"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

O&G vs Chaos

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
BodyBoy

O&G vs Chaos

Viesti Kirjoittaja BodyBoy »

Voisiko joku mukava kiva ihminen antaa jonkin taktiikan voittaakseni ystäväni chaos armejan. Ja saako sitä sitten käyttää?
hölömpöö

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

No Sukat on ihan mukavia harventamaan vastustajan uniitteja. Koita päästä flankkaamaan niin saatat jopa voittaa lähiksen. Great shamaanit ovat kullan arvoisia warpath tekee tuhoa. Ja parhaat taktiikat luodaan pelin aikana.
The Man

Viesti Kirjoittaja The Man »

Jos kertoisit miten isoja pelejä pelaatte. Auttaisi vähän :)
Lyhyestä virsi kaunis
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

..Ja vähän omasta/vastustajan armeijasta.
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
BodyBoy

Viesti Kirjoittaja BodyBoy »

No minun armejani on helppo sanoa...se örkkilauma mitä aloitteliapaketista tulee...ja vastustajan Chaos armejasta en tiedä yhtään, Romford saattaisi tietää paremmin koska hän oli minua vastassa muutamailta sitten Chaos armejallaan.
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

No ota ainakin bossilles great axe, koska ei se kaaosta vastaan pääse ikinä kumminkaan lyömään ekana. Arrer boyzit on aikas turhia, boyzit hyvää massaa ja ehkä chariottikin pääsee taisteluun asti kun ei ole tykit kiusaamassa...
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
Joiku

Viesti Kirjoittaja Joiku »

Musta kannattaa ottaa oikein kunnolla Goboja, niin eikä trollit oo yhtään haitaksi. Kaikkein tärkeetä on muitenkin ottaa reunt
haltuun tai porukka alkaa kokemaan kauheita.
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Vaikka en mistään mitään tiedäkkään nii osta trolleja
--DeadMan--

Viesti Kirjoittaja --DeadMan-- »

Taikominen, fanaticit ja massa. Noilla minä olen chaoksen voittanut.
WarCry

Viesti Kirjoittaja WarCry »

joo goblin blockia trollit vetää myös hauskasti yrjöllään armot pois pelti purkeilta ja sitten jotai big unseja ja normei boyzeja ja chariot ehdottomasti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”