zakug_the_insane kirjoitti:Ari kirjoitti:zakug_the_insane kirjoitti:Ohittaako tuo lentokyvyn antama lyö aina ensin -sääntö aseet, jotka löisivät tavallisesti viimeiseksi?
Esim. jos vaikka exalted daemon hutkisi great weaponilla, niin löisikö se senkin kanssa aina ensiksi?
ED ei saa great weaponia.
Hupsista.
Mutta entä jos laittaa tomb kingille/princelle cloak of the dunesin, jossa sanotaan, että ei voi kuitenkaan rynnäköidä lentämällä, päteekö tuo lentävät lyövät ensiksi -sääntö siinä tapauksessa?
Minä niin rakastan näitä counter-counter-counter-anti-excluding-sääntöjä ;)
Ei päde tuossa tapauksessa.
Metsänpeikko kirjoitti:Heti kun on vähänkin poissa niin huomaa tämän vihdoin tänne ilmestyneen. Paljon osallistujia otetaan?
Ei ylärajaa. 64:n kaavioon tämä hyvin todennäköisesti menee.
Skarsnak the Mass kirjoitti:Julkaistaanko kärkipään characterit joskus turnauksen jälkeen (siis varustuksineen/statseineen)? Olisi mielenkiintoista nähdä uusia ideoita omien armeijoiden characteriksi ainakin tehokkaimpien combojen osalta.
Kuten zakug sanoikin, ei niistä kovin paljon hyötyä useimmissa tilanteissa ole normaalicharrulle, mutten minä mitään estettä näe tuolle julkaisemiselle. Aika paljon toisaalta pystyy päättelemään taisteluraporteista. Jos haluaa, ettei oman charrun statteja julkaista erikseen, se onnistuu ilmoittamalla asiasta minulle. Raportit tulee mitaliotteluista joka tapauksessa.
The Swordmaster kirjoitti:Ymmärsinkö nyt oikeen että meidän ei perjaatteesa tarvii tehdä muuta kuin lähettää se charru AnlaShokille ja se laskee sitten kaiken ja tekee kaikki muut "jutut"?
Deetwo sen jo sanoikin, ei tarvitse.
Niin, en voi nyt tarkkaa osallistujamäärää sanoa. En ole kotikoneella (jossa siis kaikki filut ovat). 34 tai 35.
Hahmonsa maanantai-iltapäivän jälkeen lähettäneille: varmistuksen saatte vasta torstaina, pahoitteluni.