strigoi vai blood dragon?
strigoi vai blood dragon?
niin olisi tässä kinkkininen tilanne että kumman valitsisi strigoin vai blood dragonin. olen huomenna menossa ostamaan figuja 83e
ja lista oisi tämän näköinen
-army book
-20 lurkkia
-blood dragon/strigoi
-banshee
-spirit hosteja/necroja tai molempia en tiedä kannattaako olla necroja kun vaan noin vähän lurkkeja.
että pistäkääs jos on jotain parempia ehdotuksia.
ja lista oisi tämän näköinen
-army book
-20 lurkkia
-blood dragon/strigoi
-banshee
-spirit hosteja/necroja tai molempia en tiedä kannattaako olla necroja kun vaan noin vähän lurkkeja.
että pistäkääs jos on jotain parempia ehdotuksia.
- Walloittaja
- Viesti:
No, ajatteltiko tehdä 2000pts armeijan, jos kyllä, niin tarvitset Necromantikkoja (tarvitset ja tarvitset.. riippuu tietkin armeijasta, yleensä vain näkee sen 2+ Necromantikko/armeija.).
Vampyyrin valinta taas riippuu siitä, kummasta pidät enemmän? Molemmat toimivat pelillisesti hyvin.
Hosteja ei nyt aluksi välttämättä kannattaisi ostaa, mielummin toinen boksi Luurankoja/Zombeja/Susia/Ghouleja.
-Walloittaja
Vampyyrin valinta taas riippuu siitä, kummasta pidät enemmän? Molemmat toimivat pelillisesti hyvin.
Hosteja ei nyt aluksi välttämättä kannattaisi ostaa, mielummin toinen boksi Luurankoja/Zombeja/Susia/Ghouleja.
-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Noista kahdesta ehdottomasti parempi on mielestäni Strigoi, koska se saa halutessaan kiinni (edellyttäen bat form).
Blood Dragonissa on se vika, ettei se jalkaisin saa ketään kiinni muuten kuin, jos vastustaja tahtoo saada sen kiinni. Ratsain sen kaverit ammutaan alle viiteen, jolloin se on merkittyä lihaa esim. tykinlaukaukselle.
Strigoi voi istua blokissa, jota tarvittaessa laajennetaan, ja lentää esim. maagejen tai ei täysiä rivejä omistavaan yksikköön, kun tilanne koittaa.
Blood Dragonissa on se vika, ettei se jalkaisin saa ketään kiinni muuten kuin, jos vastustaja tahtoo saada sen kiinni. Ratsain sen kaverit ammutaan alle viiteen, jolloin se on merkittyä lihaa esim. tykinlaukaukselle.
Strigoi voi istua blokissa, jota tarvittaessa laajennetaan, ja lentää esim. maagejen tai ei täysiä rivejä omistavaan yksikköön, kun tilanne koittaa.
Dice are my best weapons.
tuo on kyll äkieltäättä totta ja sille saa sen regenarationin, mutta sen save plus kusee. ja strena 6 paiskii niin saa hyvää jälkee mut toi 1+ save houkuttelee. Niin en ehkä heti osta spirit hossuja ja necet on todellakin tärkeitä mutta on niin vähän lurrkeja kun ne necet manaa niitä %¤#"!#" nopeesti
ylös maasta niin tiuhaa tahtia ,että ei figuja riitä....
ylös maasta niin tiuhaa tahtia ,että ei figuja riitä....
-
Wolfcastle
No Blood dragon on mielestäni parempi lähitaisteluun, sillä on hyvä armour save ja sille saa tarvittaessa magic itemejä. Strigoissa on tietysti tyyliä ja ovathan ne hyviäkin, mutta luultavasti blood dragon on kyllä kätevämpi. Mutta jos itse pelaisin vampyyreillä niin tekisin ehdottomasti strigoi armeijan, koska siitäkin saa hyvän, jos hallitsee taktiikat. Valitse siis Blood dragon, jos haluat suhteellisen "helppokäyttöisen" vampyyrin.
Ota Strigoi. Tyylikkäämpi valinta ehdottomasti. Kyllähän niilläkin pärjää mätössä ja Bat Formilla on kiva leikkiä. Jos Strigoin valitset, jätä Spirit Hostit pois ja yritä ostaa Mordheimin Ghouleja (Tiedä sitä ovatko jo ilmestyneet), sillä nämä ovat halvempia ja tyylikkäämpiä kuin Fb:n, sekä Ghoulien pelilliset ominaisuudetkin ovat huippuluokkaa.
-
SugarDaddy
No vampyyrin valinta on kyllä ihan sitä että mistä ite tykkää. Kaikista saa omalla tavallaan hyviä, kunhan käyttää oikein. Jotkut valitsevat fluffin mukaan, joku figun ja jollekkin pelilliset ominaisuudet ovat tärkeimpiä. Itse käytän useimmiten Blood Dragon tai Necrarch.
Mikäli olet molempiin mieltynyt, niin osta molemmat. Tee ensimmäinen valinta vaikka arpomalla, tai jos ei ole muutakaan tekemistä niin tee lista molempien + ja - , ja katso kumpi sai paremman tuloksen.
Mikäli olet molempiin mieltynyt, niin osta molemmat. Tee ensimmäinen valinta vaikka arpomalla, tai jos ei ole muutakaan tekemistä niin tee lista molempien + ja - , ja katso kumpi sai paremman tuloksen.
Ostan ja myyn: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=34753
Kyllä ne fearia aiheuttavat ja VCn muutkin yksiköt pystyvät marssimaan jos kenraali on tarpeeksi lähellä.WarCry kirjoitti:joo poisoned atack on pirun hauska ja pystyvät marssimaan mutta tosin eivät aiheuta cause of fearia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
The Swordmaster
Strigoi on minun mielestä paljon hauskempi kuin Blood Dragon joka on varmaan yksi yleisimmistä vamppy-perheistä. Strigoilla saa todella hauskan tyypin:
Strigoi Vampire Lord
Infinite Hatred
Bat Form
Iron Sinews
jos haluaa niin lvl 3 magic.
Tää tyyppi lyö 5 kertaa WS8 S6 reroll tohit T5 ja Ward Save 5+ Ja Fly.
Kaverisi ilme muuttuu varmaan hauskaksi kun lennät tällä niitten maagien kimppuun jotka lymyävät vihun linjojen takana
.
Strigoi Vampire Lord
Infinite Hatred
Bat Form
Iron Sinews
jos haluaa niin lvl 3 magic.
Tää tyyppi lyö 5 kertaa WS8 S6 reroll tohit T5 ja Ward Save 5+ Ja Fly.
Kaverisi ilme muuttuu varmaan hauskaksi kun lennät tällä niitten maagien kimppuun jotka lymyävät vihun linjojen takana
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
-
The Swordmaster
-
The Swordmaster
Mutta se tuo kyllä pisteet takas jos sitä käyttää oikeen. Sillä voi jos ei ole Lepakoita hoidella sotakoneet, tai sitten vaikka chargaa flankkiin kun joku toinen ryhmä on edessä niin tekee niin pirusti combat resoom, hoidella maagit ja muut charrut jotka lymyävät yksin jossain, mahdollisuuksia on todella paljon!
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.