Tässä keskustelu Knarloceista!
Tässä keskustelu Knarloceista!
Tässä puhutaan vain ja ainoastaan knarloceista. Onko ne hyvi huonoja, miksi oma mieli pide tottakia.
Kannattaako ostaa ja niin edespäin.
Kannattaako ostaa ja niin edespäin.
Forgeworldin figuja ei kannata koskaan ostaa sääntöjen vuoksi. Jos pidät modelista ja olet valmis maksamaan itsesi kipeäksi (tai myymään mummosi, tai jotain) niin sitten kannattaa harkita.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Pikkuveli alkoi juuri kerätä Tauta, toivottavasti saan hänet suostuteltua hankkimaan Knarlocin... Veli kun on niin pieni että varmaan saisin maalata itse suurimman osan =P Stattien puolesta sanon sen verran, että ne Goadit nostavat hintaa aika roimasti, mutta ei se vielä kai ihan kohtuuton ole. Mutta eihän se teho ole tärkeintä, jos on noin ruutanan upea lisko?
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
- Druzhina Captain
- Valvoja
Sehän maksaa 40 puntaa. Ei se mielestäni ole kovin kallis, kyllä sellaisen voisi ostaa ihan muuten vaan vaikkei pelissä sillä tekisi mitään. Edellytyksenä on tietenkin, että jaksaa maalata sitä hienoksi ja on tilaa lasikaapissa. 
Itse haaveilen Grey Knight Thunderhawk mallista, se on vasta kallis! No ehkä sitten joskus eläkkeellä...
Itse haaveilen Grey Knight Thunderhawk mallista, se on vasta kallis! No ehkä sitten joskus eläkkeellä...
Sikäli kun sääntöjä peedeeäffstä silmäilin, tulee niille paljasselkäisille ottaa oma squad, jossa ne goadit plus muutama muu, vai oliko näin? Eli käytännössä Great Knarlockin hinta ryhmän kanssa pomppaa reilusti yli sadan. Ja sitten jos se friikkaa ja pakenee ovat pisteet kadonneet metsän syövereihin. Aloittelijana väittäisin ettei peliteknisesti ole paras ratkaisu, mutta hullun hienona mallina voi kyllä kärsiä pientä alitehokkuutta.
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.