"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Delf HighBorn

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Immuuni

Delf HighBorn

Viesti Kirjoittaja Immuuni »

Eli ku minulla on Malus Darkblade niin että olisiko mitään ideoita miten saisin sen konverrettuu Highborniksi?
Kiitos etukäteen
"Fear me"

-Immuuni-
tneva82

Re: Delf HighBorn

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Immuuni kirjoitti:Eli ku minulla on Malus Darkblade niin että olisiko mitään ideoita miten saisin sen konverrettuu Highborniksi?
Kiitos etukäteen
Noh. Ase/pää vaihto olisivat helpoin tapa ehdottomasti. Eri pää(esmes muoviwarriorin pää jos et parempaa keksi), eri ase ja kilpi jos ei figulla alunperin ole(en kyseistä figua pahemmin tunne) ja on siinä sen verran eri figu ettei Malukseen ole sekoittamista.

Ja voihan se olla sinänsäkkin highborn. Ei mikään pakota käyttämään special characterin figua special characterina.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Eipä sitä ole pakko konvertoida juuri mitenkään. Itse on myös paljoa itse figua muutellut, mutta koska siitä tuli Battle Standard Bearer, niin iso lippu piti lisätä. TÄSSÄkuva.
Phil Kelly says "No!"
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Ja laita vielä Necron flayed onen käden sille, jotta saat Gauntletin.

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Itse käytän Malusta ainakin ihan sellaisenaan jos tarvitsen ratsastavan Highbornin. Olen konvertannut myös 5ed brettonnian kuninkaasta jalkaisin olevan Highbornin.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”