It has begun, Kertokaa Primarcheista
-
The Black Swordsman
Priimarkithan on Keisarin jonkin sortin "klooneja" (joku varmasti vakuuttaa minulle että eivät ole mitään klooneja vaan ovat jotain aivan muuta, mutta..).
Ja Keisarihan on ollut mukana maailman menossa n. 35000 vuotta kävelevänä ja muutenkin ärsykkeisiin vastaavana olentona, ja nämä viimeiset 10000 vuottakin on mennyt ihan mukavasti siellä tuolissa istuen.
Eeeeli tästä voimme olettaa että priimarkitkin voisivat elää tuhansia vuosia ilman ongelmia..
Tjsp..
Ja Keisarihan on ollut mukana maailman menossa n. 35000 vuotta kävelevänä ja muutenkin ärsykkeisiin vastaavana olentona, ja nämä viimeiset 10000 vuottakin on mennyt ihan mukavasti siellä tuolissa istuen.
Eeeeli tästä voimme olettaa että priimarkitkin voisivat elää tuhansia vuosia ilman ongelmia..
Tjsp..
Muistakaa, tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vain tyhmiä ihmisiä.
Sure eagles can soar, but a weasel never gets sucked into a jet engine!
Sure eagles can soar, but a weasel never gets sucked into a jet engine!
Homman nimi: Primarchit ovat tehty osasta Keisaria. Ne ovat epäsuoraan hänen kloonejaan.
Abaddon on Kaaosjumalien katseen alla, joten hän ei ikäänny paljoakaan...
Mutta, jos alatte viilata tällaista pilkkua scifistä, olette aika morjens. Primarchien palaaminen "viimeiseen taistoon" on runollista! Ette voi mennä pilaamaan sitä tällaisella (suoraan sanoen) pilkkujen raiskauksella... :?
Ottakaa pojat jo iisisti, Primarchit ovat puolijumalallisia hahmoja jotka palaavat supersankareiden lailla viimeiseen taisteluun (vrt. Skandinaavian mytologia Ragnarökistä...
)
Abaddon on Kaaosjumalien katseen alla, joten hän ei ikäänny paljoakaan...
Mutta, jos alatte viilata tällaista pilkkua scifistä, olette aika morjens. Primarchien palaaminen "viimeiseen taistoon" on runollista! Ette voi mennä pilaamaan sitä tällaisella (suoraan sanoen) pilkkujen raiskauksella... :?
Ottakaa pojat jo iisisti, Primarchit ovat puolijumalallisia hahmoja jotka palaavat supersankareiden lailla viimeiseen taisteluun (vrt. Skandinaavian mytologia Ragnarökistä...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- Cacodemoni
Rogue Traderin aikana fluffissa kaikki Primarchit oli kuolleita, tai muuttunu Demon Princeiks... mut 2. editiossa (jota vois kutsua myös "sirkus" editioksi) Primarchit muutettiin sarjakuvasankareiks ja kirjojen kansikuvat ja figujen maalaus-värit muutettiin kirkkaammiks ja iloisiks (warhammer lego).
-
The Black Swordsman
- Cacodemoni
Mä määrittelen sarjakuvasankarit siten että ne käyttää kaikkia populaarikulttuurin kliseitä, ja niiden persoonallisuus on semmonen minkä kuka tahansa pystyis huonoimpanakin päivänä keksimään. Ja se fluffin muutos Rogue Traderin ajoilta johtuu siitä että hyvikset ei voi koskaan hävitä, eikä pahikset voi koskaan voittaa. (Sarjakuvapahisten malliesimerkki on muuten Fantasyn Nagash).The Black Swordsman kirjoitti:Riippuu vähän miten määrittelet "sarjakuva sankarit"
itse en ole ikinä primarcheja sellaisena pitänyt.
-
The Black Swordsman
Kyllä hyvätkin on ottaneet tasaisin väliajoin turpiinsa.
Sanguinius sai turpiinsa pahalta sarjakuva sankarilta
Guilliman sai turpiinsa pahalta sarjakuva sankarilta
Lion El'Johnson sai turpiinsa pahalta "sarjakuva sankarilta"
Rogal Dornikin sai turpiinsa en muista keltä.
Ja todennäköisesti Ferrus Manuskin sai turpiinsa Istvaanilla en kyllä ole varma tuosta.
Coraxkin tais kuolla siinä jossain välis :?
Mitä noihin persoonallisuuksiin tulee niin tottakai niillä pitää persoonat ja omat kykynsä sekä fluffinsa olla, muutenhan ne olis ihan tylsiä :?
Itse en näe näissä primarcheissa mitään sarjakuva sankarimaista, olenko sokea kenties?
Mun mielestä ja monen chaos pelaajankin mielestä se kyllä veisi jännityksen wh40ksta jos chaos todella tuhoaisi koko universumin
tämä nykyinen tilanne on musta hieno ja antaa tilaa kaikenlaisille hauskoille teorioille mitä voisi tapahtua.
tuo pahikset häviää aina on aika suhteellista koska mielestäni chaos primacheja on enemmän elossa kuin imperiaalisia.
Ja todennäköisesti Ferrus Manuskin sai turpiinsa Istvaanilla en kyllä ole varma tuosta.
Mitä noihin persoonallisuuksiin tulee niin tottakai niillä pitää persoonat ja omat kykynsä sekä fluffinsa olla, muutenhan ne olis ihan tylsiä :?
Itse en näe näissä primarcheissa mitään sarjakuva sankarimaista, olenko sokea kenties?
Mun mielestä ja monen chaos pelaajankin mielestä se kyllä veisi jännityksen wh40ksta jos chaos todella tuhoaisi koko universumin
tämä nykyinen tilanne on musta hieno ja antaa tilaa kaikenlaisille hauskoille teorioille mitä voisi tapahtua.
tuo pahikset häviää aina on aika suhteellista koska mielestäni chaos primacheja on enemmän elossa kuin imperiaalisia.
- Cacodemoni
Ööh, Chaos tais kuitenkin hävitä koko rebellionin, ja nykyäänhän osa noista primarcheista on vielä elossa. Kaipa ne kohta muuttaa fluffia että kaikki primarchit on elossa.The Black Swordsman kirjoitti:Kyllä hyvätkin on ottaneet tasaisin väliajoin turpiinsa.
Ne oli hienompia sillon kun niillä ei ollut mitään kliseisiä sarjakuvapersoonallisuuksia, vaan olivat salaperäisiä ja mystisiä. Esim. mun mielestä antiikin Rooman ja Kreikan jumalat on tosi pateettisia koska ovat ihmishahmoisia ja persoonallisia "jumalia", verrattuna joidenki mysteeriuskontojen salaperäisiin jumaliin. (Ihan huomautuksena etten usko mihinkään näkymättömään ukkoon tai uskontoon.)The Black Swordsman kirjoitti:Mitä noihin persoonallisuuksiin tulee niin tottakai niillä pitää persoonat ja omat kykynsä sekä fluffinsa olla, muutenhan ne olis ihan tylsiä :?
Olet.The Black Swordsman kirjoitti:Itse en näe näissä primarcheissa mitään sarjakuva sankarimaista, olenko sokea kenties?![]()
Jos Horus olis tappanu Emperorin niin olisko koko universumi tuhoutunut? Jos Emperor kuolee Golden Thronella niin tuhoutuuko universumi? Jos kaikki primarchit kuolee niin tuhoutuuko universumi?The Black Swordsman kirjoitti:Mun mielestä ja monen chaos pelaajankin mielestä se kyllä veisi jännityksen wh40ksta jos chaos todella tuhoaisi koko universumin
Esim. että primarch se-ja-se lehahtaa paikalle punasessa viitassaan ja sinisissä trikoissaan ja pelastaa maailman.The Black Swordsman kirjoitti:tämä nykyinen tilanne on musta hieno ja antaa tilaa kaikenlaisille hauskoille teorioille mitä voisi tapahtua.
So, ihmiset hallitsee suurinta osaa 40k maailmasta, kun taas chaos nyhjöttää jossain Eye of Terrorissa. Sun mielestä siis se osapuoli on voitolla kummalla on enemmän primarcheja?The Black Swordsman kirjoitti:tuo pahikset häviää aina on aika suhteellista koska mielestäni chaos primacheja on enemmän elossa kuin imperiaalisia.
ARRGH!!! PIKKASEN MENI TAAS OF TOPIC ja tota tosta valta jutusta ni hyvikset hallitsee suurinta osaa 40k galaksista mutta tietääkös joku simmosen paikan ku warp mikä on "KOHTUU" tärkee koko ihmiskunnalle ja tietääkös joku mikä siellä on hallitseva voima oisko ehkä
CHAOS ja Eye Of Terror on portti näiden kahden paikan välillä must tilanne on siis aika fifty fifty ei se warppi ainakaan pienempi paikka oo
JA SIT TAKASIN TOPICCIIN
JA SIT TAKASIN TOPICCIIN
-
The Black Swordsman
Ookei katsotaanpas..
miten niin? ne on kuolleita ja pysyy sellaisina, en usko että GW nyt alkaa tälläistä asetelmaa muuttamaan jos todella uskot sillai olet melkoinen pessimisti :?
Itse olen lukenut koko Leman Russin fluffin enkä kyllä näe mitään typerää siinä, en tiedä mistä keksit nuo kliseet yms
ehkä tämä on makuasia.
Tottakai voitaisiin myös sanoa että Space Marinet on lapsellisia sarjakuvasankareita koska ne on elittiä ja parhaimpia niitähän ylistetään lähes kokoajan (siis fluffissa).
Mutta se ei näköjään sinua haittaa.
Sitten on Tyranidit joittenka määrästä ei ole minkäänlaista tietoa paitsi pari hive fleetia jotka sattuivat käymään imperiumin alueella tehden aika paljon tuhoa.
Tyranidit on levittäytyneet sellaisille alueille jossa ihmiset eivät ole ikinä käyneet, universumi ei todellakaan lopu siihen mitä Imperiumin kartassa näkyy ja itse veikkaan että Tyranidit ovat kaikista lukuisampia Imperiumin vihollisista.
Ja sitten on Örkit joita on todennäköisesti yhtä paljon kuin Tyranideja.
Aivan mutta chaos sai aikaan *todella* pahaa jälkeäÖöh, Chaos tais kuitenkin hävitä koko rebellionin, ja nykyäänhän osa noista primarcheista on vielä elossa. Kaipa ne kohta muuttaa fluffia että kaikki primarchit on elossa.
miten niin? ne on kuolleita ja pysyy sellaisina, en usko että GW nyt alkaa tälläistä asetelmaa muuttamaan jos todella uskot sillai olet melkoinen pessimisti :?
Salaperäisiä persoonallisuuksia = Kaksi riviä fluffia joskus Wh40k alkuvaiheessa kun Space Marinet pistettiin eläkkeelle 60 vuotiaina.Ne oli hienompia sillon kun niillä ei ollut mitään kliseisiä sarjakuvapersoonallisuuksia, vaan olivat salaperäisiä ja mystisiä. Esim. mun mielestä antiikin Rooman ja Kreikan jumalat on tosi pateettisia koska ovat ihmishahmoisia ja persoonallisia "jumalia", verrattuna joidenki mysteeriuskontojen salaperäisiin jumaliin. (Ihan huomautuksena etten usko mihinkään näkymättömään ukkoon tai uskontoon.)
Itse olen lukenut koko Leman Russin fluffin enkä kyllä näe mitään typerää siinä, en tiedä mistä keksit nuo kliseet yms
ehkä tämä on makuasia.
Tottakai voitaisiin myös sanoa että Space Marinet on lapsellisia sarjakuvasankareita koska ne on elittiä ja parhaimpia niitähän ylistetään lähes kokoajan (siis fluffissa).
Ei olisi.. mutta chaoksen pahin vihollinen olisi todennäköisesti pyyhitty pois, tottakai niillä olisi paljon työtä jäljellä mutta Emperorin tappaminen olisi iso voitto.Jos Horus olis tappanu Emperorin niin olisko koko universumi tuhoutunut? Jos Emperor kuolee Golden Thronella niin tuhoutuuko universumi? Jos kaikki primarchit kuolee niin tuhoutuuko universumi?
En ole ikinä ajatellut tuollaista enkä kyllä ole nähnyt kenenkään muun ajattelevan.Esim. että primarch se-ja-se lehahtaa paikalle punasessa viitassaan ja sinisissä trikoissaan ja pelastaa maailman.
Warppi on iso ja tärkeä paikka kuten Asmodeus sanoikinSo, ihmiset hallitsee suurinta osaa 40k maailmasta, kun taas chaos nyhjöttää jossain Eye of Terrorissa. Sun mielestä siis se osapuoli on voitolla kummalla on enemmän primarcheja?
Sitten on Tyranidit joittenka määrästä ei ole minkäänlaista tietoa paitsi pari hive fleetia jotka sattuivat käymään imperiumin alueella tehden aika paljon tuhoa.
Tyranidit on levittäytyneet sellaisille alueille jossa ihmiset eivät ole ikinä käyneet, universumi ei todellakaan lopu siihen mitä Imperiumin kartassa näkyy ja itse veikkaan että Tyranidit ovat kaikista lukuisampia Imperiumin vihollisista.
Viimeksi muokannut The Black Swordsman, To 26.09.2002 16:56. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Asmodeus on oikeassa. Eye on "vain" repeytymä jossa molemmat oluttuvuudet ovat olemassa samassa paikassa, "limittäin". Kaaos hallitsee koko Warppia. Tiesittekö muuten, että Kaaos ei ole mikään tunnettu osapuoli kuin Eldarit tai Ihmiskunnan Imperiumi, Kaaos on luonnonvoima siinä missä Järjestyskin. Kaaoksen jumalat, sitten... ja ne legioonat. Ne ovat tunnettu osapuoli.
Mutta, itse pidän Primarcheja suht hyvinä näin. Jos universumin on oltava vähän melodramaattinen, antakoot sen olla sitä. En kuitenkaan näe heitä perin mystisinä olioina, mutta... olen Cacodemonin ja Swordsmanin välinen mielipide. Eli IMO niitä voisi ehkä parantaa, mutta eivät ne ole ihan persiistäkään.
Jos 'Demoni sinulla olisi ideoita johonkin mystiseen voimaan/olentoon (ehkä jopa niitä jumalia johon viittasit), niin anna kuulua. Haluaisin mieluusti jotain vertauskohdetta tähän keskusteluun.
Mutta, itse pidän Primarcheja suht hyvinä näin. Jos universumin on oltava vähän melodramaattinen, antakoot sen olla sitä. En kuitenkaan näe heitä perin mystisinä olioina, mutta... olen Cacodemonin ja Swordsmanin välinen mielipide. Eli IMO niitä voisi ehkä parantaa, mutta eivät ne ole ihan persiistäkään.
Jos 'Demoni sinulla olisi ideoita johonkin mystiseen voimaan/olentoon (ehkä jopa niitä jumalia johon viittasit), niin anna kuulua. Haluaisin mieluusti jotain vertauskohdetta tähän keskusteluun.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- Cacodemoni
Kokoajanhan noista on tullut uutta fluffia Rogue Traderin ajoista, jolloin käsityksenä oli että kaikki Primarchit oli poissa pelistä. En uskokaan että joku Sanguinius herää kuolleista, mutta ne Primarchit joista ei oo vielä fluffia saattaa hyvinkin olla jälleen "kadonneita" tai "haavoittuneita" tai mitävaan.The Black Swordsman kirjoitti: Aivan mutta chaos sai aikaan *todella* pahaa jälkeä
2 rivii hyvää fluffia on parempi kuin 20 sivuu joutavaa p****a. Joku 2.edition Angels of Death kirjan lukeminen saa kyl väreet kulkemaan selkärankaa pitkin... se on kun suoraan jollekin ala-astelaisille kirjotettu (ja 'eavy metal maalaus on sitä Warhammer Lego-tyyliä), sama juttu Codex: Ultramarinessa.The Black Swordsman kirjoitti:Salaperäisiä persoonallisuuksia = Kaksi riviä fluffia joskus Wh40k alkuvaiheessa kun Space Marinet pistettiin eläkkeelle 60 vuotiaina.
ehkä tämä on makuasia.
Elitismi ei tee sarjakuvasankaria. Luinpa tossa Armageddon-kampanjan tiimoilta fluffia Marineista ja se oli aivan mainiota! Varsinkin Sisters of Battlejen raportit Marineista kentällä. Flesh Tearers-chapter armotta teurasti siviileitä sen jälkeen kun örkkien tappaminen ei vielä riittäny kyllästämään verenhimoa! Ja Marines Malevolent pommitti kaupungin jonne örkit oli hyökänny armotta maan tasalle piittaamatta sivullisista koska "jos ne ei pysty puolustamaan itseään, niin ei ne ansaitse elää". Ei Marinet oo mitään sankareita kiiltävissä panssareissa. Ne on universaalisia mokuja ja p****päitä joilla on liikaa duunia ja tapettavaa!The Black Swordsman kirjoitti:Tottakai voitaisiin myös sanoa että Space Marinet on lapsellisia sarjakuvasankareita koska ne on elittiä ja parhaimpia niitähän ylistetään lähes kokoajan (siis fluffissa).
The Black Swordsman kirjoitti:Ei olisi.. mutta chaoksen pahin vihollinen olisi todennäköisesti pyyhitty pois, tottakai niillä olisi paljon työtä jäljellä mutta Emperorin tappaminen olisi iso voitto.
Juu, ehkäpä toi Emperorin tappaminen vielä on ennenaikaista, mutta Illuminati-vehkeilyt tekee asiasta hyvin mielenkiintoisen. Tosin kun Primarchit jotka olis voitu armotta pyyhkiä elävien kirjoista.
Et oo siis koskaan ajatellut että primarchit tulee vielä jokupäivä antamaan Chaokselle turpaan (Ehkä jopa pelipöydälle)?The Black Swordsman kirjoitti:En ole ikinä ajatellut tuollaista enkä kyllä ole nähnyt kenenkään muun ajattelevan.
Tyranideista mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa. Tyranid uhka on hyvä juttu. Örkeistä mulla ei oo mitään muuta kun pahaa sanottavaa. 40k:n vastine Jar-Jar Binksille. Onneks GW on kuitenkin pyrkimässä pois tosta huumori-linjalta.The Black Swordsman kirjoitti:Warppi on iso ja tärkeä paikka kuten Asmodeus sanoikin
Mielipide asioita nämähän on todellakin.
- Cacodemoni
Yleensäkin voimat joiden tarkoitusperät eivät heti ole ymmärettävissä ihmislogiikalla, tai joiden muoto ei mitenkään muistuta inhimmillisiä piirteitä, ovat salaperäisiä/mystisiä/kiinnostaviakin. Esimerkkinä H.P.Lovecraftin tarinoista tutut "jumalat". Joku saakuli hiilihankoineen, karvajalkoineen ja häntineen, tai Khorne, iso vihainen äijä panssarissa, ei oo mitenkään kovin mielikuvitusta kutkuttavia olentoja.Aacheron kirjoitti:Jos 'Demoni sinulla olisi ideoita johonkin mystiseen voimaan/olentoon (ehkä jopa niitä jumalia johon viittasit), niin anna kuulua. Haluaisin mieluusti jotain vertauskohdetta tähän keskusteluun.
Tota noi primarcit on kyl vähän sarjakuvasankarei mut ei se ainakaan häiritse mua kovin paljon henk koht tykkään siitä et ne on kadonneita tai "horroksessa" asia mikä tässä lähiaikoina on meikeläistä alkanu häiritteen en tiedä onko muut huomannu mut noi C'atanit on ollu täs lähiaikoina vähän niinku kaiken takana ei paljoo jää arvailun varaan ku tapahtuu mitä tahansa ihmeellistä ni voi melkein sanoo heti et se oli C'atanit mitkä oli sen takana sen ihmeellisemmin asiaa miettimättä ja yli 90% kerroista olet oikeassa ei oo kivaa mitä enemmän ne jättää auki asioita sitä mielenkiintosempana homma pysyy ja sitä enemmän niil ois varaa keksii uutta fluffii sun muuta sälää DARN TAAS MENI NIIN OFF TOPIC ET HOHHOIJJAA
-
The Black Swordsman
Siis lyhyesti sanottuna sinua häritsee koska 2ed oli "legomainen"
ja fluffi ei sopinut sinun makuusi, silloinhan me väittelemme makuasiasta eikö? :?
Yhtä hyvin voitais tapella kumpi on parempaa pepsi vai kalja?
Tottakai ajat muuttuvat ja eri tyylit tulevat 2ed sattui nyt vain olemaan hieman kirkkaampaa tyyliä mutta peli ja tyyli kehittyy ajan mukana
Mielestäni 2ed fluffi on silti hienoa (ainakin SW 2ed codexi on upea mielestäni)
Olen samaa mieltä että jotkut figut olivat törkeitä.
Käsitit ehkä hieman väärin ton mun marine vertaus kuvan mutta ei se mitään.
Eivät kaikki marine chapterit ole "sankari" tyyppejä.. jotkut voivat olla erittäin ilkeitä, tiedän erittäin hyvin ton Flesh Tearers fluffin, mutta Flesh Tearersit on poikkeus koska ne ovat KORRUPTOITUNEITA niitten geneseed on vähän sitä sun tätä.
onhan niitä pari "kilttiäkin" SM chapteria Salamanderit jotka kuulemma viettävät aikaakin normaalien ihmisten parissa (niin olen kuullut).
Space Wolvesit joittenka chapter master on kovaan ääneen kritisoinut High Lordsien tekosia imperiumin ihmisille.
Tottakai olen kehitellyt ja kuullut monia mielenkiintoisia teorioita primarcheista, mutta koskaan en ole ajatellut niitä sarjakuva sankari tyyliin.
Tyranid uhkan suurutta ei kukaan tiedä ja se juuri tekee koko hommasta jännittävän.
Mua kanssa vähän inhottaa toi "C'Tan teki sen" fluffi
typerää jos GW menee selittään jokaisen mystisen asian C'Tanilla.
ja fluffi ei sopinut sinun makuusi, silloinhan me väittelemme makuasiasta eikö? :?
Yhtä hyvin voitais tapella kumpi on parempaa pepsi vai kalja?
Tottakai ajat muuttuvat ja eri tyylit tulevat 2ed sattui nyt vain olemaan hieman kirkkaampaa tyyliä mutta peli ja tyyli kehittyy ajan mukana
Mielestäni 2ed fluffi on silti hienoa (ainakin SW 2ed codexi on upea mielestäni)
Käsitit ehkä hieman väärin ton mun marine vertaus kuvan mutta ei se mitään.
Eivät kaikki marine chapterit ole "sankari" tyyppejä.. jotkut voivat olla erittäin ilkeitä, tiedän erittäin hyvin ton Flesh Tearers fluffin, mutta Flesh Tearersit on poikkeus koska ne ovat KORRUPTOITUNEITA niitten geneseed on vähän sitä sun tätä.
onhan niitä pari "kilttiäkin" SM chapteria Salamanderit jotka kuulemma viettävät aikaakin normaalien ihmisten parissa (niin olen kuullut).
Space Wolvesit joittenka chapter master on kovaan ääneen kritisoinut High Lordsien tekosia imperiumin ihmisille.
En ole ajatellut että Primarchit tulevat ja pelastavat Emperorin tuosta vain, pelipöydälle en ole niitä kuvitellut.Et oo siis koskaan ajatellut että primarchit tulee vielä jokupäivä antamaan Chaokselle turpaan (Ehkä jopa pelipöydälle)?
Tottakai olen kehitellyt ja kuullut monia mielenkiintoisia teorioita primarcheista, mutta koskaan en ole ajatellut niitä sarjakuva sankari tyyliin.
Tyranid uhkan suurutta ei kukaan tiedä ja se juuri tekee koko hommasta jännittävän.
Mua kanssa vähän inhottaa toi "C'Tan teki sen" fluffi
- Cacodemoni
Aivan, enkä ole muuta väittänytkään.The Black Swordsman kirjoitti:Siis lyhyesti sanottuna sinua häritsee koska 2ed oli "legomainen"
Yhtä hyvin voitais tapella kumpi on parempaa pepsi vai kalja?![]()
Jos tykkäät "sarjakuvamaisesta" fluffista niin hyvä. Itse pidän sitä lapsiyleisön kosiskeluna, joka pudotti huomattavasti 40k:n fiilistä. Ei ainoastaan figumaalaus, mutta muutenkin kirjojen kuvataide oli hirveätä (ja esim. kuolemaa ei kuvattu siinä).The Black Swordsman kirjoitti: Tottakai ajat muuttuvat ja eri tyylit tulevat 2ed sattui nyt vain olemaan hieman kirkkaampaa tyyliä mutta peli ja tyyli kehittyy ajan mukana
No miten se vertauskuva olisi pitänyt käsittää? En mä sen takii koe että Primarchejen 2.ed fluffi on huonoa koska ne kuvataan niissä eliittisotureina.The Black Swordsman kirjoitti: Käsitit ehkä hieman väärin ton mun marine vertaus kuvan mutta ei se mitään.
Siis ei Marinet oo virheettömiä, eikä niiden pitäis ollakaan. Ne on silti ihmisiä. Ja 1000+ Chapterissa sanoisin että noi "kiltit" on enemmän poikkeus kuin sääntö (heh, ja kysypä wolffi-pelaajien mielipiteitä että onko ne Space Wolffit kilttejäThe Black Swordsman kirjoitti: Eivät kaikki marine chapterit ole "sankari" tyyppejä.. jotkut voivat olla erittäin ilkeitä, tiedän erittäin hyvin ton Flesh Tearers fluffin, mutta Flesh Tearersit on poikkeus koska ne ovat KORRUPTOITUNEITA niitten geneseed on vähän sitä sun tätä.![]()
Joku asia voi olla mulle sarjakuva-tyyliä, sulle taas tosi "gothiccia" ja toisinpäin. Olisko sulla kertoa jotain teorioita?The Black Swordsman kirjoitti:En ole ajatellut että Primarchit tulevat ja pelastavat Emperorin tuosta vain, pelipöydälle en ole niitä kuvitellut.Et oo siis koskaan ajatellut että primarchit tulee vielä jokupäivä antamaan Chaokselle turpaan (Ehkä jopa pelipöydälle)?
Aivan samaa mieltä. Varsinkin jotku semmoset teoriat ku et "hive mind on C'Tan" pistää kyl vihaks!!! :evil:The Black Swordsman kirjoitti: Mua kanssa vähän inhottaa toi "C'Tan teki sen" fluffi
-
The Black Swordsman
Sarjakuvamaisesta fluffista?
kosiskelee lapsiyleisöä? :?
En nyt kyllä VIELÄKÄÄN tajua miten voit pitää fluffia lapsellisena sen takia että siinä ei kuvailla tarkasti miten ruuminosat lentelee yms.
2ed Space Wolf fluffi joss Bjorn The Fell Handed muistelee menneitä oli minusta mahtava ja en nähnyt siinä mitään typerää tai lapsellista.
enpä nyt oikein tiedä, mielestäni 3ed yksinkertaistetut säännöt ja fluffin puuttuminen codexeista on enemmän lapsiyleisölle suunnattua, itse pidin necron codexista sen takia kun siinä oli paljon fluffia, kaikkien codexien pitäisi olla sellaisia.
Kirjojen kuvataide oli nyt vähän mitä oli siihen aikaan mutta on niitä hienojakin kuvia, tottakai ne taitelijatkin kehittyvät nopeasti.
Sitäpaitsi SW primarch huhun mukaan suunnitteli IGlle ne hienot tankit jotka nimettiinkin hänen mukaan niin eiköhän sekin tavallaan kerro välittämisestä. (ei mikään super sankari tyylinen vaikka mieluusti sen siihen osastoon laitatkin)
Kyllä niitä teorioita on nähty.
Cypher on Luther joka melkein tappoi Lion El'Johnsonin
Luther nyt jostain kumman syystä ajelehtii ympäri universumia milloin missäkin armeijassa, kukaan ei tiedä mikä voima häntä suojelee mutta hän yrittää tavallaan saada anteeksiannon ja korjata Lion swordin.
kosiskelee lapsiyleisöä? :?
En nyt kyllä VIELÄKÄÄN tajua miten voit pitää fluffia lapsellisena sen takia että siinä ei kuvailla tarkasti miten ruuminosat lentelee yms.
2ed Space Wolf fluffi joss Bjorn The Fell Handed muistelee menneitä oli minusta mahtava ja en nähnyt siinä mitään typerää tai lapsellista.
enpä nyt oikein tiedä, mielestäni 3ed yksinkertaistetut säännöt ja fluffin puuttuminen codexeista on enemmän lapsiyleisölle suunnattua, itse pidin necron codexista sen takia kun siinä oli paljon fluffia, kaikkien codexien pitäisi olla sellaisia.
Kirjojen kuvataide oli nyt vähän mitä oli siihen aikaan mutta on niitä hienojakin kuvia, tottakai ne taitelijatkin kehittyvät nopeasti.
Itse olen Space Wolf pelaaja ja olen kunnolla tutustunut niitten fluffiin ja pidän siitä mitenkä ne ajattelevat hieman erilailla asioita, he tykkäävät näyttä inkvisitiolle keskisormea ja ampua varoituslaukauksia jos he lähestyvät fenristä, tottakai kaikki pitävät niitä villeinä berserk idiootteina mutta he tuomitsevat SWt liian aikaisin.Siis ei Marinet oo virheettömiä, eikä niiden pitäis ollakaan. Ne on silti ihmisiä. Ja 1000+ Chapterissa sanoisin että noi "kiltit" on enemmän poikkeus kuin sääntö (heh, ja kysypä wolffi-pelaajien mielipiteitä että onko ne Space Wolffit kilttejä
Sitäpaitsi SW primarch huhun mukaan suunnitteli IGlle ne hienot tankit jotka nimettiinkin hänen mukaan niin eiköhän sekin tavallaan kerro välittämisestä. (ei mikään super sankari tyylinen vaikka mieluusti sen siihen osastoon laitatkin)
Kyllä niitä teorioita on nähty.
Cypher on Luther joka melkein tappoi Lion El'Johnsonin
Luther nyt jostain kumman syystä ajelehtii ympäri universumia milloin missäkin armeijassa, kukaan ei tiedä mikä voima häntä suojelee mutta hän yrittää tavallaan saada anteeksiannon ja korjata Lion swordin.