"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten hoidella grave/tomb guardit lissuilla?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Ruoska

Miten hoidella grave/tomb guardit lissuilla?

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Jep, tänään testattiin mun uutta pelipöytää =)

Empiren sentään voitin (kävi tsägä terrainin sijoittelussa, pääsin piiloon mortaria ja pyssyjä) mutta Vampire Countit pisteli mut aika pahoihin, grave guardit nimenomaan. Millä ihmeellä ne saa hajoamaan? Pelataan 750 pts pelejä emmekä käytä rareja.

Empire-tyyppi jonka olen ruoskinu nyt kolmesti meinaa ottaa Tomb-kunkut seuraavaan peliin ja siihen armeijaan kuuluu taatusti tomb guardeja. Eikös niille saa vielä sellasen todella ikävän bannerinkin et ne voi reformaa vapaasti ennen chargeja?

Mitä mä laitan tollasia vastaan? Kroxigorit tulee ekana mieleen, niiden strena pudottaa guardien seivit ja niitä ei voi mestata killing blow'lla.
Sneaky

Viesti Kirjoittaja Sneaky »

Joo Kroxigorit on ihan hyvä idea,yritä saada ne tomb guradejen flankkiin niin ne ei saa niitä rankkejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”