaja Gimgor »

Niin olikin syytän puhtaasti luki häröä :D
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Albert Einstein
Zyder

Viesti Kirjoittaja Zyder »

Mutta Nidit taas toisaalta vie Necronia ku sikaa säkissä... Pari Carnifexia listii ilolla Monoliitin ja mokomat ei kaadu mihinkään mitä armeijassani on...Dessut, Warriorit ja Monohan ei pahemmin Carnifexia heiluta. Kohta pelaan kaveria vastaan (nidit) ja ajattelin juosta vaan ympäri kenttää karkuun =)
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Kyllä Carniakin alkaa itse asiassa pelottaa kun vastaan tulee jotain mêlée kurmottajia. Esimerkiksi Wraithit sitovat aika hyvin, kun invuista tuo ei kuitenkaan läpi mene ja S6 saattaa örmyä jopa haavoittaa. Myös Pariahit ja lordit huitelevat Carnin saven pois, ja vammauttavat vielä siedettävällä 5+:lla. Ampumalla Carnin voi kaataa ketoon lähinnä heavy destroilla, mutta onnistuu siis näinkin. Aikansa siinä ehkä menee, mutta kyllä niitä isompiakin Nidejä hengiltä saa. Ja itse asiassa se skimmerin osut 6:lla on Carnille aika mannaa, hyökkäyksiä kun ei kuitenkaan loputtomasti ole (vaikkakin paljon).
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Meinaatko että 3-4 hyökkäystä olisi paljon? :)

Fex ampuu kaksi kertaa venomilla ja lyö kolme kertaa lähiksessä. Siinä ei paljoa juhlita jos pitäisi kutosilla saada osumia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Deetwo kirjoitti:Fex lyö kolme kertaa lähiksessä. Siinä ei paljoa juhlita jos pitäisi kutosilla saada osumia.
--- Tietysti, jos Tyranid-pelaaja on ennakoinut Monolithin ja ottanut 'Fexille Bio-Plasman... ;)

Mikä parasta, Monolith ei normaalisti voi liikkua tarpeeksi saadakseen "Skimmers Moving Fast" bonuksen, joten Bio-Plasmalla on jopa mahkut läpäistä! :D
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ongelma taas tulee siinä että bioplasmakin osuu edelleenkin sillä kutosella.

Tästä oli muistaakseni juttua jossain FAQissa, että always hits on x+ ei aja tuota yli.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”