Chariotit
Ei, koska niillä on single charasteristic line. Eli, koska niiden hevosten ja crewien toughnesta ja woundeja ei ole mainittu et voi tappaa niitä. Chariot on ihan yhtenäinen paketti.
Mutta jos kyydissä on charru, niin voit ottaa siltä charrulta nirrin pois erikseen. Tosin kärry vielä jatkaa matkaansa normaalisti, koska sinne jää henkiin yksi crewman. Vaihtoehtoisesti voit tuhota pelkän kärryn ja jättää charrun henkiin.
Mutta jos kyydissä on charru, niin voit ottaa siltä charrulta nirrin pois erikseen. Tosin kärry vielä jatkaa matkaansa normaalisti, koska sinne jää henkiin yksi crewman. Vaihtoehtoisesti voit tuhota pelkän kärryn ja jättää charrun henkiin.
Jättäisit kirjoittamatta jos et tunne sääntöjä.Eraphion kirjoitti:Single strenght 5 hit kun chariot kosahtaa charrun alta..
EDIT: Grond-setä ei osaa tulkita lukemaansa - tällaiset viestit ovat siis 1) typeriä ja 2) muutenkin huonoja
Viimeksi muokannut Grond, Ma 19.04.2004 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Walloittaja
- Viesti:
Miten niin? Sääntökirja sivu 127 kirjoitti, että jos vaunu tuhoutuu hahmon alta, hän/se saa yhden S5 osuman.Grond kirjoitti:Jättäisit kirjoittamatta jos et tunne sääntöjä.Eraphion kirjoitti:Single strenght 5 hit kun chariot kosahtaa charrun alta..
-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
- Walloittaja
- Viesti:
Jooh, jotenkin arvasin jotain tuon kaltaista sattuneen, mutta lopettakaamme aiheen sivuaminen tähän.Grond kirjoitti:Anteeksipyyntöni - luin tuon niin, että tarkoitit vaunun kosahtavan S5 hitistä. Täysin minun lukuvirheeni, olisi pitänyt ajatella ensin ennen kirjoittamista. No, aina ei voi olla täysillä mukana.
-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg