Rakastetuin yksikkö??
-
ChildGamez
ChaosDwarfs: Blunderbusseilla varustetut warrut. Kun pääsee ampumaan, niin kaatuu sekä eliitit, että massaa.
+Earthshaker. Se on vain niin pisteidensä arvonen kun saa nähä sen vastustajan ilmeen kun 2-3 unittia liikkuu puolella
+Earthshaker. Se on vain niin pisteidensä arvonen kun saa nähä sen vastustajan ilmeen kun 2-3 unittia liikkuu puolella
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
5x Cold One Knights Lordilla (On se mukavaa kun 2 generation Slann lähtee juoksemaan karkuun yksikkönsä kanssa
)
Cold One Chariot, fearilla 5x Cold One Riders karkuun
Siinä kaksi ehdottomasti parasta yksikköä.
Cold One Chariot, fearilla 5x Cold One Riders karkuun
Siinä kaksi ehdottomasti parasta yksikköä.
Viimeksi muokannut Argon, To 15.04.2004 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
no niin no...
-
Wolfcastle
VCllä kun pelaan niiin..
Lahmia Count, Black Knightit, Spirit hostit, Fell batit ja 2 bansheeta. Ei lähde kulumallakaan listasta
Myös necrot, skeletonit ja ghoulit on aika ehdottomia, mutta siinähän se minun listani sitten olikin kokonaisuudessaan
Vaikea erotella yksiköitä kun on tarkoitus kuitenkin että ne toimisivat yhteisvoimin. Ehkä tuolta lempiporukat on lahmia, spiritit ja bansheet.
Lahmia Count, Black Knightit, Spirit hostit, Fell batit ja 2 bansheeta. Ei lähde kulumallakaan listasta
Myös necrot, skeletonit ja ghoulit on aika ehdottomia, mutta siinähän se minun listani sitten olikin kokonaisuudessaan
Vaikea erotella yksiköitä kun on tarkoitus kuitenkin että ne toimisivat yhteisvoimin. Ehkä tuolta lempiporukat on lahmia, spiritit ja bansheet.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Zymeth Salkir Dkhan