Tota kaikki maala tauta valkoisella pohjamaalilla ? EIKÖ ?!
Todella olisi hyvä tietää koska jtoenkin tuntuu että Taut olisi paremman näköisiä valkoisella pohjamaalilla ?
Eikö Tau:t olisi hyvä maalata valkoisella pohjamaalilla ?
Minä en maalaa vaalealla pohjamaalilla.
Mutta totuushan on, että "oikeat" värit (tällä tarkoitan lopullista väriteemaa, esim blood angeleilla blood red) ovat kirkkaampia ja selvempiä vaalealla pohjamaalilla. Leikö sitten, että kaikkien muiden väriteemat ovat valkoisia/keltaisia/punaisia? Minulla ne ovat tummansinisiä.
Mutta totuushan on, että "oikeat" värit (tällä tarkoitan lopullista väriteemaa, esim blood angeleilla blood red) ovat kirkkaampia ja selvempiä vaalealla pohjamaalilla. Leikö sitten, että kaikkien muiden väriteemat ovat valkoisia/keltaisia/punaisia? Minulla ne ovat tummansinisiä.
Tuo pohjamaalihan riippuu ihan siitä millä värillä taunsa kukin tekee. Kirkkaat värit näyttävät kirkkaammilta kun on valkoinen pohjamaali ja tummille väreille sopii paremmin musta pohjamaali. Minulla on tau-porukalla oranssit panssarit ja puku siinä alla tumman harmaata. Pohjamaalasin valkoisella sprayllä ja maalasin panssarin alta pilkottavan puvun mustalla ennen harmaan laittamista.