"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Oletko pelannut muita GW:n pelejä?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Nurgle Master

Viesti Kirjoittaja Nurgle Master »

Ai nii joo oonpa minäki tota gora morkaa spelannu joskus vuonna mies ja kivi.
-Im SO BACK-
Nurgle Master

joku kauppa/as avaamatonta hero questia huuto.netis. Meiä ukko on ostanu kirppareilta 2 space crusadee ja 3 hero questia. Ei se niist ite sillee tykkää mut kyl se mun ja mun pikkuveljen kans niit pelaa.
-Im SO BACK-
ais

Viesti Kirjoittaja ais »

warhammer fb, 40k ja oon pelannu gw:n valmistmaa talisman lautapeliä
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

fabaa, 40kta, epicciä, lotria ja juuri mordheimiin alotin. muiden valmistajien figuja on kanssa pari..
Stone Fist

Viesti Kirjoittaja Stone Fist »

FB, Mordheim, Space Crusade, erästä vanhaa lautapeliä kuin Gobbos Banquet ja 40k olis tarkoitus aloittaa joskus tulevaisuudessa.
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

En ole vielä pelannut muuta kuin fabaa, mutta Mordheimia ajattelin kokeilla.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Lajeok

Viesti Kirjoittaja Lajeok »

WHFB ollu ainoo ja tule varmaa aina olemaan ainoo(Joskus muinoin Space hulkii omilla säännöil ja samoin Space crusadee).
Ve11u

Viesti Kirjoittaja Ve11u »

Onhan noita tullut väännettyä vaikka mitä. Jopa Mighty Empiresiä, joka on varmaan ollut GWeen epäonnistunein säätö
Kakka jätkä
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

WHFB, WH40k, Mordheim, LoTr, Heroquest, Space Crusade,
Nomen Est Omen
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Faba, 40k, Lotr. Siinähän ne tavallisimmat mitä on tullut jyystettyä.
niih.
Nurgle Master

Stone fist, millanen tää Gobbos Fanguest (tai joku) on? Onko saatavilla vai
errrrittttääin harvinainen? Mitä siinä "tehdään"?
-Im SO BACK-
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

*Kasettinauhurin keulaus ääni, kun miettii menneisyyttä*

Juu, onhan tullut pelattua GWltä vähän kaikkea. Space Crusadesta aloitettiin ja Hero Questia on tullu pelailtua. 40Kn aloitin toisen edikan aikoihin ja pelannut sitä siitä lähtien. Fabaa on tullut kokeiltua ja armeijaakin olen aloittelemassa kesän kampanjaan. Necromunda on ollut kestosuosikki ilmestymisestään saakka ja uusi Epic Armageddon vie mennessään ensi kokeilun jälkeen. Mordheimin kanssa on ollut hieman kausiluontoista, mutta uuden Empire in flamesin myötä kiinnostus nostaa taas päätään.

Muilta valmistajilta Warzonea on kokeiltu ja Battletechiä on tullut pelattua jo kauan. Heavy Gearia tulee varmaan kesän aikana myös kokeiltua.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Qhayshu

Viesti Kirjoittaja Qhayshu »

Pelkästään on tullut tuota fabaa pelattua.
Life is only a game...
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Jaahas, ainoat GW:n pelit joita en ole pelannut/omistanut figuja ovat Man O´War, Inqvisitor ja LoTR.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Zarathustrian kirjoitti:Jaahas, ainoat GW:n pelit joita en ole pelannut/omistanut figuja ovat Man O´War, Inqvisitor ja LoTR.
En olisi niin varmaa. GW:ltähän on tullut monen monta peliä, mm. Ancient Battles ja liuta muita alkaen jostain 80-luvuilta. Jos väität pelanneesi kaikki GW:n pelit paitsi 3, taidat olla aikamoinen konkkari. ;)
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Druzhina Captain kirjoitti: En olisi niin varmaa. GW:ltähän on tullut monen monta peliä, mm. Ancient Battles ja liuta muita alkaen jostain 80-luvuilta. Jos väität pelanneesi kaikki GW:n pelit paitsi 3, taidat olla aikamoinen konkkari. ;)
Tämä pitää kyllä paikkansa. Itse olen pyörinyt GW:N kuvioissa pitkälle yli viisitoista vuotta (alkaa kahdenkymmen vuoden raja huolestuttavaa vauhtia lähenemään...) enkä voi mitenkään väittää edes tuntevani kaikkia GW:n julkaisemia pelejä. Dark Future taitaa olla yksi niistä helmistä jotka eivät koskaan Suomeen edes rantautuneet (vai saiko näitä DF nappeja jostain ostettua?).
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Druzhina Captain kirjoitti:
Zarathustrian kirjoitti:Jaahas, ainoat GW:n pelit joita en ole pelannut/omistanut figuja ovat Man O´War, Inqvisitor ja LoTR.
En olisi niin varmaa. GW:ltähän on tullut monen monta peliä, mm. Ancient Battles ja liuta muita alkaen jostain 80-luvuilta. Jos väität pelanneesi kaikki GW:n pelit paitsi 3, taidat olla aikamoinen konkkari. ;)
´Douh.. Olisi kait pitänyt tarkentaa että GW:n isoimmista peleistä.
Noita "pikkupelejä" en ole oikein koskaan GW:n peleiksi mieltänyt. Tässä on kuitenkin 12 vuoden aikana tullut kahlattua melkein kaikki GW:n isoimmat pelit läpi (ancientsia ja osaa noista pienistä kasetti/matkapeleistä lukuunottamatta)
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Heroguestia, jotain warhammer 40k tietokonepeliä nimeä en muista, LOTRia, ja
warhammeria.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Hmmh, omistan edelleenkin Heroquestin sekä kaksi laatikkoa Space Crusadea.. Siitä sitten olen jouhevasti hypännyt WHFB/40k puolelle vuonna nakki.. kai joskus 96-98 välissä. Necromundan omistin myöskin, mutta sitä en koskaan päässyt kokeilemaankaan ennen kuin myin pois, sekä pitäisi vaiheessa testata läpi inquisitor ja mordheim, ehkä epica ja warhamsterikin.

Tietokonepelejä toki useampaa tullut pelattua ja omistettua, mutta ei nämä ole GWn pelejä. Vaan lisenssiroskaa, siinä on suuri ero :)

Ensimmäinen GWn tietokonepeli taisi olla firewarrior? Ja toinen on warhammer online.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
The Man

Viesti Kirjoittaja The Man »

Nurgle Master kirjoitti:Stone fist, millanen tää Gobbos Fanguest (tai joku) on? Onko saatavilla vai
errrrittttääin harvinainen? Mitä siinä "tehdään"?
Ei erityisen hyvä peli. Idea on siinä että gobbot järhestää bileet ja heidän täytyy hankkia murkinaa pöytään joten lähtevät metsästämään hämähäkkejä, lepakoita, rottia ja snotlinkeja. On aika vanha joten saatavuudesta en tiedä. Space crusade tai hero quest pesee tämän reilusti.
Lyhyestä virsi kaunis
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”