"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB/ Pieni mutta pippurinen

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Jade-eye

FB/ Pieni mutta pippurinen

Viesti Kirjoittaja Jade-eye »

Elikkäs, elikkäs: Tässä olisi taas jotain tyhmää ja tympeää. Tarina kyllä alkaa, mutta ei lopu ikinä.

"Etkö sinä idiootti ymmärrä?!" kuului temppelistä, kun Slann ja Qsar keskustelivat.
"E-en vo-voi nostaa pa-palkkaasi. A-ansaitset jo ny-nyt li-li-liikaa." Änkytti Slann tuolinsa takaa.
"Mitä kuulinkaan? Onko 300 kultakolikkoa kuukaudessa, muka liikaa?!" Qsar huusi ja nakkasi Slannia omenalla.
"Ta-tavallinen skinkki, a-ansaitsee va-vain sadasosan si-siitä." Slann jatkoi änkytystään.
"Me-menisitkö ny-nyt? Mi-minulla o-on ta-tapaaminen Vanhaveri Qörmyn ka-kanssa." Sanottuan tämän, Slann piiloutui takaisin tuolin taakse.
"Hmph!" Qsar hymähti, ja talsi ulos. Kuului "AARRGH!", ja Vanhaveri Qörmy joksi sisään. Se hyppäsi Slannin syliin, ja sihisi,
"Kauhea Sskinkki!".
"Mutta Qörmy! Tehän olette pelottomin sotasankari, jonka tiedän." Slann ihmetteli, ja nakkasi Qörmyn sylistään.
"Mu-mutta tu-tuo sskinkki on ka-ka-kauhea!" Qörmy sihisi ja peitti silmänsä käsillään.

Sillä aikaa Qsar oli päihittänyt Kameleonttien jengin, ja tehnyt uuden sauruksenheitto ennätyksen.
"Pitäkää tästälähtien suunne kiinni, kun minulle puhutte." Qsar sanoi, ja taputti käsillään.
"Nyt mieleni tekee örkkipaistia." Qsar mutisi potkaistessaan saurusta, jolla oli tehnyt ennätyksen. Hei, tässähän on leiriytynyt örkkipataljoona ihan lähellä." Qsar tuumi ja lähti stegadonaitaukseen.
"Miten se joka skinkin örkinpaisto-ohje menikään?" Qsar tuumi
muisteli. "Pitikö ne marinoida viinissä? Ei, kyllä ne piti paistaa ensin."

"Hei! Minne luulet meneväsi?" Kysyivät vartija skinkit.
"Hakemaan vähän örkkipaistia!" Qsar sanoi valitessaan stegadonia.
"Mihin sinunlaisesi urho tarvitsee stegadonia?" Kysyivät vartijat hihitellen.
"Luuletteko, että tyydyn vain 200 örkkiin? Ei, minä haluan niin paljon, etten jaksa edes kantaa niitä." Qsar tokaisi närkästyneenä.
"Hhmm... Aron kuulostaa mukavalta. Harmi vain,että se on Carnosauri. Äh, ei se haittaa" Hän tuumi.
"Me tulemme mukaan vahtimaan, ettet tee mitään typerää." Skinkit sanoivat noustessaan stegadonin selkään.
"Ei käy!" Qsar huusi.
"En todellakaan ota teitä mukaan osingoille!" Hän nappasi kahta skinkkiä hännästä, ja löi niillä kolmatta. Sen jälkeen 'Xylrian kauhu', hyppäsi Carnosaurin selkään, ja ratsasti kohti örkkileiriä.

Jatkuu joskus.
Viimeksi muokannut Jade-eye, Ti 08.06.2004 22:29. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Nyt, nyt... ei. Saurukset EIVÄT mene uhittelemaan Slanneille, jos edes pääsevät näiden läheisyyteen. Sauruksia tuskin kiinostaa mikään palkka, Slannit eivät puhu, ja vaikka puhuisivatkin eivät änkytä ja pelkää jotain saurusta. Jos saurus tulisi oikeasti uhkaamaan Slannin henkeä, Sauruksella ei olisi kohta enää päätä. :) Niin yksinkertaista.

Tuota, jotenkin sain ensimmäisestä osasta kuvan, että tämä olisi ollut vähän vakavampi henkinen. Nyt tämä muistuttaa lähemmäs komediaa. ;) Kerronta ja muut ovat samaa tasoa kuin edellisissäkin tarinoissa, mutta juoni alkaa lipsua käsistä. Kannattaa joko tehdä tästä komedia, tai pyrkiä rajoittamaan tekstiä taas vakavammalle tasolle, riippuen tietysti mihin tällä pyrit. Mutta, sanoin edellisissä että tämä oli ihan hyvä, niin sanon yhäkin että tämä oli ihan hyvä. Ei ole kerronnan taso ainakaan huonontunut.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Jade-eye

Rune kirjoitti:Nyt, nyt... ei. Saurukset EIVÄT mene uhittelemaan Slanneille, jos edes pääsevät näiden läheisyyteen. Sauruksia tuskin kiinostaa mikään palkka, Slannit eivät puhu, ja vaikka puhuisivatkin eivät änkytä ja pelkää jotain saurusta. Jos saurus tulisi oikeasti uhkaamaan Slannin henkeä, Sauruksella ei olisi kohta enää päätä. :) Niin yksinkertaista.
Qsar on SKINKKI! Ja lisäksi niin hurja skinkki, ettei Slannikaan mahda sille mitään! Mutta, vähän huumorintajua hei!
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Skinkki? Mitä ihmettä. Olenkohan sekoittanut tarinat tai jotain...? No, en tiedä. Anteeksi kun sähelsin. ;) Ja kyllä minä ymmärrän että tämä on komediaa, siltä varalta kannattaa ehkä pistää neuvo korvan taakse jos joskus vähän vakavampaa aiot kirjoittaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Kaikkea sitä.. Kieltämättä pieni ja pippurinen! :) Slannit ovat tosiaan mykkiä, mutta jos ne puhuvat, niin veikkaan että ne änkyttävät vähän ;) Mukavaa iltalukemista, ei siinä mitään.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jep - esitykseen olisi saanut laittaa pientä ilmavuutta. Eli kappalejakoa, ja vaikka mielellään vuoropuheet alkamaan omalta riviltään. Yhteen pötköön kirjoitettuna aikasta raskaslukuinen.

Itse tarinaan - oikein hauska! Kerronta olisi vaatinut ehkä hieman lisää lihaa luidensa ympärille, mutta tuollaisena "pienenä makupalana" oli oikein mukava lukea. Eli jatkoa vain tulemaan (tosin mielellään kappalejakojen kanssa).
Krakai

Re: FB/ Pieni mutta pippurinen/ Osa 1

Viesti Kirjoittaja Krakai »

Hammasharja kirjoitti:"Etkö sinä idiootti ymmärrä?!" kuului temppelistä, kun Slann ja Qsar keskustelivat.
"E-en vo-voi nostaa pa-palkkaasi. A-ansaitset jo ny-nyt li-li-liikaa." Änkytti Slann tuolinsa takaa.
"Mitä kuulinkaan? Onko 300 kultakolikkoa kuukaudessa, muka liika?!" Qsar huusi ja nakkasi Slannia omenalla.
"Ta-tavallinen skinkki, a-ansaitsee va-vain sadasosan si-siitä." Slann jatkoi änkytystään.
"Me-menisitkö ny-nyt? Mi-minulla o-on ta-tapaaminen Vanhaveri Qörmyn ka-kanssa." Sanottuan tämän, Slann piiloutui takaisin tuolin taakse.
"Hmph!" Qsar hymähti, ja talsi ulos. Kuului "AARRGH!", ja Vanhaveri Qörmy joksi sisään. Se hyppäsi Slannin syliin, ja sihisi, "Kauhea Sskinkki!".
"Mutta Qörmy! Tehän olette pelottomin sotasankari, jonka tiedän." Slann ihmetteli, ja nakkasi Qörmyn sylistään.
"Mu-mutta tu-tuo sskinkki on ka-ka-kauhea!" Qörmy sihisi ja peitti silmänsä käsillään. Sillä aikaa Qsar oli päihittänyt Kameleonttien jengin, ja tehnyt uuden sauruksenheitto ennätyksen.
"Pitäkää tästälähtien suunne kiinni, kun minulle puhutte." Qsar sanoi, ja taputti käsillään.
"Nyt mieleni tekee örkkipaistia. Hei! Tässähän on leiriytynyt örkkipataljoona ihan lähellä." Qsar tuumi ja lähti stegadonaitaukseen.
"Hei! Minne luulet meneväsi?" Kysyivät vahtija skinkit.
"Mihin sinunlaisesi urho tarvitsee stegadonia?" Kysyivät vahtijat hihitellen.
"Luuletteko, että tyydyn vain 200 örkkiin? Ei, minä haluan niin paljon, etten jaksa edes kantaa niitä." Qsar mutisi närkästyneenä.
"Nyt minä löysin sen! Käytän tätä stegadonia!" Qsar innostui.
"Me tulemme mukaan vahtimaan, ettet tee mitään typerää." Skinkit sanoivat.
"Ei käy!" Qsar huusi.
"En todellakaan ota teitä mukaan osingoille!" Qsar nappasi kahta skinkkiä hännästä, ja löi niillä kolmatta. Sen jälkeen hän hyppäsi stegadonin selkään, ja ratsasti kohti örkkileiriä.

Jatkuu seuraavassa osassa.

Jotain tälläistäkö.
Mikä, on elämän tarkoitus?
Jade-eye

Re: FB/ Pieni mutta pippurinen/ Osa 1

TaidePaukku kirjoitti:
Hammasharja kirjoitti:"Etkö sinä idiootti ymmärrä?!" kuului temppelistä, kun Slann ja Qsar keskustelivat.
"Mitä kuulinkaan? Onko 300 kultakolikkoa kuukaudessa, muka liika?!" Qsar huusi ja nakkasi Slannia omenalla.
"Hmph!" Qsar hymähti, ja talsi ulos. Kuului "AARRGH!", ja Vanhaveri Qörmy joksi sisään. Se hyppäsi Slannin syliin, ja sihisi, "Kauhea Sskinkki!".
"Mu-mutta tu-tuo sskinkki on ka-ka-kauhea!" Qörmy sihisi ja peitti silmänsä käsillään. Sillä aikaa Qsar oli päihittänyt Kameleonttien jengin, ja tehnyt uuden sauruksenheitto ennätyksen.
"Nyt mieleni tekee örkkipaistia. Hei! Tässähän on leiriytynyt örkkipataljoona ihan lähellä." Qsar tuumi ja lähti stegadonaitaukseen.
"Hei! Minne luulet meneväsi?" Kysyivät vahtija skinkit.
"Mihin sinunlaisesi urho tarvitsee stegadonia?" Kysyivät vahtijat hihitellen.
"Luuletteko, että tyydyn vain 200 örkkiin? Ei, minä haluan niin paljon, etten jaksa edes kantaa niitä." Qsar mutisi närkästyneenä.
"Nyt minä löysin sen! Käytän tätä stegadonia!" Qsar innostui.
"Me tulemme mukaan vahtimaan, ettet tee mitään typerää." Skinkit sanoivat.
"Ei käy!" Qsar huusi.
"En todellakaan ota teitä mukaan osingoille!" Qsar nappasi kahta skinkkiä hännästä, ja löi niillä kolmatta. Sen jälkeen hän hyppäsi stegadonin selkään, ja ratsasti kohti örkkileiriä.

Jatkuu seuraavassa osassa.

Jotain tälläistäkö.

Vielä välit mukaan, niin ehkä. :D :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”