"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Proxyttaminen?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Gane

Proxyttaminen?

Viesti Kirjoittaja Gane »

Eli kysyisin että kuinka pahana pidätte pientä proxyttämista lotr pelissä? jos esim. on 24 rohan warrua ja armyynsa tarvisi 24 minas tirithin warrua niin meneekö tässä jo hyvän maun raja? (ei mitenkään viittaa että minä noin tekisin ;) ) Sehän on vähän pelikaverista kiinni, joku ei vedä hernettä nenään mutta taas joku visuaalisen pelin ystävä voi pitää pahana tuommoista.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Hmm, tänään päivemmällä pelasin kokonaan WYISWYG-helffeilläi turnauskokoisen pelin "Easterling"-armeijaa vastaan, jossa ainoita figuja jotka olivat edes melkein oikeita, olivat 3 morannonin örkkiä, eikä niilläkään ollut keihästä&kilpeä... easterlingejä esim. esittivät 24 minas tirith miestä(aivan ei niilläkään edes oikeita kamoja). vähän nauratti mutta ei se mitään.
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Hyväksyn proxyt kaverin armeijassa täysin, jos hän meinaa oikeasti hankkia joskus kyseisen armeijan oikeasti. Hupipelit ovat sitten asia erikseen...heh!
Mondolf

Viesti Kirjoittaja Mondolf »

No pieni proxy kyllä menee vielä noissa arkipeleissä kotona. Turnauksessa pitää jotain rajaa olla.
Luota Haltiaan...
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Totta kai pitää proxyttaa jos se on tarpeen. Ei kai GW kuvittele, että joku lähtee ostamaan 270 Mordor örkkiä tai 2 Fellbeastia ;)?
Itse proxytin viime pelissä niin huolella, että oksat pois!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ehkä kaveriporukassa tämä vielä käy, mutta itse olen sitä mieltä että LOTR on hieno peli juuri siksi että siellä ei proxata. Kaikki Herot löytyy X kpl, että on mistä valita plus että kaikki tuntee ne figut niin hyvin että ilman sitä oikeata figua pelistä tulee ihan mauton... Tämä siis MHO!
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Kuten Sauron sanoi niin minunkin mielestä ratkaisee se että onko mitään tarkoitusta oikeita figuja hommata.
Uruk-klooni

Viesti Kirjoittaja Uruk-klooni »

Mistät voe kopoiodata lortin sänöt?
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

Uruk-klooni kirjoitti:Mistät voe kopoiodata lortin sänöt?
Lotr:in säännöt voit ostaa Fantasiapeleistä ja muista figuja myyvistä liikkeistä.
Lortin säännöistä en ole kuullutkaan ja warensa jokainen etsikööt itse jos on aivan pakko, mutta tällä foorumilla ei neuvoja anneta
Let the Hammer Fall
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Asiaa. Mutta proxyistä. Itse en niitä kannata, olen Samssonin kanssa samoilla linjoilla. Tietysti kokeilumielessä voi oikein hyvin proxyä armeijan, jotta saa tuntumaa joidenkin yksiköiden toimntaan, mutta muuten en siitä pidä. Ne figut on tehty käytettäväksi juuri sinä yhtenä jätkänä, ja sormuksia on vain yksi. (tyhjät baset)
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
tomb king of khemri

Viesti Kirjoittaja tomb king of khemri »

mielestäni proxyttaminen ei ole nii paha mutta olisi se kiva tietenkin pelaa sillein että tietääkin mitä sieltä tulee, eli voi proxyttää puolestani kyllä mutta jos vaa sit tekisi hyvin selväksi mikä unitti kyseessä.
olen supermättöherohyperuber tau firewarrior ja pistän sinua tzeentshin greater demonia turpaan(wh 40k firewarrior pelistä)
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Proxyttämisessä on kaksi eri tapausta:

1) Haluaa testata jotakin, jonka toimimisesta ei ole varma, mutta haluaa kokeilla ennenkuin suinpäin ryntää ostamaan uusia figuja. Erittäin OK.

2) Omistaa jo pariin-kolmeen valitsemaansa listaan figut, mutta on huomannut että joku yhdistelmä on parempi. Ei osta uusia figuja, vaan kerta toisensa jälkeen tuo samat figut pöytään kertoen "nämä nyt on xx varustettuna yy:llä". Erittäin "en-kerro-mistä".

Eli tapauksessa 1 ehdottomasti kuten pelikaveri haluaa, mutta tapauksessa 2 (kun kymmenennen kerran peräkkäin tulee samat proxyt pöytään) ei käy.
Averren

Tai jos on skenaario pelaaja, eikä halua heti ostaa niitä 70 urukkia tai 270 Mordorin örkkiä, eli jos resurssit ei riitä tai jos rahaa menee muuhunkin niin minun mielestäni varsin OK.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Tyhjät baset-proxyistä en pidä, eikä niin tehdä meidän peleissä. Figuja kylläkin korvataan toisilla figuilla.
Viime pelissä Boromir ratsain oli Eomer, Ja Aragorn Faramir-samoojana [Hyvin samannäköiset]
Goblinrumpua en vieläkään ole saanut konffattua, joten Thaimaalaisen red bull -pullon korkki basella. Rumpaleina on kaksi normigobboa, koska konffaus on siirtynyt.
Cave troll menee mordor trollista, vaikka kukaan ei ole vielä sitä käyttänyt, vaikka näin on sovittu.
Helffit menee welffeistä, jos Helms deepiä pelataan.

paperipalaproxyjä en suvaitse. Hyviä korvauksia kylläkin kannatan.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Kyllähän tuota tulee välillä harrastettua pienissä muodoissa, muttei joka pelissä, ja vain jotain pieniä, kuten Ceivistä tul käytettynä Morttina tai Troll Chieftainina (ehkä turhankin usein),
Faramiria jalan on näytellyt pari kertaa Isildur,
Gothmogia jalan on esittänyt Shagrat...
Mutta, rivimiehien kanssa ei kauheasti ole tullut proxyttämistä käytettyä...
Joskus suostuin siihen, että 2k Helffit olivat jotain Fountain Courtin tapaisia, tosin FCitä ei silloin edes vielä ollut... Elikkä Heroista/heroihin ihan suotavaa... Mutta, gobbot mordorin urukkeina on jo vähän liikaa, ellei ole ihan pakko...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Siistein korvaus on ollut mustalla pohjamaalilla maalattu Elendil sormusaaveena, jolta tippui ratsu [Emme omista Ringwraitheja jalan]
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

noh, itse kun zyderiä vastaan viimeksi Espoossa pelasin, tippunut eomer oli, 40k Eldar warlock! :D perusperiaatteena mulla ollut: jos kaikille on selvää mitä figu esittää, sitä saa käyttää, mutta ei kuitenkaan jatkuvasti.
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Niin, joskus on pakko proxata (esim. Gothmog jalan)...heh!
Averren

Monia kivoja proxyja on viimeaikoina näkynyt ;). Esim. Merri urukkina, Eowyn samaten. Haamujengi oli kanssa urukkeja...

Amroth Elensar

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

haamujengi=?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”