"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Horrorit ja Flamerit; maalausohjeita tarvitaan

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mölli

Horrorit ja Flamerit; maalausohjeita tarvitaan

Viesti Kirjoittaja Mölli »

Minulla on ollut viime aikoina ongelma Tzeentchin demoneiden kanssa, ne kun ovat (mielestäni) vaikeita saada näyttämään hyvältä.

Nyt toivoisinkin, että joku voisi laittaa tänne yksityiskohtaisia maalausvinkkejä Horroreiden ja/tai Flamereiden maalaamiseen, mikäli ne eivät kovin vartioituja salaisuuksia ole ;)

Mikäli täällä foorumilla on jo valmiiksi olemassa ohjeita näiden ötyksien maalaamiseen (itse en ainakaan löytänyt), niin voi laittaa linkkiä.
Crayven
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crayven »

Jaa, eipä tuon nyt pitäisi hirveän vaikeata olla. Suhteellisen helppo ja nopea tapa saada ihan pelikenttä kelpoista jälkeä on maalata horrorit ensin valkoisella pohjamaalilla, minkä jälkeen valitaan figulle perusväri (punainen, liila, sininen), ja maalataan figu kokonaisuudessaan hyvin tummalla sävyllä valittua väriä. Tähän päälle sitten vedetään asteittain kirkkaampia ohuita maalikerroksia hieman vedellä ohennetulla maalilla. Vaalennusta saa helpoiten sotkemalla perusväriä ja valkoista eri suhteissa. Viimeiset kerrokset kannattaa tehdä mielestäni mielummin kuivaharjaamalla kuin märällä maalilla, tulee jotenkin aidomman näköinen.

Tähän voi hyvin soveltaa ohjetta örkkien ihon maalauksesta, vaihtaa vain väriä haluamakseen.

http://us.games-workshop.com/games/warh ... nt_orc.htm
Veni, Vidi, Vici
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Vaikka en ole itse maalaillut horroreita tai flamereita, niin kyllä minulla on jo visio miten niiden kanssa toimin. Kyseiset figut ovat aika "muodokkaita" joten niiden kanssa on helppo työskennellä washeilla / inkeillä. Washauksella saat haluamasi värin syvänteisiin, ja siitä on taas helppo lähteä työstämään highlightausta ylöspäin...

Kyseiset figuurit eivät ole yhtään sen kummempia maalata kuin mitkään muutkaan, värien käyttö vain on vapaampaa...
Mölli

Viesti Kirjoittaja Mölli »

Jeps, maalasin horrorit ja ihan hyvältä näytti. Kiitokset vastanneille.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Saatko kuvia nettiin? Tahtoisin nähdä millaisia tuli.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”