No paha sanoa ku ei ole oikein mitään päällä mutta asettelu on kyllä ok. En vain hahmottanut mitä ajattelit paseen ku ei oo maaleja. Pohjamaali olis ehkä kanssa auttanut. Mutta en tiedä
Noista flying basejen tapeista hankkiutuisin nopeasti eroon. Pieni pätkä paksua jousiterästä pitää ukon lennossa huomaamattomammin ja on lisäksi paljon tuota muovia kestävämpää.
Ja puuttuuko noilta kaikilta oikeanpuolimmaiset kädet?
And they wonder how he dealt with stress so well..
Hoo, toihan näyttää ihan pikkasen mun ensimmäisen (ja tällä hetkellä ainoan) suitin asennolta. Erona vaan että liihotellaan eri suuntaan. Tykkään tosta, kun yleensä noi suitit on niin tönköissä asennoissa ja toi näyttää todella menevältä. Lisää vaan tommoisia.
Tönkköjä asentoja? Niinkuin tämä??
Ostin battle forcen kaverilta, tämä oli jo kasattu No, kai sitä pitää olla yks suitti jolla jalat maassa.. Toi ei ainakaan hajoo ekana..
Viimeksi muokannut Chrono, Ma 21.10.2002 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vauhdikkaita asentoja olet vääntänyt. Kerrankin suitit näyttääkin siltä, että liikkuvat 12" vuorossa. Pieni kysymys: Onko XV8:n reisi- ja sääriosa erillisiä osia? Elikkä saako niitä taivutettua polvien kohdalta?
Joo, se "väkivallan teko" on itseasiassa aika helppoa. Itse otin vaan mattoveitsen ja leikkasin varovasti sen sääriosan irti siitä polvinivelen alta. Erona Chronon suittiin että oikea jalka.
Battle damagea?? Mun Tau suiteihin??? Ei ikinä! Miten ne edes voi saada battle damagea, sillonhan niihi pitäis joku osuakin?
Noi on erikoisjoukoja, ei mitään taistelukentällä muhivia asemasota mutamageneetteja.. :lol:
Kyllä niihin vähän sellasta kulumista tulee, mutta ei mitään bullet holeja tai semmosta. Enimmäkseen jaloissa tulee olemaan naarmuja, ja sit joissain loogisissa paikois..