Mitkä kaikki rodut Epic sisältää? Online storessa oli tarjolla vain kolmea eri rotua
edit// näppäimistö sekosi pisteet eikä muut merkit toimi
Virallisina listoina on tällä hetkellä:*Slann Mega Priest* kirjoitti:Eikös eldareita ole jo ja ollut kai jo hyvän aikaa marineiden,örkkien ja ig:n lisäksi?
Ainakin minä olen näiin törmännyt...
Ja Forge Worldissahan on muitakin.
Hankaloittavat kyllä, mutta ei lainkaan mahdotonta. eBay:tä jos käyttää figuostoksiin, niin suosittelen ensinnäkin kohdistamaan haut Eurooppaan. Postituskulut Ameriikasta tulevat niin kalliiksi, että saman hintaan saa jo uutena kaupasta, joten sieltä kannattaa lähteä huutamaan vain siinä tapauksessa, että kyseinen figu on "must have" eikä sitä saa mistään muualta.Tybraal kirjoitti:Joskin useiden alaikäisyys ja/tai luottokortittomuus hankaloittavat käyttöä... No jaa, jatkan etsintää.behemoth kirjoitti:eBay on hyvä paikka saada kasaan epiciä.
Halpaa? About 15€ siinä meni kun itse maksoin englantiin nettipankista(joka on siis se halvin vaihtoehto tuohon). Kotimaassa taas tilisiirto ei tunnu maksavan mitään(ainakaan itse en ole huomannut lisämaksuja tilisiirrosta).Nscaalcn kirjoitti:vältytään rahanvaihdolta. EU alueella kannattaa aina yrittää ehdottaa maksamista tilisiirtona, joka on lähes yhtä helppoa ja halpaa kuin kotimaassakin. Varmasti kaikkien pankkien nettipalvelusta löytyy mahdollisuus tähän.
Noh nordean sivulta hinnastosta:hypsilurus kirjoitti:Otahan yhteyttä pankkiisi. EU-laki velvoittaa pankkeja tarjoamaan tilisiirron samaan hintaan koko EU:n alueelle.
=Sinua on vedätetty.
M