"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer armies: Far North

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Lajeok kirjoitti:En tiiä missä mennää kun tänää vasta rupesin tätä aihetta lukeen.Pari ekaa sivua ja tän oon lukenu eli en tiiä missä mennään, mutta lumilinko/tykki ois hiano sotakone. Esim 2-3 vuoro tulituksen kohteena rupee tulee jtn str4 osumaa ja liikkumine hidastuu.
Joo! ja sit suunnitellaan Dwarfeilla kaljan ammunta kone ja Helfit vois ampuu kukkia ja Skavenit juustoa ja ja.... Vakavasti: Sotakoneita ei ole eikä tule. Tästä on yksimielisesti päätetty. <--huom piste.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Lajeok

Viesti Kirjoittaja Lajeok »

No ehkäpä toi mun nyt män vähä satuiluks, eli jätetääs se omaan arvoonsa.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

minä fluffipuolella kirjoitti:Ehdotin tätä jo joskus aikaisemminkin, mutta jos nykyiset kalmot vaihdettaisiin sellaisiin, joita noidat manaavat pelin aikana?

Sen voisi toteuttaa joko sillä tavalla, että siitä tulisi loitsu kaikille noidille muiden loitsujen lisäksi, tai sitten vaikka jollain bound spell-systeemillä. Nykyisellään ne eivät mielestäni liity noitiin tarpeeksi.

Ainakin muuttaisi niitten ryhmäkokoa, että siinä olisi jotain 3 henkeä tai sitten vain yksittäinen kalmo.

Ja jos niitä kutsutaan loitsuilla niin silloinhan niitä voisi myös mahdollisesti dispellata... Tulee mieleen sellainen ethereal olento jota vastaan tavallisilla rivimiehillä ei ole mitään saumaa, vain velhot pystyvät karkottamaan sen takaisin tuonelaan.
Laitoin tuon jostain syystä fluffipuolelle, vaikka tännehän se oikeasti kuuluu. Kyllähän ne nykyiselläänkin toimivat, vaan miksi ei tehdä parempia? En vain jotenkin tykkää siitä että niitä on niin paljon kun mielestäni sellainen joukkonostatus kuuluu nekromantikoille.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Vilkaiskaapas maalus&konverttaus-osiota, pitkästä aikaa figu team:ssa tapahtuu :)
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... &start=165
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Sorrowheart

Viesti Kirjoittaja Sorrowheart »

En nyt tiedä onko tätä jo ehdotettu kun en jaksanu alkaa selaa noita 77 sivuu suurennuslasin kanssa, mutta miten ois jos yksiköille/charruille sais jotain riimuja?? Kuten tunnettua lapin noidathan käyttää jotain riimuja. Jos armeijassa on noita niin se vois maalata näitä riimuja esim yksiköiden lippuihin tms...

esim viisauden riimu vaan charruille ja siit sais jotain +1 ld tai vastaavaa...
Elämä on kuin hillamiehen pieru autiolla suolla
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Tuon idean voi varmasti hoitaa parilla taikaesineelläkin.

Toisaalta riimut ovat WH-fluffissa aika pitkälle kääpiöiden yksinoikeus, enkä näe tarvetta ottaa niitä näille.
Viimeksi muokannut Garoth, Ke 21.04.2004 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Ar-Senator

Pitäisiköhän charrujen aseoptioita muuttaa juostavammiksi? Nykyisellään tietyn heimon charrut käyvät lähinnä yhteen tehtävään. Tämähän ei ole ongelma jos yhdistelee eri heimoja, mutta kun haluaa tehdä pelkästään yhteen heimoon keskittyvän armeijan niin sitten tästä tulee ongelma.

Asiasta seuraavaan, harmlandercharrut ovat paljon parempia suhteessa pisteisiinsä. Heimoille vähän hintaeroa.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Garoth
Valvoja

Luultavasti ennemmin Harmlander-sääntöön tulee joku negatiivinen lisä, jotta se pysyy samanarvoisena optiona kun muutkin. Näin olen sitä ajatellut (ideana vaikka, että kämmityllä ld-testillä pakkocharge tai jotain). Mielummin tämä, ettei niitä tarvitse alkaa hinnoitella.

En nyt tiedä noista aseoptiosta. Kaikki saavat kilven, tai jonkun ampuma-aseen. Tai jonkun ratsun(tai sen korvikkeen). Pääasiallenen ongelma on varmaan se, että Harlmlanderit saavat kahdenkäden aseen, jos haluaa perusaseissa pysyä. Mutta kaipa kaikille saa sitten jotain sopivaa taikakamaa, ja jos ei , niin se on taikakamojen ongelma, ja se voi korjata sieltä.
Phil Kelly says "No!"
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Nyt säädin listaan harmlander heroille ongelmia, ja yksiköille joissa on harmlander charru. Vilkaiskaa, sanokaa onko ongelmaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Garoth
Valvoja

Aikaisemminhan oli puhetta siitä, että Harlanders-erikoissääntä on kautta linjan parempi kuin muut, ei vain sankareille, vaan myös perusyksiköille. Niinpä tuon miinuksen voisi laittaa saman tien koskemaan kaikkia yksikoitä sillä säännöllä, ei vain charruja.
Viimeksi muokannut Garoth, To 22.04.2004 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Käykääpäs katsomassa tuota figutopiccia. Laitoin sinne pari uutta kuvaa.
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Meinaattekos joskus vaihtaa tuon 'song of the swampin' actionia...
Se on liian hyvä... Saurukset... Intiative 1!!!11!!

-Hopeapossu
Possu
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Vai on tämäkin jo pudonnut sivulle 2... Aijai..

Nyt kun lista on valmis(ko?), niin sitä voitaisiin luultavasti hieman mainostaa, esim. Portentissa tai GW:n foorumeilla. Selitettäisiin fluffi pähkinänkuoressa, ja mukana linkki tähän listaan. Myöhemmin, kun fluffipuoli on kunnossa, liitämme mukaan kaiken käyttökelpoisen ja projektin vaikuttajien (Rune, Kuusikeiju, Ari jne.) hyväksymän fluffin.

Muitakin vaihtoehtoja on, esim. kirjan paperille paino/tulostaminen/tms., tai ns. Living Armybook. Mitä mieltä olette, ihmiset (ja muutkin)?
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Kyllähän sitä voisi alkaa levittää, mutta onkos lista nyt tasapinossa? ja onkos se kokonaan englanniks? Sitten viel et en itse kerkee mukaan tähän kun on hieman kiireitä tiedossa.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Living Armybook all the way. Sitä mieltä ainakin minä olen.

Listan tasapainosta on paha sanoa, koska ainakaan vähään aikaan ei ole tullut minkäänlaisia testipeliraportteja. Itse tosin ehdottaisin että tuon listan voisi edes alustavasti joku naputella wordiin, tai vastaavaan, on sen verran ikävää lukea tuota pitkää viestiä tuolta alusta.
pamp-pu

JarLoz kirjoitti:Itse tosin ehdottaisin että tuon listan voisi edes alustavasti joku naputella wordiin, tai vastaavaan, on sen verran ikävää lukea tuota pitkää viestiä tuolta alusta.
Been there, done that, ese. Vielä muutamia kielioppivirheitä korjattavana ja suomea englanniksi käännettävänä...
Ar-Senator

Pelitestaamaan tosiaan voisi ruveta, mahdollisimman erilaisia listoja. Itse en ainakaan viikkoon, kahteen pääse ollenkaan pelaamaan mutta täytyy katsoa sitten sen jälkeen.

Ja voisi sen listan laittaa menemään vaikka ei tasapainoinen olisikaan, saadaan sieltäkin sitten kommenttia sen juustoisuudesta.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hmm, niin. Living armybook voisi olla aika näppärä ajatus. Ja mitä minä nyt olen seurannut fluffipuolen edistystä, niin hyvältä näyttää. ;) Tosiaan, voisin ottaa jossain välissä listan englannittoittamiseen (say what...?) ja hienosäätää kaikkea mahdollista. Jossain välissä, toivottavasti piakkoin. ;) Mutta joo, sen jälkeen voitaisiin kyllä iskeä koko roska portenttiin, jos joku saisi listan jotenkin kategorioitua omalle nettisivulleen. Grond nyt ainakin on tehnyt nettisivuja, työkseenkin ilmeisesti. Kyllä tuota periaatteessa pystyy tuolta etusivultakin näin ensihätään lukemaan, mutta ajatelkaas kun olisi homma pdf:nä, oheispiirrustuksineen ja selvine armeijalistoineen... :roll: No, saahan sitä toisaalta haaveilla.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ar-Senator

Minä ehkä pystyisin ensi viikolla TETissä (Joka on tietokonekaupassa) tekemään jotain nettisivuja, kun siellä on kunnon sivunteko-ohjelma ja hyvällä tuurilla myös acrobat writer (tai mikälie). Jos nyt päästävät siellä tekemään sellaista, saa nähdä.
Viimeksi muokannut Ar-Senator, Su 09.05.2004 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pamp-pu

Rune kirjoitti:Tosiaan, voisin ottaa jossain välissä listan englannittoittamiseen (say what...?) ja hienosäätää kaikkea mahdollista. Jossain välissä, toivottavasti piakkoin. ;) Mutta joo, sen jälkeen voitaisiin kyllä iskeä koko roska portenttiin, jos joku saisi listan jotenkin kategorioitua omalle nettisivulleen.
Minä olen tässä vaiheessa jo korjannut kielioppivirheitä listassa jo taikaesineiden loppuun asti, ja jatkaa aion.
Ajattelin myös pistää listan kotisivuilleni, kunhan saan ne nettiin (koneen kiintolevy tyhjennetään lähiaikoina, ei ennen sitä).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”