Eli tästä saattaa olla topicceja mutta en jaksanut ettii niitä.
Eli miten tykkäättte maalata omat LOTR:inne tarkoitan tätä sillä, että "realisesti" tällä tarkoittaen toden näköisiä tyyppejä kun leffassa vai oman maun mukaan. Ite pidän niitten "realistisen" näköiseksi maalaamisesta.
Itse katson paketin kannesta mihin kohtiin figua on väriä laitettu ja mitä kuvaamaan(ota noista blistereistä aina selvää että mitä ne muhkurat on) ja sitten tuhrin omia värejä niihin kohtiin. kuitenkin samaa ilmettä yritän pitää. ei siis keltaisia minas tirithejä esim.
Suurinpiirtein samoja, kuin elokuvassa. Eli Punaiset high elffit ovat suotavampia, kuin punaiset rohanit. Ja punaiset kääpiöt vielä suotavampia. Käsittämätöntä, että kavereiden maalaustarvikkeisiin kuuluu kirja. Vähän mielikuvitusta saa sentään käyttää(!)
Eihän tuo mielikuvituskaan ole pahasta, mutta ise olen LotR-figujani maalaillessa huomannut, että uuden väriteeman käyttäminen saa ne näyttämään "vierailta". Ja helpompaa se on maalata niillä väreillä (suurinpiirtein), mitkä on jo annettu.
mä maalaan suurimmilta osin elokuvan mukaa, mikäli figua ei näy elokuvassa maalaan sen kirjan mukaan. ja usein myös muutan joitakin värejä elokuvasta tai kirjasta mikäli se näyttää minusta paremmalta
Mutta kääpiöt maalaan, kuten haluan [realistisuuden nimissä] koska niistä ei onneksi ole mitään valmista kuvaa. Jacksonin näkemykset ovat kyllä melko hyvät, ei siinä mitään.
Omat haltiani Kuvat ovat tosi suttuisia, mutta eiköhän noista väriteema selkiä. Haltioiden väriteema on omani, sankarit olen maalannut Lords of Middle-Earthin kuvauksen mukaan mukaillen omaa väriteemaani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kyllä ne GW:n antamien kuvien mukaan yleisesti menee, paitsi noi örkit joista ei minkäänlaista väriteemaa löydy... Mutta, noista Captainin Helffeistä vaan, että väriteema näyttää jotenkin ylväämmältä ja arvokkaamalta kuin tuo "oikea" kulta+sininen+harmaa, ei millään pahalla, mutta toteutus ei vaikuta ihan yhtä hyvältä... Maalia näyttää olevan jotenkin paksusti...