High elffejäni.
High elffejäni.
http://uk.f2.pg.photos.yahoo.com/ph/led ... .dir=/701c
Tuossa olisi hieman pelifigujani, ne on melko nopeasti maalattu, mutta olen niistä silti melko ylpeä. Haukkukaa pois.
Se viimeinen kuva on megabattlesta Helffini ja bretonnia vastaan skavenit ja vc.
Tuossa olisi hieman pelifigujani, ne on melko nopeasti maalattu, mutta olen niistä silti melko ylpeä. Haukkukaa pois.
Se viimeinen kuva on megabattlesta Helffini ja bretonnia vastaan skavenit ja vc.
Luota Haltiaan...
Itseasiassa tykkäsin kovasti. Maalaus oli huolella tehtyä, eikä ylimenneitä roiskeita yms. näkynyt.
Naamoihin jäin kaipaamaan lisää varjoja.
Hyvää työtä!
Naamoihin jäin kaipaamaan lisää varjoja.
Hyvää työtä!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
LedByReaper
Oikein hienoja pelifiguja. Ja muutenkin melko laadukasta tasoa. Naamat tosiaan hieman tulsiä, kuin metallitkin. Mutta mikä häiritsi oli baset. Ne oli tosi tylsiä. Mutta pelifiguiksi tehtyjä, niin ymmärrän kyllä. Kuka se ogre siinä viimisen kuvan taustalla muuten on? 
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
-
Johtaja Jaakkola
Ogre oli meidän pikku Eerikkimme.. On sitten suloinen näky.Hukka kirjoitti:Oikein hienoja pelifiguja. Ja muutenkin melko laadukasta tasoa. Naamat tosiaan hieman tulsiä, kuin metallitkin. Mutta mikä häiritsi oli baset. Ne oli tosi tylsiä. Mutta pelifiguiksi tehtyjä, niin ymmärrän kyllä. Kuka se ogre siinä viimisen kuvan taustalla muuten on?
...
Ajattelinkin ensin heppojen väriksi valkoista, mutta suoraan mustan päälle tarvii maalata niin monta vaaleaa kerrosta että tuo ruskea on helpoin vaihtoehto (tiedän, olen laiska), musta olisi tietysti helpoin mutta se on jo liian delffimäistä. Baset ovat nopeasti ja simppelisti tehty (tässä tulee taas laiskuus esiin), en jaksa oiken beissaukseen keskittyä.
Luota Haltiaan...